Honda VFR/RVF 400 Topic Deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
De voorraad 17'RVF achterwielen die nog ergens zou moeten liggen is gevonden, maar bleek maar heel klein te zijn.
Het ging nog om één exemplaar. Het achterwiel wordt verstuurd en komt er aan.

full


Ook Gr@spol had ooit een nieuw wiel nodig. *D

full


Maar ja, hij reed op Assen dan ook wel onbenullig hard en nam teveel risico's.

full



Ook deze vervangen door een Delkevic


full



full


Zo,nu even lekker een paar uurtjes sturen (op de ATB)
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig is er maar een kleine reeks kentekenplaten geproduceerd die met een M beginnen.
:+

Ik lees ook weer mee...

hehe, eindelijk iemand die het opvalt :P

Zo, pagina 1 zijn we weer lekker doorgekomen.
 
Was net ook aan het sturen begon het ook een beetje te regenen. Dus snel naar huis toe thuis aangekomen was het natuurlijk weer droog B|
 
Vandaag weer nuttig werk verricht.
Begonnen met de MC 22. Vorkpoten ( pootjes) gedemonteerd.

full

full


Ze zijn schattig en klein (dun)

full


Klaar om geopereerd te worden.

full


Meteen ook maar de klauwen gedemonteerd. Zuigers gingen moeilijk terug.
Dus ook maar meteen reviseren. Het zijn 2 zuiger klauwen. Kosten vallen dus mee.

full


Zuigertjes gaan er op deze manier fluitend uit :9~

full


Als alles toch los ligt, dan ook maar de leidingen vervangen door Hell exemplaren.
Van de week bestellen.

full


Heb vreselijke zin om binnenkort 19000 RPM te draaien. :9~ :9~ :9~
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er ook weer bij.

Was een stuk toeren met de Gixer, rijd ik met een gangetje van 120 a 140 door een rechterbocht, begint mijn achterkant opeens te glijden. Dus a la stoner door de bocht. Gelukkig de fiets onder controle, rustig verder gereden, totdat mn maat die achter mij reed toetert en me aan de kant zet. Kijk ik naar de zijkant, drupt er olie uit me blok wat ook allemaal op de rechterkant van me achterband zat.. Erg veel geluk gehad weer :)

Na een rustig inspectie --> bout uit carter getrild/niet goed vastgemaakt. "ijzersterk" die blokken, mn reet! Ik ga gewoon weer terug naar Honda, daar gaat niet meer kapot dan de spanningsregelaar.. :(
 
Ik ben er ook weer bij.

Was een stuk toeren met de Gixer, rijd ik met een gangetje van 120 a 140 door een rechterbocht, begint mijn achterkant opeens te glijden. Dus a la stoner door de bocht. Gelukkig de fiets onder controle, rustig verder gereden, totdat mn maat die achter mij reed toetert en me aan de kant zet. Kijk ik naar de zijkant, drupt er olie uit me blok wat ook allemaal op de rechterkant van me achterband zat.. Erg veel geluk gehad weer :)

Na een rustig inspectie --> bout uit carter getrild/niet goed vastgemaakt. "ijzersterk" die blokken, mn reet! Ik ga gewoon weer terug naar Honda, daar gaat niet meer kapot dan de spanningsregelaar.. :(
hebbie stront geluk gehad Jaap
 
He, he, ik heb het toen wel gezien hoor, maar dacht, laat ik hem er niet mee lastig vallen :)

Beetje jammer :z

@Jaap: geluk dwing je af. Maar afhankelijk van welke prutser er aan de motor heeft zitten sleutelen, kunnen dat soort dingen met elke motor gebeuren..
 
@Jaap, doe rustig aan...je wilt toch nog wel vele jaren kunnen genieten op een Honda?? Verkoop die soesje en terug bij af...never change a winning team :+
 
Vandaag weer nuttig werk verricht.
Begonnen met de MC 22. Vorkpoten ( pootjes) gedemonteerd.

[afbeelding]
[afbeelding]

Ze zijn schattig en klein (dun)

[afbeelding]

Klaar om geopereerd te worden.

[afbeelding]

Meteen ook maar de klauwen gedemonteerd. Zuigers gingen moeilijk terug.
Dus ook maar meteen reviseren. Het zijn 2 zuiger klauwen. Kosten vallen dus mee.

[afbeelding]

Zuigertjes gaan er op deze manier fluitend uit :9~

[afbeelding]

Als alles toch los ligt, dan ook maar de leidingen vervangen door Hell exemplaren.
Van de week bestellen.

[afbeelding]

Heb vreselijke zin om binnenkort 19000 RPM te draaien. :9~ :9~ :9~~

Ziet er weer vreselijk mooi uit, zo'n MC22! En dichterbij nog mooier! Ik weet er nog een te koop in deze kleurenstelling, maar ik zit ff nog met vraag met name over ophalen, transport, e.d. :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan