Honda VFR/RVF 400 Topic Deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nice!



Grmbl het is een tijd geleden, maar er lag weer een paarse brief op de mat. 38 te snel op een 80 weg: 310 euro. Kan me er niks van herinneren dus zo gevaarlijk kan het niet zijn geweest :z

Oef,

Ik heb eindelijk me boete van afgelopen zomer afbetaald :')
 
Ik wou net zeggen, abbonnementje CJIB valt best mee vergeleken met wat je voor voor een circuit mag betalen
 
Mja, ik had het AD en het CJIB in de brievenbus.

AD: Vrouw stal 500 euro van een 81 jarige man. Zij kreeg een boete van 250 euro.

CJIB: 310 euro, registratieformuliertje erbij, hoppa.

10 jaar geleden reed ik eens 34km te snel in de bebouwde kom met een scooter, dat kostte toen maar 187 euro :')
 
Iemand interesse in een motor ''lift'' voor voorkant. Bevestiging onder voorvorkpoten, breedte instelbaar, eigen ontwerp e.e.a. netjes rood gespoten pr. 10 euro, afhalen in Tongeren vlakbij Maastricht.
 
 
Gisteren kwan het 2e nieuwe 17' achterwiel (de allerlaatste van de voorraad) binnen. :9

full


Evenals een 2e complete waterpomp. *O*

full
 
Laatst bewerkt:
Mja, ik had het AD en het CJIB in de brievenbus.

AD: Vrouw stal 500 euro van een 81 jarige man. Zij kreeg een boete van 250 euro.

CJIB: 310 euro, registratieformuliertje erbij, hoppa.

10 jaar geleden reed ik eens 34km te snel in de bebouwde kom met een scooter, dat kostte toen maar 187 euro :')

Zal ik de NC 30 dan toch maar begrenzen?
 
@Jaap

Jij had de MOTOR toch? :P

Ik zou er binnenkort een keer met de 125 in moeten staan, maar elke keer als ik met dat blad in mijn handen sta, moet ik 'm meenemen :') Of ik er nu insta of niet :X
 
450 voor een abo (als in onbeperkt?! :o ) circuitrijden!?

Dat mag in Nederland ook wel! Haal je denk ik al de helft van de gekken van de weg... :P
 
@Jaap

Jij had de MOTOR toch? :P

Ik zou er binnenkort een keer met de 125 in moeten staan, maar elke keer als ik met dat blad in mijn handen sta, moet ik 'm meenemen :') Of ik er nu insta of niet :X

Ik heb de MOTOR idd, maar ga hem opzeggen, ben dr beetje klaar mee, wil wat anders.
 
Ja, is een Hollandse traditie })
Ook de Kerstman en de Paashaas komen het hele jaar door.
De meeste onderdelen verdwijnen op fietsen van derden.
Maar ik heb idd. ook veel eigen voorraad. :9~~

Laat de paashaas je dan wel zelf de pakketjes zoeken? ;)
 
Zojuist de Karl NC30 wat verder afgebouwd. Het begint erop te lijken. Tank en Japanse knippers.
Moet ook wel, want morgen komt de chef zelf even kijken en dan kan er getest worden. *O* *O* Morgenvroeg even de kont erop, papieren in orde maken (staat nog in schorsing) en dan....gassen }) Onderkuip na de fijnafstelling.

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan