Paasritje GSXFtopic

Paasritje komt mij het beste uit op:

  • Zaterdag 7 april

    Stemmen: 1 14,3%
  • Zondag 8 april (eerste paasdag)

    Stemmen: 3 42,9%
  • Maandag 9 april (tweede paasdag)

    Stemmen: 1 14,3%
  • Mij allemaal best!

    Stemmen: 2 28,6%

  • Totaal aantal stemmers
    7
ow zo een crap dag !
moet je mn airmiles pas lenen? ;)

recht tegenover de mac heb je een pomp waar je enkel kan pinnen.
verders komen we er wel hier en daar een tegen
 
Nou jongens, ik hoop van wel maar denk niet dat ik er bij kan zijn. Met andere woorden, wacht niet op mij... Als ik mee kan zorg ik dat ik er op tijd ben, anders is het jammer.
 
mijn vriendin en ik melden ons af voor de rit. de week voor en na de rit moet ik aan 1 stuk door werken, dus ik ga die zondag maar eens een dagje helemaal niks doen.

k ga na de rit wel even genieten van de foto's :P
 
mijn vriendin en ik melden ons af voor de rit. de week voor en na de rit moet ik aan 1 stuk door werken, dus ik ga die zondag maar eens een dagje helemaal niks doen.

k ga na de rit wel even genieten van de foto's :P
Juist de enige zondag die je over hebt voor een stukkie cruisen 8-)
 
vandaag een rondje gedaan (ik reed weer als een slak), maar er lag toch overal wel erg veel grind en modder. Hoop dat het bij jou beter gaat
 
vandaag een rondje gedaan (ik reed weer als een slak), maar er lag toch overal wel erg veel grind en modder. Hoop dat het bij jou beter gaat
geen slakkenrondje gedaan helaas vandaag,nog teveel last van mn onderrug, maar de meeste wegen van de te rijden route zijn zgan , verwacht twee of drie slechte(re) stukken rond deze tijd, maar slechter dan
vanaf minuut 5:30
zal het echt niet worden _O-
 
Laatst bewerkt:
Van twee pauzes uitgaande en rekening houdend dat we half 12 vertrekken vanaf het startpunt:

eerste pauze in willemstad op zwemstrand de banaan
(waarschijnlijk is deze tijd van het jaar het terras niet open. drinken meenemen aangeraden!) en als we willen kennen we het centrum even in met een klein stukje om.
Gok dat we hier tussen half 1 en 1 uur aankomen
laten we zeggen dat we uiterlijk half twee hier weg gaan.

dan de volgende rustpauze en tevens laatste is in terheijden
Cafetaria t trefpunt

verwacht hier rond 3 uur uur te zijn, kan wel wat tijdsspeling inzitten maar kunnen heus wel met zn allen wachten evt

hierna is t nog om en nabij een uur tot aan roosendaal waarna we evt gaan eten!
 
Terug
Bovenaan Onderaan