MF Gooi & Vechtstreek Nr. 124: Zomer?

Verjaardagen in de OP?

  • Optieven met die verjaardagen!

    Stemmen: 7 18,9%
  • Ja, leuk al dat jostie gedoe :)

    Stemmen: 26 70,3%
  • Boeit mij dus ECHT helemaal NIETs

    Stemmen: 4 10,8%

  • Totaal aantal stemmers
    37
Status
Niet open voor verdere reacties.
Jep :Y


Heb 'de kleine wegen route' gereden van vorige keer. Wel hier en daar zelf nog wat dingen toegevoegd. Paar keer 'n natuurgebied ingedoken, gravel/zand/graspad afgereden en dan kom je soms echt in ontzettend mooie gebieden/meertjes uit. Topdag gehad *D .



*O* *O* *O* *O* *O*
 
full


k zal ff helpen

full



:+
 
poll is prima, is alleen maar leuk, maar je mag ook een kaartje sturen he X :Y

@ ritjerijders mooi om te horen! jammer van de spanningsregelaar! :Y
 
Zo zit even een opgenomen documentaire te kijken over dat drama in Norwegen vorig jaar...... Damn! Wat zijn daar veel fouten gemaakt zeg. Agenten worden dmv ee politiebootje over gezet naar het eiland. Er is maar 1 boot en plek voor 10 man. De boot is overbeladen met mensen en zinkt halverwege het eiland :')

De telefoondiensten gingen net over van analoog naar digitaal en alle alarm oproepen kwamen nog binnen bij het plaatselijke politiebureau, die slecht 2 lijnen had. Er zaten 40 mensen in de wacht ..... Kwalitatief Uitermate Teleurstellend!

Moet het ff kwijt :+
 
Hij zit bij Stefan Maas :Y




Zo zit even een opgenomen documentaire te kijken over dat drama in Norwegen vorig jaar...... Damn! Wat zijn daar veel fouten gemaakt zeg. Agenten worden dmv ee politiebootje over gezet naar het eiland. Er is maar 1 boot en plek voor 10 man. De boot is overbeladen met mensen en zinkt halverwege het eiland :')

De telefoondiensten gingen net over van analoog naar digitaal en alle alarm oproepen kwamen nog binnen bij het plaatselijke politiebureau, die slecht 2 lijnen had. Er zaten 40 mensen in de wacht ..... Kwalitatief Uitermate Teleurstellend!

Moet het ff kwijt :+
-O- zo veel onnodig
 
Rustige nacht hier :o


@ Noorwegen: T hele voorval was om te beginnen al onnodig...achterlijke knurft die gast en hij is er nog trots op ook :X Krijg je copy-cats die n bios neerschieten... '(
 
Mogguh! :9

De basics bij een crisis blijken vaak onvoldoende geregeld of onvoldoende helder of onvoldoende geoefend bij de hulpverleningsdiensten. Hier in NL trekken we als veiligheidsregio's er allemaal hard aan, maar verbeteringen doorvoeren blijkt vaak lastig vanwege de grote organisatie- en cultuurverschillen, met name tav de multidisciplinaire samenwerking.

Op naar mijn werk; genoeg te doen dus! 8-)
 
:^

je kan ook lekker in een bootje uitbrakken *D maar pas dan wel op voor het zonnetje, anders zie je er straks zo uit : :( :+

Goedemorgen all! :W
 
mogguh... gister te laat gemaakt weer... nu weer te vroeg gemaakt :+
Mooi weer buiten...
vrij nemen of niet....
 
Goede morgen allemaal ... *O* *O* *O* *O* *O*

Paarse Kroko: -O- Zag Jantah en Jopje nog rijden langs Van Heerdt zaterdag middag ff over 3-en, maar de auto tussen ons in voorkwam een fotospotje ...

APK en zelf-prutsers - er zit sinds gisteren een gereviseerde remklauw en een nieuwe remslang voor op de KLEine. Vanavond olie verversen en dan kijken of ik alles goed gedaan heb (proefritke maken). Rem achter komt dan van de week ook nog aan de beurt. En dat met 2 linker handen ... :+
 
:W

Afgelopen dinsdag zou ik dat gesprek hebben met mijn begeleider over de conceptversie van mijn scriptie. Heb ik mijn vakantie 2 dagen ingekort, krijg ik dinsdagmiddag een mailtje dat hij wegens een belangrijke afspraak toch niet kan. Nieuwe afspraak gemaakt voor vanmiddag. Krijg ik net wederom een mailtje dat hij voor een klant naar het buitenland moet, of we misschien woensdagmiddag kunnen bellen. :/ Zo wordt de deadline voor de definitieve versie steeds lastiger -O- Nu maar hopen dat de conceptversie al redelijk goed was, zodat er niet te veel hoeft te gebeuren.

Verder 5 heerlijke dagen in Duitsland gehad :)

Nu maar even terug lezen, spamsletjes! :P
 
Zoveel doe ik niet zelf :N Van m'n remmen blijf ik af, dat mogen de proffessionals lekker doen...

@ Lex: hier net lekker met de fiets :] over de hei naar de kazerne gereden *D

@ poikie: balen, wanneer is je inleverdatum?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan