Fazerrit - 1 mei 2011 - De eerste van 2011

Paul_K

MF veteraan
22 jul 2009
13.581
2
Westzaan
Fazerrit - 1 mei 2011 - De eerste van 2011

P1040792.jpg


Wat is een Fazerrit :?
Een rit bedoeld voor enthousiaste Fazer rijders die ervan houden om op gemiddeld tempo wat mooie wegen te rijden. Intro's zijn uiteraard welkom, evenals de oud gedienden. Onderweg eten we rond het middaguur nog wat bij eetcafe 't Trefpunt. Bij goed weer kunnen we uiteraard op het zonnige terras terecht.

Wanneer is de rit :?
Zondag 1 mei 2011

Hoe laat verzamelen we :?
Vanaf 10.15 verzamelen, om 10.45 gaan we rijden

Waar verzamelen we :?
McDonalds Vuren

Hoe lang is de rit :?
150 á 200 kilometer

Welke regels zijn er bij het rijden :?
Eigenlijk alleen maar regels die heel vanzelfsprekend zijn, starten met volle tank, gedraag je netjes, meld je af als je weg wilt, eigen risico, niet pushen en de gebruikelijke fatsoensnormen in het verkeer. Zie ergens hieronder voor de regels en disclaimer.

Kan ik nog helpen met de route testen :?
Ook zijn proefkonijnen voor de route ook van harte welkom. Als je zin hebt om een bèta versie van de route voor ons te testen, neem dan contact op met Paul_K. De meeste delen zijn me al bekend van andere toertochten, maar nog niet als één geheel. Ik heb niet de intentie om de route te testen, laten we eens lekker op avontuur gaan.

Ik hebt nog een leuk idee voor de route :?
Ook hiervoor kan je contact opnemen met Paul_K. Alle tips, hints en adviezen zijn van harte welkom uiteraard.

Hoe schrijf ik me in :?
Geef maar een gil in het topic of stuur mij een PB'tje.

zijn er nog andere zaken waar ik rekening mee moet houden :?
-Zoals je zult begrijpen is het niet onverstandig om je BRAVOK nog eens na te kijken.
-Kom met een volle tank aan de start
-Als we apart voor jouw lege tank moeten stoppen, dan mag je voor straf alle brikken schoonmaken, poetsen en waxen tot ze weer in showroomstaat verkeren })
-Meer kan nog komen
-Afhankelijk van de opkomst gaan we in 1 of twee groepen rijden óf we maken er een grote groep van met het Follow Up systeem. Ter zijner tijd beslissen we wel. Eerst eens kijken hoeveel mensen zin hebben om mee te gaan.


dis_donker.jpg











Route informatie + Dagindeling

Op het moment van schrijven is de route nog in ontwikkeling.

Dagindeling
Startpunt: McDonalds Vuren, verzamelen vanaf 10.15 uur met een volle tank
Briefing en uitleg: van 10.35 tot 10.45 uur
Route deel 1: van 10.45 tot 12.00 uur
Eerste pauze: Eetcafé 't trefpunt
Route deel 2: van 13.00 tot ?14:15 uur
Tweede pauze: Tankstation
Route deel 3: van 14:30 tot 15.45 uur
Derde pauze: Buiten de Waterpoort Gorinchem
Route deel 4: van 16.15 tot 17.00 uur
Eindpunt: McDonalds Meerkerk, aankomst 17.00 uur


GPS:
Zoals 'gewoonlijk' weer in GPS formaat beschikbaar. Stuur mij een mailtje/PB'tje met daarin je e-mail adres, dan stuur ik het zo spoedig mogelijk door. Fouten kunnen niet uitgesloten worden en het gebruik is geheel op eigen risico. Deze route is enkel en alleen een indicatie voor het rijden van een tourrit, waar vanaf geweken kan en mag worden. Het volgen van een eventuele voorrijder is uiteraard ook volledig op eigen risico.

Beschikbare formaten:
-MPS file
-GPX file
-GDB file

Kaartje van de route:
MF%20Fazerrit%201%20mei%202011%20-%20versie%2003%20-%20JPEG.jpg











reng_donker.jpg











De aanmeldingen

Groep 1:
Voorrijder: Paul_K

-TdB 85
-MarkieNL
-horik fz6n
-die ouwe van horik fz6n
-SilverShadow
-Nightshader
-bobbeloos
-Cas121
-Kippenei0
-MagicTempest (ovb)

Achterrijdster: jansen007


Hyves:
Nog niet bekend










Pre-Meets

Pre-meetings zijn bedoeld voor mensen uit dezelfde regio die graag samen verzamelen en dan naar het startpunt rijden. Mocht je je willen aanmelden voor één van de onderstaande pre-meets, dan kan je mij (Paul_K) een berichtje sturen of een gil in het topic geven. Nieuwe pre-meets kunnen op dezelfde manier aangemeld worden.

Pre-Meet Amsterdam Foodstrip
Verzameltijd:
9.00 uur
Vertrektijd: 9.15 uur
Locatie: Google Maps
Tanken: we gaan hier tanken op weg naar het startpunt
Aanmeldingen pre-meet:
- Paul_K (voorrijder)
-jansen007
-Cas121
-SilverShadow

Pre-Meet: Ridderkerk (voor Denhaag & Rotterdam)
Locatie: Rijksweg A 15, 2989 AT Ridderkerk (Shell Station A 15 Ridderkerk) map
Verzameltijd: 9.30 uur
Vertrektijd: 9.45 uur
Tanken: Mogelijk, het is een pompstation..
Aanmeldingen pre-meet:
-Nightshader

Pre-Meet: Gouda
Locatie: Shell Gouda
Verzameltijd: 9.15 uur
Vertrektijd: 9.30 uur
Tanken: Mogelijk, het is een pompstation..
Aanmeldingen pre-meet:
-TdB85
-MagicTempest (ovb)
 
Laatst bewerkt:
Leuk :Y *O*

Valt in een voor mij drukke periode, maar ik ga kijken of ik het kan inplannen :)


Overigens is het misschien handig om even naar de data te kijken, nu wordt 10 mei en 1 mei vermeld
 
Laatst bewerkt:
leuk :Y maar is het nou de 1e of de 10e?
als het de eerste is kan ik wel en neem ik die ouwe van me ook mee heeft ook een fazertie :Y
 
Over de datum was ik al door Natascha getipt ;) . Daarna meteen een topic report gestuurd. Zie dat het inmiddels in orde is *O*
 
Leuk, maar voor mij ook nog een ovb.
Eerst thuis maar eens even overleggen of er verder nog plannen zijn dat weekend.
 
Terug
Bovenaan Onderaan