Het grote Harley-Davidsontopic Deel 5 "de winter en je tuin"

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik denk dat het weer tijd is voor een beetje collor wind door het topic.. komt de sfeer zeker ten goede! dus welke collor liefhebbers zeiken de boel hier ff weer af :)

ook bijna tijd voor een nieuw topic trouwens :)
ik heb wel de collors maar om iemand af te zeiken omdat hij naar een HD dealer gaat doe ik niet _O- _O-
 
_O- _O- hahaha knorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Wieltje cruisecontrol zeg je :? het zit wel bij de gashendel idd. Vind het maar iritant, zit er steeds met m'n duim tegenaan. (vraag me alleen wel af hoe dat werkt dan)

Verder zit er nog een rood ledje ingebouwd bij de achterbrug. Ik denk voor een druppellader.

Handvat links zit een stelknop aan het uiteinde voor de verwarming. was me gisteren pas opgevallen :9

de weg is hier nat en glad op het moment dus ik hoop wel dat de zon er zo een beetje doorkomt en in ieder geval de weg effe opdroogt. Wil geen natte pekeltroep wat overal om de motor heen vliegt.

Knorrr, :W
 
;) geintje midnight :)


we gaan verder in deel 6 voordat martell boos wordt. Zo maar ff aanmaken na het douchen :) iemand nog inspiratie voor een lente-titel?
 
_O- _O- hahaha knorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Wieltje cruisecontrol zeg je :? het zit wel bij de gashendel idd. Vind het maar iritant, zit er steeds met m'n duim tegenaan. (vraag me alleen wel af hoe dat werkt dan)

Verder zit er nog een rood ledje ingebouwd bij de achterbrug. Ik denk voor een druppellader.

Handvat links zit een stelknop aan het uiteinde voor de verwarming. was me gisteren pas opgevallen :9

de weg is hier nat en glad op het moment dus ik hoop wel dat de zon er zo een beetje doorkomt en in ieder geval de weg effe opdroogt. Wil geen natte pekeltroep wat overal om de motor heen vliegt.

Knorrr, :W
wegen liggen vol pekel na het rijden wel ff afspoelen
 
Das wel belangrijk ja... Droge pekel vind ik niet zo spannend maar die natte troep trekt overal tussen waar je er slecht bij kan om het af te spuiten
 
Motorsaloon in Amersfoort : Zondag 30 januari geopend van 12.00 - 17.00 uur
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan