Kawasaki Z1000 Z750 (S(X)) Plaza 60

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nondeju.....da's waar ook. Mazzelpik!

Jij geniet dus van de genoegens van het pensioen...lekker hoor!
full


Vond ik vroeger al lekker, die zakjes zwart/wit......(waarmee ik niet wil zeggen dat ik jouw zakkie lekker vind...... :$ of dat ik jou een zak vindt..... :$ :$ )






O shit, wat zeg ik nou weer allemaal. Dit komt nooit meer goed.....


eehhh,


Mazzel dan maar?

:W
[me=]Pina kan 't hebben hoor![/me] :+
 
Dat is waar! En hij ligt er mooi bij. Wist niet dat jullie die vanmorgen binnen hebben gekregen. Ik vroeg me al af hoe die zo mooi van kleur bleef.. :+

We hebben het nog gered naar Beverwijk. (nadat onze vriendelijke routemiep ons eerst tot 2 keer toe een doodlopende weg op wilde sturen en daarna de pont op...niet dus).
Maar goed: we hebben de bazaar gevonden en het even behoorlijk koud gehad.

Ik zit hier nu naast een krat met de nodige onderdelen en vraag me af of ik de kachel in de schuur alvast aan ga doen zodat de schuur morgen een beetje op temperatuur is als ik aan de slag ga. (eerst met de thermostaat!)

Nogmaals bedankt voor de spullen. Ik hoop dat er voor de rest niemand komt. O-) Dan kom ik in het voorjaar nog eens informeren.... :Y
En hoe is het met de thermo???????????


In het voorjaar???? bloed gaat waar het niet kruipen kan merk ik :P
 
Avond :W
Zo blij dat ik weer thuis ben, hele dag buiten gewerkt en het was best wel frisjes :X
Kwam vanmiddag nog wel twee motorrijders tegen, de helden :}
 
Avond :W
Zo blij dat ik weer thuis ben, hele dag buiten gewerkt en het was best wel frisjes :X
Kwam vanmiddag nog wel twee motorrijders tegen, de helden :}
kwam net op weg naar huis ook nog zo'n bikkel tegen. :} :}
hopelijk was ie snel thuis 5 min. later begon het hier met sneeuwen.
 
Is nog steeds hetzelfde.

GreetZZz liZard
ok dan,als ik een paar mooie plaatjes van me arm heb laten maken,dan mail ik jullie wel effe wat foto's door zoals afgesproken
 
Laatst bewerkt:
Sneeuw heeft zo zijn voordelen :P

Zoals bijvoorbeeld dat ik nu het kuipwerk in huis gespoten heb :P
 
Laatst bewerkt:
leuk en de waarheid _O-

zwart / wit zijn DE kleuren... :9~~

Er wordt zwart/wit geroepen?
Dan doe ik mee *O* 8-)

56f5b59272327619ea4945ce96b88777


Beter laat dan nooit maar Henk alsnog gefeliciteerd *O* *O*

Verder eigenlijk weinig te melden. Alleen dat mn vriendin en ik sinds zaterdag een Mazda 2 erbij hebben. Met de mooie seizoens-camo kleur wit *O* . Moest er toch maar van komen een 2de auto erbij. Want ik ben geen bikkel en heb geen pekel fiets.
 
Laatst bewerkt:
Hier nog iemand die een Z750 2007-2011 bochtenset (alleen voorbochten) heeft liggen en daar evt. vanaf zou willen? Ik heb hier misschien iemand voor.
 
een goeie avond

wat een weertje :|
vandaag mn Ztje gepoetst en in de garage gezet en die komt er voorlopig niet meer uit

ff een vraagje kan iemand mij helpen hoe ik mijn fotos naar een avater formaat kan resise ( 60x60)

gr sander
 
een goeie avond

wat een weertje :|
vandaag mn Ztje gepoetst en in de garage gezet en die komt er voorlopig niet meer uit

ff een vraagje kan iemand mij helpen hoe ik mijn fotos naar een avater formaat kan resise ( 60x60)

gr sander

gewoon met IrfanView of Paint doen :Y waarbij IrfanView de beter optie is aangezien de kwaliteit dan redelijk gelijk blijft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan