Triumph Speed Triple topic deel 19

Status
Niet open voor verdere reacties.
bij mn vorige werd ik ook gek van dat geklapper, |( na bezoek Tuneboy Ruud Fredriks was dat weg maar misschien kan dat alleen al door het uitschakelen van de SAI

Ligt er aan welke tune je er in hebt zitten volgens mij.
Heb er nu een tune in zitten die de SAI aanzet en het geklap is weg.
Zet ik er een tune in die de SAI uit zet dan begint het geklap ook weer.
 
Als ik al die nieuwe triples voorbij zie komen krijg ik er ook wel erg veel zin in.... :Y Ach ja, keuzes, keuzes, keuzes.... -O-
 
Mag deze op de OP, zal denk ik de laatste zijn. Verwacht nieuwe moto volgende maand *O*

full
 

Heb je tegen mij gelogen, beetje jammer :)

gefeliciteerd jarige joppies

ik heb er nu 10860 op staan :)

en hoelang gaat zo accu nu mee?

bij mij zit er een LP accu in (landport, heb nog nooit van dat merk gehoord, een groene accu)

gisteren wilde hij ook niet starten, nadat hij op de druppel lader had gestaan (lampie gaf vol aan) draaie 3x rond maar sloeg niet aan, (leek wel een Corsaro :) )
toen ff de dijk opduwt, naar beneden sloeg hij wel aan :) daarna na het stoppen geen start problemen meer :)
heb voor de zekerheid wel al een nieuwe accu gehaald een Yuasa gel accu gehaald a €93 :(
http://www.yuasabatteries.com/motorcycle.php?action=showListing#formanchor
 
Laatst bewerkt:
Halllooo allemaal :W
Was me dat even een weekendje zeg 8-) . Zon en nog eeens zon!

Dat belgisch verkeersbord op de motor gehangen. Wat een ding ze :r .
Net heerlijk naar R'dam gereden onder het genot van een zonsondergang. Lekker door Zeeland *D . Ging alleen bijna op mijn plaat toen ik in den bels wegreed. Zet men triple zo maar even een paar stappen opzij terwijl ik van de oprit weg reed. Even rekening mee houden in de toekomst B| .

Maar wel een fijn motortje ;) ... Ja toch?

Kan deze in de OP? Dank je
large


Nauw lekker aan het werk moet voorbereiden ;(
Moto gp was trouwens wel AF :} . Honda gaat wel lekker zo te zien :9 .
 
Laatst bewerkt:
:Y Is allemaal ok -O-

Bij de gixxer was ie leeg. Dat is ook niet tof...
Eerst effe duwen en kijken of het zo ging :N

Broertje gevraagt of ie zijn auto even wou gebruiken :Y .
Naast de auto gaan hangen :+ . Gangetje van 40 per uur los gelaten en koppeling laten schieten. Vroeemmm :P .

Nauw hopen dat ie volgende week nog start B| .
 
Halllooo allemaal :W
Was me dat even een weekendje zeg 8-) . Zon en nog eeens zon!

Dat belgisch verkeersbord op de motor gehangen. Wat een ding ze :r .
Net heerlijk naar R'dam gereden onder het genot van een zonsondergang. Lekker door Zeeland *D . Ging alleen bijna op mijn plaat toen ik in den bels wegreed. Zet men triple zo maar even een paar stappen opzij terwijl ik van de oprit weg reed. Even rekening mee houden in de toekomst B| .

Maar wel een fijn motortje ;) ... Ja toch?

Kan deze in de OP? Dank je
[afbeelding]

Nauw lekker aan het werk moet voorbereiden ;(
Moto gp was trouwens wel AF :} . Honda gaat wel lekker zo te zien :9 .


beetje voorzichtig ermee, hoor!

door de achtergrond van de foto komt ie niet zo mooi over...
 
Bij de gixxer was ie leeg. Dat is ook niet tof...
Eerst effe duwen en kijken of het zo ging :N

Broertje gevraagt of ie zijn auto even wou gebruiken :Y .
Naast de auto gaan hangen :+ . Gangetje van 40 per uur los gelaten en koppeling laten schieten. Vroeemmm :P .

Nauw hopen dat ie volgende week nog start B| .
_O-
Ja, zo kan het ook, maar heb ik niet gedaan :N Heb m eruit gehaald en op de lader gezet. Morgen maar ff kieken of ie nog wil, anders een andere halen.
 
en hebben jullie inmiddels al accu's voor de Triple?

er zijn trouwens wel veel accu problemen...
Wij?? Gaat gewoon een YTX12-BS in, hebben we wel !!! Dit is nog de eerste accu maar 3 jaar is niet echt lang vind ik. Hij stond wel al ongebruikt/geladen vanaf 20 januari. Toen was er nog niets aan de hand.
 
heb je nu een achterlicht met geintegeerde knippers? zoja welke, origineel Triumph of BMG, en is die van BMG wel een led licht? rood of wit? jeetje wat een gevraag

BMG, met led lichten! het glas is helder, echter als de motor aanstaat zitten er rode led lichten in.. incl. remlicht en dan goed helder knipperlicht...
wel een mooi ding vind ik!
 
Thanks allemaal voor de felicitaties *D
Vandaag 33 geworden, had eigenlijk gisteren mijn laatste 32 dag willen vieren door een stukkie te gaan toeren, maar helaas, mijn triple wilde niet starten :( Aangesloten op de startkabels aan mijn diesel, maar nog niets... Een klik, en dan dood.
De hele nacht een druppellader erop gehad, en vanmorgen startte zij weer, mogelijk dus toch de accu?
Had er twee weken geleden voor het laatst mee gereden, en vond het niet nodig om de motor met druppellader weg te zetten. De Honda heeft de wintermaanden (van oktober t/m februari) zonder lader gestaan en gewoon altijd starten.

Ik heb nog garantie, dus zaterdag maar even teruggaan. Wil zondag een RAT rit mee gaan doen.
 
Trouwens wel een hoop gechatter hier, ben je ook even een weekje spelen in de sneeuw, vervolgens een week druk met werk inhalen en je zit gelijk in een nieuw deeltje })
 
pagina 8 en ik heb het nieuwe deeltje ook weer gevonden.
Ik ben vandaag naar de open dag bij BMC in Assende geweest. Het was er lekker druk en gezellig. Daarna nog even een rondje Zeeland en de dag was weer voorbij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan