* AU Najaarsmeet 2011

Bad Habit

MF veteraan
1 jul 2011
1.679
2
Doetinchem
AU Najaarsmeet 2011

Om het zomerseizoen op een leuke manier af te sluiten is het (bijna) tijd voor een gezellige najaarsmeeting! *D

Het doel is uiteraard om gewoon leuke dag/avond te hebben, en de hele meute weer eens bij elkaar te zien. Vooral omdat er veel nieuwen zijn, waaronder ikzelf, en er ook vaak in wisselende samenstellingen is gereden. (tussen de buien door)

Om het overzichtelijk te houden, wie wat waar en hoe, kunnen we hier alle ins en outs kwijt.
Uiteraard zijn alle AU-ers van harte welkom, van Newbie tot ervaren AU-er.

Update 24 oktober 2011
Aan- en afmelden is nog mogelijk tot 27 oktober, of de 12e deelnemer. Na deze datum alleen nog in overleg met de kartbaan, omdat zij ook met hun planning zitten.

Gelet op het aantal afmeldingen is er een ander programma (kosten gelijk) samengesteld. Dit is echter een standaard programma, waarbij het maximale aantal deelnemers 12 is.

UPDATE 27-10-2011 *O*
De inschrijving is bij deze gesloten. Mocht iemand nog belangstelling hebben alleen voor de gezelligheid en het eten mee te gaan, dan is dit onder voorbehoud nog mogelijk.


UPDATE 29-10-2011 *O*

De bevestiging van de kartbaan is binnen 8-) , Ik zal deze straks even rondmailen
********************************

Wanneer: 12 November 2011
Waar: 1. Bocholt
Ontvangst: 18:00
Karten: 18:30 - 19:30
Eten en drinken: 19:30 - 00:00
Wat gaan we doen: Karten, Eten

Deelnemers:

  1. Feestcommissie :+
  2. Richard
  3. Pako
  4. Oerknal
  5. Hydration
  6. Jefta
  7. Racekip
  8. Niels
  9. Tamara
  10. Roy R
  11. Sickmind
  12. Floor
  13. Turbo-T

Bobbers:

  1. Jefta
  2. Tamara??


Mocht iemand zich geroepen voelen de feestcommissie te versterken….Graag!
Hydration ;)
Richard "Blauwe Vlag" R1RS64

Groeten Martijn
 
Laatst bewerkt:
ik zou de feestcommissie ook al voor 1 tellen :+ wat je bent nu bij 3 :P terwijl er 4 zijn *O* wannt ook jij doet mee :P wat we ook gaan doen ;)
 
ik zou de feestcommissie ook al voor 1 tellen :+ wat je bent nu bij 3 :P terwijl er 4 zijn *O* wannt ook jij doet mee :P wat we ook gaan doen ;)

Heel erg wakker Ben, maar bescheidenheid siert de mens O-)

@All
Suggesties;

1. Karten + BBQ (en stiekum een biertje, want achterhoekers drinken niet)
2. Kleiduivenschieten - Lunch - Quadrijden (en evt BBQ)
3. Lasergamen / Paintballl (+ BBQ)
4.Huifkartocht
5. Punnikken

Kwa datum zat ik zelf te denken aan het laatste weekend van oktober, danwel een week eerder of later. Afhankelijk van de agenda's van eenieder :)

Laat hier maar weten waar de voorkeur naar uit gaat
 
Laatst bewerkt:
Hoer heb ik ook wel oren na! En als er hulp nodig is bij uitzoeken/organiseren wil ik ook best een handje he
lpen!

Zal van t weekend ook eens rondneuzen wat waar te doen is.

Denk dat t ook belangrijk is om een centraal punt af te spreken waar we bijvoorbeeld verzamelen/drankje doen en vervolgens met taxi/busje vertrekken en terugkomen. zodat t voor iedereen te doen is..
 
Ik doe graag mee.

Mijn voorstel is om het weekend van 12/13-november te pakken.
Karten incl eten zou ik geweldig vinden.

Ik hou het in de gaten!

goed bezig Bad Habit! :)
 
Ik doe graag mee.

Mijn voorstel is om het weekend van 12/13-november te pakken.
Karten incl eten zou ik geweldig vinden.

Ik hou het in de gaten!

goed bezig Bad Habit! :)


12/13 november komt mij ook het beste uit! ;)

karten incl eten klinkt zeeeeeer goed..... of paintballen+eten/driknen :)
 
Hmm, geen belangstelling voor het punniken..... :+

het kleiduivenschieten blijkt met echte geweren te zijn, en we willen ook niemand op ideeen brengen. Stel er zit een slechte verliezer tussen. })

Dus ook wat mij betreft karten + eten. *O*

Weekend van 12 november is wat mij betreft ook prima. Voordeel met karten is natuurlijk ook dat je niet afhankelijk bent van het weer.

De dichtsbijzijnde banen zijn volgens mij Winterswijk en Duiven. Kijken of we daar een dealtje kunnen maken.

Groeten, Martijn :W
 
Laatst bewerkt:
Hmm, geen belangstelling voor het punniken..... :+

het kleiduivenschieten blijkt met echte geweren te zijn, en we willen ook niemand op ideeen brengen. Stel er zit een slechte verliezer tussen. })

Dus ook wat mij betreft karten + eten. *O*

Weekend van 12 november is wat mij betreft ook prima. Voordeel met karten is natuurlijk ook dat je niet afhankelijk bent van het weer.

De dichtsbijzijnde banen zijn volgens mij Winterswijk en Duiven. Kijken of we daar een dealtje kunnen maken.

Groeten, Martijn :W


mischien is bocholt ook een optie? Moet ook een erg mooie baan zijn zowel indoor als uitdoor, zodat je kunt combineren met mooi weer....

[s]http://www.cockpit-kartarena.de/kartarena_nl.html[/s]

Deze is duidelijker: http://www.cockpit-kartarena.de/zeitenpreise_nl.html

mischien dat we er een wedstrijdje van kunnen maken ofzo iets? :)
 
Laatst bewerkt:
Kan iedereen ook even zijn woonplaats vermelden of voorkeur voor een plaats waar we samenkomen? zodat we met zn allen die kant opkunnen met eventueel een taxi..

dacht dat dat wel een idee was.. en als plek om te karten bocholt doen?? Of heeft iemand nog andere voorkeuren??
 
dit is een Achterhoektopic, dus ik voel me als Arnhemmer gericht om naar die kant te komen wanneer er een activiteit als deze is.

ik hoor goede dingen over Bochteld dus dat heeft mijn voorkeur.

ik wil wel met een auto bobben voor Arnhemmers en Liemersserss. ;)
 
dit is een Achterhoektopic, dus ik voel me als Arnhemmer gericht om naar die kant te komen wanneer er een activiteit als deze is.

ik hoor goede dingen over Bochteld dus dat heeft mijn voorkeur.

ik wil wel met een auto bobben voor Arnhemmers en Liemersserss. ;)

Als Clint en Eric zich nou ook ff melden heb je bijna een auto vol ;)
 
WP: Aalten.
VK: Bocholt, Winterswijk 2e keus, Duiven 3e keus.

Prima volgorde wat mij betreft :Y

Kan iedereen ook even zijn woonplaats vermelden of voorkeur voor een plaats waar we samenkomen? zodat we met zn allen die kant opkunnen met eventueel een taxi..

dacht dat dat wel een idee was.. en als plek om te karten bocholt doen?? Of heeft iemand nog andere voorkeuren??

:^
 
Ovb.
Maaruh, zijn taxi's nodig?
Zullen vast wel mensen zijn die bob willen zijn.
Woonplaats weet ik nog niet op die dag :P

Check, Afhankelijk van de deelnemers en de vrijwillige bobbers kunnen we vast wel een schema'tje maken :Y

Ik denk dat ik komende zaterdag maar ff naar ga Bocholt voor een offerte, en om een programma samen te stellen.

Om verrassingen achteraf te voorkomen is het denk ik het mooiste om een totaalprijs pp, inclusief drank af te spreken. Mocht iemand meewillen....gezellig. Bij goed weer op de brommer *D
 
Check, Afhankelijk van de deelnemers en de vrijwillige bobbers kunnen we vast wel een schema'tje maken :Y

Ik denk dat ik komende zaterdag maar ff naar ga Bocholt voor een offerte, en om een programma samen te stellen.

Om verrassingen achteraf te voorkomen is het denk ik het mooiste om een totaalprijs pp, inclusief drank af te spreken. Mocht iemand meewillen....gezellig. Bij goed weer op de brommer *D





Ik wil best even meegaan, maar ik heb de brommer pas vanaf volgende week donderdag klaar... -O-



EDIT: er staat komende zaterdag :D dus ik wil wel mee :] |(
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan