Triumph Speed Triple topic deel 19

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit was afgelopen jaar naar Noorwegen. We hadden toen geen tent en benodigheden mee, maar verder genoeg bagage ;)
[afbeelding]

Mooihooi! :9~ :9~ die omgeving en vooral die twee brommers.

Man ik ben gesloopt. Van morgen wat boodschappen gedaan. Wou wat te eten scoren zie ik daar een crossert op een aanhangwagen staan te tanken. Ikke stuur om en naar die man toe. Vraagt tie ga je mee, was met de KTM. Nou dat heb ik geweten met me wegbanden. Kwam toch door die plassen heen maar mijn Weg laarzen en broek zijn minstends een kg zwaarder van de modder. Morgen maar eens weer gaan poetsen. Maar het was gezellig. Altijd goed nieuwe motor vriendjes *O*

*D
 
Heb je tegen mij gelogen, beetje jammer :)

gefeliciteerd jarige joppies

ik heb er nu 10860 op staan :)

en hoelang gaat zo accu nu mee?
Heu, je smaakt veranderd door de jaren heen... ;) Mijn accu af fabriek ging slechts 2,5 jaar mee. Die er nu in zit doet het al weer 3 jaar, duimen dat ie goed blijft...
 
full
 
Laatst bewerkt:
Goeiemorgen allen,

ik moet me bijna opnieuw voorstellen, zolang is het geleden dat ik wat gepost heb....
Maar ik heb een vraag. Ik heb het hele forum al afgezocht en kan het antwoord niet gevonden krijgen (Kan overigens heel goed aan mij liggen).

Mijn speed triple loopt warm en dit komt doordat de koelfan niet meer aanslaat. Is dit een bekend probleem bij de speed triple? Ik ga er zelf gemaks halve vanuit dat het de temp.sensor is maar mogelijk dat iemand roept dat een ander probleem vaker de oorzaak is.

Hoor het graag!!
 
Laatst bewerkt:
Goeiemorgen allen,

ik moet me bijna opnieuw voorstellen, zolang is het geleden dat ik wat gepost heb....
Maar ik heb een vraag. Ik heb het hele forum al afgezocht en kan het antwoord niet gevonden krijgen (Kan overigens heel goed aan mij liggen).

Mijn speed triple loopt warm en dit komt doordat de koelfan niet meer aanslaat. Is dit een bekend probleem bij de speed triple? Ik ga er zelf gemaks halve vanuit dat het de temp.sensor is maar mogelijk dat iemand roept dat een ander probleem vaker de oorzaak is.

Hoor het graag!!

Welk type S3?
De fan kan nog wel draaien? Er zit geen steentje oid zodat hij niet meer kan draaien.
Anders even de draad loskoppelen en rechtstreeks op een accu aansluiten om te kijken of hij nog wel draaid.
Grootste kans is de temp.sensor.
 
Goeiemorgen allen,

ik moet me bijna opnieuw voorstellen, zolang is het geleden dat ik wat gepost heb....
Maar ik heb een vraag. Ik heb het hele forum al afgezocht en kan het antwoord niet gevonden krijgen (Kan overigens heel goed aan mij liggen).

Mijn speed triple loopt warm en dit komt doordat de koelfan niet meer aanslaat. Is dit een bekend probleem bij de speed triple? Ik ga er zelf gemaks halve vanuit dat het de temp.sensor is maar mogelijk dat iemand roept dat een ander probleem vaker de oorzaak is.

Hoor het graag!!

heb b mn vorige s3 een x kapotte fan gehad, ook diagnose van i-acceli toegepast.
duur grapje, nieuwe fan zou + € 300 moeten kosten, kon gelukkig een 2e handsje op de kop tikken (katmotoren ;) en anders evt boonstra of ebay proberen)
 
heb b mn vorige s3 een x kapotte fan gehad, ook diagnose van i-acceli toegepast.
duur grapje, nieuwe fan zou + € 300 moeten kosten, kon gelukkig een 2e handsje op de kop tikken (katmotoren ;) en anders evt boonstra of ebay proberen)


www.motorparts-online.com
 
Laatst bewerkt:
iemand nog interesse voor een mooie passat variant 1.9 TDI?
vanaf 2003 in mijn bezit
zacht prijsje € 3500.00
full
 
nette bak en fijne zuinige motor.

Merk net dat ik last heb van spierpijn. Heb gister een paar keer 200+ gereden en dat voel je wel.
 
OsiruS en Zoef: allebei nog een late verjaardagsgroet!
full


Goeiemorgen allen,

ik moet me bijna opnieuw voorstellen, zolang is het geleden dat ik wat gepost heb....
Maar ik heb een vraag. Ik heb het hele forum al afgezocht en kan het antwoord niet gevonden krijgen (Kan overigens heel goed aan mij liggen).

Mijn speed triple loopt warm en dit komt doordat de koelfan niet meer aanslaat. Is dit een bekend probleem bij de speed triple? Ik ga er zelf gemaks halve vanuit dat het de temp.sensor is maar mogelijk dat iemand roept dat een ander probleem vaker de oorzaak is.

Hoor het graag!!
't Kan ook gewoon een kapotte zekering zijn :Y , dat heb ik ook ooit gehad: stond ik in Geneve terwijl de koelvloeistof er uit spoot :X Geen idee waarom de zekering was gesprongen, maar een nieuwe er in, en nooit meer problemen gehad! *D
nette bak en fijne zuinige motor.

Merk net dat ik last heb van spierpijn. Heb gister een paar keer 200+ gereden en dat voel je wel.
Mietje! :+
 
[/quote]
Mooi spul! :9~
Vandaag met een vriend een Aprilia Falco van 2002 opgehaald in Eemnes :] . Met deze rit de 1600 kilometergrens overschreden - we kunnen dus helemaal los! En het natuurlijk ook even geprobeerd! Volgens mij zit er in het 2011 model met de 3 in 2 Arrow toch aanzienlijk meer power dan in de 2008 versie. :Y Of wil ik dit nu geloven? :z
Met de "oude" Arrow 3-in-2 verloor je iets aan vermogen ten opzichte van de standaard uitlaten (dat was mij al gebleken in 2008, hoewel Triumph NL dat toendertijd nog hardnekkig ontkende :X ), terwijl je met de "nieuwe" Arrow 3-in-2 inderdaad iets aan vermogen schijnt te winnen :}
Awel,

Deze link is effekes aanklikken en afkijke he ...


GENIAAL - het testament van...







nie onbelangrijk nie voor die zotte motorrijerkes als U hee
:+
full


vanmorgen lekker de slingerdijkjes gereden; de teller staat op 420
ff een ploatje zodat jullie me strax wel herkennen!
Renee vervang dat piccie in de openingspost maar door deze dankjewel[afbeelding]
Gaaf piccie! :Y
Hoe doen jullie het met bagage en die hoge uitlaten? Gaat dat een beetje als je op vakantie naar (bijvoorbeeld) Zwitserland wilt?
Gaat prima! :Y

full


In dit geval (model 2005) de duo-grip gemonteerd, en de tas met spanbanden aan duo-steps en duo-grip vastgemaakt *D
Als ik al die nieuwe triples voorbij zie komen krijg ik er ook wel erg veel zin in.... :Y Ach ja, keuzes, keuzes, keuzes.... -O-
Je kunt je bestelling nu nog omzetten lijkt me! O-)
Mogge :W

Straks de laatste EMG cursus dag _O-

Ff flink wat herrie maken daar })

:W
En? :? ........heb je er van geleerd? _O-
 
Mooi spul! :9~Met de "oude" Arrow 3-in-2 verloor je iets aan vermogen ten opzichte van de standaard uitlaten (dat was mij al gebleken in 2008, hoewel Triumph NL dat toendertijd nog hardnekkig ontkende :X ), terwijl je met de "nieuwe" Arrow 3-in-2 inderdaad iets aan vermogen schijnt te winnen :}[afbeelding]Gaaf piccie! :YGaat prima! :Y

[afbeelding]

In dit geval (model 2005) de duo-grip gemonteerd, en de tas met spanbanden aan duo-steps en duo-grip vastgemaakt *DJe kunt je bestelling nu nog omzetten lijkt me! O-)En? :? ........heb je er van geleerd? _O-




Wat denk je zelf ;)



:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan