Paasritje GSXFtopic

Paasritje komt mij het beste uit op:

  • Zaterdag 7 april

    Stemmen: 1 14,3%
  • Zondag 8 april (eerste paasdag)

    Stemmen: 3 42,9%
  • Maandag 9 april (tweede paasdag)

    Stemmen: 1 14,3%
  • Mij allemaal best!

    Stemmen: 2 28,6%

  • Totaal aantal stemmers
    7
Het is een beetje lastig boeken aangezien we met een grotendeels nog onbekende groep gaan, maar houd rekening met een lopend buffet iets, wat zonder drinken om en nabij de 27 euro zal kosten.
heb evt twee restaurantjes hier in de buurt.
 
Het is een beetje lastig boeken aangezien we met een grotendeels nog onbekende groep gaan, maar houd rekening met een lopend buffet iets, wat zonder drinken om en nabij de 27 euro zal kosten.
heb evt twee restaurantjes hier in de buurt.

Schrijf me er maar bij dan, leef maar 1 keer en voor de eerste tourrit via MF wil ik natuurlijk wel voluit genieten :]
 
Johan kan je mij de route ook verzenden? Of zet hem anders even in de OP. (Je kan ze gewoon op MF plempen net als plaatjes.)

full

full
 
Laatst bewerkt:
@ wijx,

heb de route naar je toegemaild, wel zo handig als je achteraan rijdt,
meer mensen interesse?

ja kan je em mailen naar me? basho@sugoi.nl



geen slakkenrondje gedaan helaas vandaag,nog teveel last van mn onderrug, maar de meeste wegen van de te rijden route zijn zgan , verwacht twee of drie slechte(re) stukken rond deze tijd, maar slechter dan
vanaf minuut 5:30
zal het echt niet worden _O-

haha was een leuk stuk voorrijden met youri!
 
Even belangerijk..

Hoorde zojuist van raymond (die twee jaar geleden met ons de eifel in is gegaan dat er een dijk afgesloten is. Dit is helaas een mooi stukje in de route die we helaas zullen moeten vervangen door een paar kilometers autoweg.
edit:
Nu weet ik wel een alternatief, die ik helaas niet ingewerkt krijg :+ maar zal er extra rustig rijden zodat we compleet zijn/blijven

nieuwe route staat hieronder te downloaden (onder de garminafbeelding staat een rechthoekig balkje met wat tekentjes erin.. deze rechtermuisknop => opslaan als
 
Laatst bewerkt:
Hoop overigens niet dat er meer afgesloten is,zowel wordt het een improvistatierit, aangezien ik de omgeving wel redelijk goed ken
 
Laatst bewerkt:
Eens even testen dan!

full




full




edit 2: volgens mij kan je ze zo met rechtermuisknop en dan opslaan als downloaden
(vierkantje met raar tekentje hierboven)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan