Het GSX-R1000 Topic deel 13: The New Season Is Starting

Status
Niet open voor verdere reacties.
vindt zo'n L E ook geen 22000 euro waard, dacht dat er een compleet akra systeem onder zat maar zijn alleen de dempers, voor de rest carbon tank cover, carbon voorspatbord, carbon hugger+chainguard en een paar goud gespoten velgen

Volgens mij is er ook nog een andere R1 limited edition variant, die ook vrij prijzig was.

Ach het ziet er altijd wel wat gelikter uit dan een std motor, maar de extra kosten wegen daar niet tegen op.
 
vindt zo'n L E ook geen 22000 euro waard, dacht dat er een compleet akra systeem onder zat maar zijn alleen de dempers, voor de rest carbon tank cover, carbon voorspatbord, carbon hugger+chainguard en een paar goud gespoten velgen
niet eens een full system?????????? pffffff, had dat toch wel verwacht........in dat geval........die andere kopen met full options! :Y voor 1000 minder ;)
 
hier is het weer ook knudde, zoiezo heel deze zomer was het maar bas weinig

elke dag wel een paar buien, op dagen dat het droog was moest ik werken geloof ik -O-

maar goed daarom toch nog best wat km's gemaakt en er komen er nog wel wat bij.
maar de meeste van dit jaar zijn wel al vereden helaas :(

De 50th anniversary R1 2012 is ook gaaf, mooie kleurstelling, TCS, en net wat venijniger oogende topkuip. geen nieuw model dus ben nog steeds benieuwd wat suzuki doet
ze kunnen het goed geheim houden in ieder geval
 
Laatst bewerkt:
hier is het weer ook knudde, zoiezo heel deze zomer was het maar bas weinig

elke dag wel een paar buien, op dagen dat het droog was moest ik werken geloof ik -O-

maar goed daarom toch nog best wat km's gemaakt en er komen er nog wel wat bij.
maar de meeste van dit jaar zijn wel al vereden helaas :(

De 50th anniversary R1 2012 is ook gaaf, mooie kleurstelling, TCS, en net wat venijniger oogende topkuip. geen nieuw model dus ben nog steeds benieuwd wat suzuki doet
ze kunnen het goed geheim houden in ieder geval

Heb dit jaar flink wat minder kilometers gemaakt dan normaal. Gemiddeld rij ik tussen de 11.000 en 12.000 km per jaar, maar ik zit nu pas op 9.000 km. Aangezien mijn motor volgende week naar de spuiter gaat zullen er dit jaar ook niet veel kilometers bijkomen. Hopelijk wordt 't volgend jaar beter (nog meer weekends naar Duitsland *O*).

:W
 
Heb dit jaar flink wat minder kilometers gemaakt dan normaal. Gemiddeld rij ik tussen de 11.000 en 12.000 km per jaar, maar ik zit nu pas op 9.000 km. Aangezien mijn motor volgende week naar de spuiter gaat zullen er dit jaar ook niet veel kilometers bijkomen. Hopelijk wordt 't volgend jaar beter (nog meer weekends naar Duitsland *O*).

:W
ja ik ook normaal 12 tot 14.000 maar dit jaar blijven steken op 8000 tot nu toen en toch bijna 2000 circvuit km's dus totaal valt het nog mee, al is meer altijd beter natuurlijk :P
 
Heb dit jaar flink wat minder kilometers gemaakt dan normaal. Gemiddeld rij ik tussen de 11.000 en 12.000 km per jaar, maar ik zit nu pas op 9.000 km. Aangezien mijn motor volgende week naar de spuiter gaat zullen er dit jaar ook niet veel kilometers bijkomen. Hopelijk wordt 't volgend jaar beter (nog meer weekends naar Duitsland *O*).

:W
hier ook moet volgend jaar idd beter , nieuwe ronde ................
 
slotje.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan