Het grote GS-topic deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
Laatst bewerkt:
Zondag wordt 'm niet.
maandag is manlief jarig en dat vieren we die dag. Mijn hele familie komt op bezoek, he-le-maal vanuit het westen! :+

Kan het dan dus niet maken niet thuis te zijn... O-)
 
Ik hoop dat mijn motortje zondag weer in elkaar zit en ik even kan rijden...
Maar eerst nog eventjes wachten op de pakking :/
 
Een biefstukrit van 900 kilometer op een dag .......... Al was het kogelbiefstuk, dan zou nog proberen de rit te verdelen over twee dagen :X

Volgens mij hebben jullie een Wünderlijk zadel van Wünderlich want ik ga dit niet redden.
 

2x per week zware metalen - ik eet 2x per week een banaan.
2x per week spinning - ik kijk regelmatig wielrennen.
Drakenboot peddelen - wij hebben een draak en peddelen daarmee in het zwembad.

Telt dat ook :?

Anakees... die cuppen enorm... heb ik van horen zeggen.... :/


de voorband inderdaad, maar dan zijn ze ook wel bijna aan vervanging toe. vreemd genoeg merkte ik niks van de ge-cupte band :? ook niet in de eifel :]
 
Een biefstukrit van 900 kilometer op een dag .......... Al was het kogelbiefstuk, dan zou nog proberen de rit te verdelen over twee dagen :X

Volgens mij hebben jullie een Wünderlijk zadel van Wünderlich want ik ga dit niet redden.
Tuurlijk haal je dat wel. Ik heb ook geen ander zadel en ging toen ook nog naar de sportschool erna. Had meer medelij met de racer die mee ging toen.
 
DetoX over de hammetjes:
Een biefstukrit van 900 kilometer op een dag .......... Al was het kogelbiefstuk, dan zou nog proberen de rit te verdelen over twee dagen :X

Volgens mij hebben jullie een Wünderlijk zadel van Wünderlich want ik ga dit niet redden.

Nooit problemen mee gehad, tot ik allroad ging rijden. Komt waarschijnlijk omdat ik nu rechter op zit dan met de sportfietsen. Ook op m'n SV100S, m'n SP2 of m'n R1200S had ik nooit problemen en daar zat ik toch ook hele dagen op.

M'n V-Strom had een wat steviger bagster zadel en op de GS heb ik dus nu Wunderlich getest en afgekeurd. Eerst maar eens kijken of het verlaagde zadel van BMW wat steviger is. En anders Touratech of zo.

Zo blijf je een beetje klooien....


:W
 
DetoX denkt dat het niet haalbaar is....
Een biefstukrit van 900 kilometer op een dag .......... Al was het kogelbiefstuk, dan zou nog proberen de rit te verdelen over twee dagen :X

Volgens mij hebben jullie een Wünderlijk zadel van Wünderlich want ik ga dit niet redden.

Kan ook wel verdeeld worden... maar dat is de insteek niet.
Is echt een ritje om in één dag echt flink kilometers te maken.
Valt echt mee, het is echt te doen. *D
Je bent 's avonds wel zo gaar als een gebakje, maar het is zó lonend!
De volgende ochtend word je nog wakker met de kramp in de handen en een smile die een snertchef er echt niet af mept. :P

Heb je meteen het gevoel dat het seizoen weer begonnen is... ik zou meegaan als ik je zou kunnen.
 
Nog even over topkoffers (voor de 800)
Heb nu een Pelicase 1550 binnen. Dit is ongeveer de bedoeling:
9f824204.jpg


Eigenlijk dacht ik 4 gaten te boren in de bodem van de case. Plaat 4 mm aluminium eronder van 20 bij 20 cm met 4 gaten er in, wat neopreen plakstrip er tusssen/rondom om vocht en frictie te stoppen, daar de bouten door en direct vastschroeven op de afstandbussen van mijn huidige rekje.
9c2428cf.jpg



Verstandig/niet-verstandig? :)
 
Laatst bewerkt:
girlR1100S vindt van wel @ 19:19:

[...]


Kan ook wel verdeeld worden... maar dat is de insteek niet.
Is echt een ritje om in één dag echt flink kilometers te maken.
Valt echt mee, het is echt te doen. *D
Je bent 's avonds wel zo gaar als een gebakje, maar het is zó lonend!
De volgende ochtend word je nog wakker met de kramp in de handen en een smile die een snertchef er echt niet af mept. :P

Heb je meteen het gevoel dat het seizoen weer begonnen is... ik zou meegaan als ik je zou kunnen.
Jouw enthousiasme werkt aanstekelijk, maar ik kan echt niet. -O-
 
Jouw enthousiasme werkt aanstekelijk, maar ik kan echt niet. -O-


Ik kan helaas ook niet..... iets met oppas :+
... maar goed, mijn beurt komt vanzelf. :Y




AAaaahaahhhhghghh..... girl moet eerst zelf inloggen... |( |( |( |( |(
 
Laatst bewerkt:
Nooit problemen mee gehad, tot ik allroad ging rijden. Komt waarschijnlijk omdat ik nu rechter op zit dan met de sportfietsen. Ook op m'n SV100S, m'n SP2 of m'n R1200S had ik nooit problemen en daar zat ik toch ook hele dagen op.

M'n V-Strom had een wat steviger bagster zadel en op de GS heb ik dus nu Wunderlich getest en afgekeurd. Eerst maar eens kijken of het verlaagde zadel van BMW wat steviger is. En anders Touratech of zo.

Zo blijf je een beetje klooien....


:W

en anders rijd je naar tijger leathers in den haag dan vullen ze je originele zadel met kwaliteitschuim een wereld van verschil, met de hand, even wachten 70 eu aftikken en klaar ben je. Je kunt de vorm ook aan laten passen :}
 
Nooit problemen mee gehad, tot ik allroad ging rijden. Komt waarschijnlijk omdat ik nu rechter op zit dan met de sportfietsen. Ook op m'n SV100S, m'n SP2 of m'n R1200S had ik nooit problemen en daar zat ik toch ook hele dagen op.

M'n V-Strom had een wat steviger bagster zadel en op de GS heb ik dus nu Wunderlich getest en afgekeurd. Eerst maar eens kijken of het verlaagde zadel van BMW wat steviger is. En anders Touratech of zo.

Zo blijf je een beetje klooien....


:W

Als je een keer een touratech zadel wilt testen?
Ik heb het comfortzadel High end "actively breathing driver standaard

http://www.touratech.com/shops/011/...=9129&osCsid=ebe2dbcccaa081ec8155df664aa69314

Zo ver kan je niet weg wonen als je ook in Flevoland woont.
:W
 
Girl is illegaal aan het posten...
AAaaahaahhhhghghh..... girl moet eerst zelf inloggen... |( |( |( |( |( ~[/sub]

full


motorduiveltje valt het nu pas op...
Kato personaliseert de quotes, grappig :Y

full


@DetoX........

Helaas volgende keer beter.... maar geloof me.... 900km. is prima te doen.
Een Butt Burner... da's andere koek. :Y


DeepSpace cup á soup...
de voorband inderdaad, maar dan zijn ze ook wel bijna aan vervanging toe. vreemd genoeg merkte ik niks van de ge-cupte band :? ook niet in de eifel :]

Ik heb er zelf nooit mee gereden.... maar de bandjes wel gezien. Die zaten onder de Adventure van Stampertje... wellicht dat die er meer over kan vertellen... ;)
 
als er zoveel mensen a.s. zondag weg niet kunnen, kunnen we dan niet gewoon een weekje later gaan? zorg ik voor een route door de Ardennen en/of Eifel
@kato, kijk eens op mijn site bij de dagtochten. alles kan aangepast worden wat betreft startpunt en lengte.
ter indicatie: van Utrecht naar zuid Limburg is ong 180 km.
 
Als je een keer een touratech zadel wilt testen?
Ik heb het comfortzadel High end "actively breathing driver standaard

http://www.touratech.com/shops/011/...=9129&osCsid=ebe2dbcccaa081ec8155df664aa69314

Zo ver kan je niet weg wonen als je ook in Flevoland woont.
:W

Da's een mooi aanbod. Ik woon in, zoals Detox al een keer opmerkte, het Anton Pieck achtig lieflijke Almere dus dat is bijna om de hoek. Ik meld me wel een keer..

Zaterdag ga ik ook nog even langs bij Kohl in Aachen en misschien kan ik daar ook even proefzitten.
 
als er zoveel mensen a.s. zondag weg niet kunnen, kunnen we dan niet gewoon een weekje later gaan? zorg ik voor een route door de Ardennen en/of Eifel
@kato, kijk eens op mijn site bij de dagtochten. alles kan aangepast worden wat betreft startpunt en lengte.
ter indicatie: van Utrecht naar zuid Limburg is ong 180 km.


Strak plan, ik kan as. zondag ook niet...
 
en anders rijd je naar tijger leathers in den haag dan vullen ze je originele zadel met kwaliteitschuim een wereld van verschil, met de hand, even wachten 70 eu aftikken en klaar ben je. Je kunt de vorm ook aan laten passen :}

En dan kan er ook een centimeterje (of 2) van af?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan