Kawasaki Z1000 Z750 (S(X)) Plaza 60

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W

Is je boot al klaar? :?

Als ik tussen kerst en oud/nieuw in NL kunnen we er een rondje mee varen (glijden)? Elfstedentochtje ofzo.... ;)
full



Boot is nog steeds niet helemaal klaar, want van de zomer moest er gevaren worden :Y , dus de rest moet deze winter maar gedaan worden.......als 't tenminste weer wat minder koud wordt! :/

Glijden zit er met dat ding niet in, houdt z'n koers dan niet echt goed! :+

Ach, deze winter maar besteden met 't zoeken van modjes voor m'n nieuwe bike! })
 
Nope :N Voor de kerst wil ik dat nog wel doen. Meeste gebieden gaan rond deze tijd officieel open. En met skien ben ik net als met motorrijden: een mooi weer glijder/rijder 8-)

Ik hoef niet zo nodig ieder weekend te skien. Als het mooi weer is besluit ik te gaan. 20 min. rijden en ik ben er :Y

ik ben jaloers :( }) O-)







:+
:W
 
Hier ook..( Noord-Brabant.. ) en ik zag serieus op de weg nog een motor(buikschuiver) rijden.. in mijn ogen heb je dan wel lef.. of je hebt niks anders dat kan ook.
 
Hier ook..( Noord-Brabant.. ) en ik zag serieus op de weg nog een motor(buikschuiver) rijden.. in mijn ogen heb je dan wel lef.. of je hebt niks anders dat kan ook.

dan heb je geen lef maar ben je levens moe....
Hier in Eindhoven sneewd het van gisteravond en vanaf 9 uur behoorlijk B|
als het niet hoeft zou ik nu zelfs met de auto de weg niet op gaan :X
 
Zo... ik heb 3 dagen last van een kapotte monitor thuis en ik loop gelijk 5 pagina's achter. Hebben jullie niets nuttigs te doen? :+
 
O ja, nog iemand interesse in een Linksys router
is de WRT54G V5 goed voor snelheden van 30 Mbps, zou theoretisch sneller moeten maar heb dit zelf nooit geprobeerd.

Is gratis op te halen , en na de Sint gaat ie mee naar spanje ( vuilnisbak dus)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan