The Riding Game MF Style, SS and the rest [2]

Status
Niet open voor verdere reacties.
maar begrijp mij niet verkeerd....

ik wacht wel op mijn beurt :)

en wacht... en wacht... en wacht... en wacht... en wacht... en wacht... en wacht... en wacht... en wacht... en wacht... en wacht... en wacht... en wacht... en wacht... en wacht... en wacht... en wacht... en wacht... en wacht... en wacht... en wacht... en wacht... en wacht... en wacht... en wacht... en wacht... en wacht... en wacht... en wacht... en wacht... en wacht... en wacht... en wacht... en wacht... en wacht... en wacht... en wacht... en wacht... en wacht... en wacht... en wacht... en wacht... en wacht... en wacht... en wacht... en wacht... en wacht... en wacht... en wacht... en wacht...
 
Niet haten :') Je bent gewoon een mongol die een k*topdracht verzonnen heeft! Enorme idioot dat je er bent. En waarschijnlijk ga je een van je vriendjes helpen die kl*tefoto te maken. Zo is er geen reet aan, slet!
Nou moet je heel gauw je mond gaan houden schele, want de volgende keer laat ik je gewoon achter op de dijk :(


Brutale schoft! Schobbejak!



















:+
 
basketbal ligt klaar, veldje is te vinden, pak is zo aan en de motor staat klaar.. De skills om raak te schieten zijn ook aanwezig alleen géén fotograaf B| ..
 
basketbal ligt klaar, veldje is te vinden, pak is zo aan en de motor staat klaar.. De skills om raak te schieten zijn ook aanwezig alleen géén fotograaf B| ..

Woon jij niet in Amersfoort? Anders kan ik wel ff foto komen maken na het eten ? ;)
 
Woon jij niet in Amersfoort? Anders kan ik wel ff foto komen maken na het eten ? ;)

Na het eten ben ik alweer weg, dus dat lukt niet meer... Als hij vannavond nog niet gedaan is doe ik nog wel een poging. Heb dan ook een fotograaf maar ben bang dat hij dan al gedaan is B| .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan