Yamaha FZR 750 1989 - €600,-!

Status
Niet open voor verdere reacties.

JoostO

Rookie
22 okt 2006
26
0
Eibergen
fzr1.JPG


fzr2.JPG


fzr3.JPG

Voetjes aan de grond bijna ;). Krijg je met maatje 46..

fzr4.JPG
 
Laatst bewerkt:
Ha Joost,

Het ziet er uit als een erg leuke motor voor een leuke prijs.
Nu vroeg ik me af, voor niks naar de andere kant van nederland kom, in welke staat hij is.
Start, rijdt, schakelt en remt hij goed? Is er momenteel ergens onderhoud aan nodig, of verwacht je dat dat snel komt?

Alvast bedankt voor je reactie.
 
Laatst bewerkt:
Hij heeft nu een tijdje stil gestaan, heb hem vandaag even een ritje gegund en heb hem gestart met startkabels. Binnen 5 seconden had ik hem aan de praat en hij reed nog prima :).

Schakelen en remmen gaat goed, schakelen haast nog beter dan mijn R6 uit 2001. Of er ergens onderhoud aan nodig is.. geen idee. Ben zelf niet ontzettend handig met deze vorm van techniek ;). Maar heb er afgelopen 3,5 jaar geen rare dingen mee gehad. Alleen een keer koppeling en remvloeistof moeten aanvullen en de olie een keer ververst. En daarnaast zijn de banden net vervangen zoals je al had gelezen. Toen heb ik meteen de lagers laten vervangen.
 
Is toch veel te goedkoop man!! Je verpest de markt :+
De laatste ss-en die ooit klassiek zullen worden.....
Ik zeg: een investering voor de toekomst *D
 
Laatst bewerkt:
Hallo JoostO,

Is het ook mogelijk om deze motor te begrenzen? Alvast bedankt voor je reactie.
 
Hallo JoostO,

Is het ook mogelijk om deze motor te begrenzen? Alvast bedankt voor je reactie.

Deze motor is te begrenzen. Dan wel op gas lijkt de beste oplossing!
Meningen erover verschillen hoe het rijd, maar bij mijn 750 bevalt het me prima (moet nog maar even)

Free-kick voor superprijs!
 
Kan hier een tweede persoon een beetje goed op zitten? En hoe is de zithouding/comfort van deze fiets?
Hoe lang is die tweede persoon? Mijn vriendin is 1.84m en kon er nog redelijk op zitten, had de benen nog niet in de nek liggen :P

Ben zelf 1.85, heb nog redelijk een rechte zit op de FZR. Als je iets meer wilt gassen, schuif je met je kont naar achteren en zit je lekker uit de wind ;)
 
Ze is maar 1.60 meter mijn vriendin. Is het een goed in de hand te houden beginnersmotor? Zitten er binnenkort kosten aan te komen voor zover je kanzien?
 
Ze is maar 1.60 meter mijn vriendin. Is het een goed in de hand te houden beginnersmotor? Zitten er binnenkort kosten aan te komen voor zover je kanzien?
Wat een kleintje ;).

De motor is zeker goed in de hand te houden. Normaal rijd ik er alleen mee als het droog is, maar afgelopen zaterdag toch even een klein ritje gemaakt op nat wegdek. Voor het eerst gehad dat mijn achterband begon te glijden bij het te hard optrekken na een rotonde :P.

Verder doet de motor het prima, net als 3,5 jaar geleden. In die 3,5 jaar geen kosten aan de motor gehad op de banden na. Verwacht niet dat er kosten aan zitten te komen, gewoon lekker uitrijden dat ding :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan