ZRX trefpunt deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ola.......

Heren, als ik mn zrx op z'n paddock stand zet ...om mijn ketting te smeren...en m in zn een zet om het acherwiel te laten draaien ...jaja dan klapperd mijn ketting nogal,het lijkt wel of er harde stukken inzitten maar kan niets ontdekken....
zou het voortandwiel er iets mee te maken hebben ?
 
Beterschap spiraldive, het is te mooi weer om binnen te zitten :)

@rickboy: ik denk dat je de ketting van de startmotor bedoelt. Heb nog niet gehoord dat deze ooit door iemand is vervangen, de kettingspanner echter wil nog wel eens niet goed werken waardoor je koppelingskorf wordt beschadigd. Als je butsen ziet dan vervangen. Nokkenketting schijnt ook met gemak 100.000 km mee te kunnen. Ik rij er in ieder geval nu 88.000km mee en nog geen problemen.

@martin: is je kettingspanning op orde? als dat zo is zit er toch wat vast, een keer goed schoonmaken kan een hoop olossen. Niet vergeten daarna weer goed i het vet te zetten :)
 
Beterschap spiraldive, het is te mooi weer om binnen te zitten :)

@rickboy: ik denk dat je de ketting van de startmotor bedoelt. Heb nog niet gehoord dat deze ooit door iemand is vervangen, de kettingspanner echter wil nog wel eens niet goed werken waardoor je koppelingskorf wordt beschadigd. Als je butsen ziet dan vervangen. Nokkenketting schijnt ook met gemak 100.000 km mee te kunnen. Ik rij er in ieder geval nu 88.000km mee en nog geen problemen.

@martin: is je kettingspanning op orde? als dat zo is zit er toch wat vast, een keer goed schoonmaken kan een hoop olossen. Niet vergeten daarna weer goed i het vet te zetten :)


Die bewuste ketting adviseer ik incl. spanner elke 75.000km te vervangen.
Vooral de ketting en die kost geen drol.
Iets van €.20,00.
Controleer de spanner goed want de spanner is weer wel erg duur.
Gewoon voor de zekerheid, ik heb genoeg ZZR en GPz blokjes gehad die een vroegtijdige dood gestorven zijn en dat blijft zonde.
 
Ik ben op zoek naar een bugspoiler ,ik denk dat het type Striker heet .
Het is ook denk ik het model dat Magere hein heeft.
Weet iemand waar ik deze kan kopen of weet of heeft iemand er nog één.
Gr. leo
 
Bekijk Mijn Motor-ForumBekijk onderwerpen
Ik ben op zoek naar een bugspoiler ,ik denk dat het type Striker heet .
Het is ook denk ik het model dat Magere hein heeft.
Weet iemand waar ik deze kan kopen of weet of heeft iemand er nog één.
Gr. leo


Leo, deze lijkt er sterk op.

bikeshop-online.be

full
 
Ik ben op zoek naar een bugspoiler ,ik denk dat het type Striker heet .
Het is ook denk ik het model dat Magere hein heeft.
Weet iemand waar ik deze kan kopen of weet of heeft iemand er nog één.
Gr. leo

Deze bugspoiler heb ik ook. Zie deze posting uit 2006 alweer.
 
Vandaag samen met mij pa alvast de route van zaterdag gereden! Ging echt lekker en mijn pa heeft alvast genoten van de tour!
 
@ ronald , ik rij om een uur 11 weg uit zoetermeer dan stop ik even op de A12 tussen gouda en reeuwijk bij de shell de andel als jij zorgt dat je daar bent om kwart over 11 . kunnen we met elkaar oprijden naar nol bikker motoren ,ik kom met nog twee zrx,en . ik lees het forum morgen ochtend voor ik wegrij nog wel even om je reactie te lezen. gtrs rob.
 
Laatst bewerkt:
raymon ik ga je treffen in Noordeloos bij de altijd gezellige Kawadag bij Nol Bikker Motoren ,tot straks.
 
full

Yo mannen!!

Afgelopen week de eerste grote trip gedaan(vogezen/duitsland) 2200km
met de ZRX, helaas met originele demper ivm met bericten uit duitsland (doe ik niet weer) gewoon je fatsoen bewaren in de dorpjes en beetje normaal rije, nix an de hand. De zrx bevalt SUPER!!

gr Wilholm
 
Inderdaad!

Een hele mooie kleurcombinatie, dat zwart en wijnrood!

Nog een spoilertje in dezelfde kleur in gedachten?

Het is toch een 1100?
 
Laatst bewerkt:
geen spoilertje,

zou wel graag mijn uitlaatbochten zwart willen hebben, moffelen of zo....heb ook al zitten denken aan verchromen. Is er ook iemand die ervaring heeft met zijkoffers o de zrx. Ben eigelijk op zoek naar iets wat niet al te lomp achter an de kont hangt...bevestigingssteunen maak ik zelf wel.

Had ook nog kort ruitje gekocht bij de rossi-shop , maar dat oogt voor geen meter omdat deze transparant is, had het idee op er autoraamfolie overheen te plakken, maar het schijn dat dat niet plakt op kunsttof. Liefhebbers voor een kort tuitje?? nieuw nooit gebruikt........40 euro!!!

Het is inderdaad een 1100, getuned met stage 1 dyno en yoshimura RS3 door Ten Kate in Nieuw Leusen met 102 PK aan het achterwiel!!(volgens de uitdraai)

gr Willem

oja mijn complimenten voor al de zrx-liefhebbers die dit forum in stand houden!!!
 
Mooie fiets wilholm :) Met kachelzwart kan je de bochten voor een tijdje zwart maken. Een keertje loshalen en spuiten kan ook. RVS bochtensets zijn vanaf ongeveer 250 euri's te koop op ebay, beter dan verchromen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan