MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Tsja, ik vrees dat zelfs met een fluwelen zadeltje de T7 nooit een comfy tourbuffel wordt. Ik vind het te doen door het vlakke oem rallyzadel waar je veel op kunt verzitten. Voor mij blijft het een winnaar op dit moment. Balen van de knie. Beterschap!
 
Nieuw zadel *O*

7c1910e2-807f-495c-bd8b-af218442fd05.jpg
 
Altijd een leuk vooruitzicht.
Afgelopen weekend weggeweest met Caroline richting Rijngebied.
Harstikke leuke trip ondanks de warmte.
Alleen de terugweg op de 1 werd het op die mega-asfaltplaat toch even 38,5 graden.
Toen de zon weg was, was zelf 34 acceptabel.
 
TransAlp lijkt me ook een leuke brommer. :Y

Maar voorlopig gaat de Husq nergens naartoe. Dit jaar 2 of 3 keer gereden dus het zou eerder logischer zijn het op te geven dan wat anders er voor in de plaats te zetten. -O-
 
Volgende zomer maar weer eens een MF-Gooi ritje doen dan ;)

Ik ga de 5000+ km wel halen dit jaar :z
 
Bij deze ook hier nog beste wensen voor allen en dat het maar een mooi motorjaar mag worden.

dan.. waren wij afgelopen kerst tot en met eerste week januari op vakantie met de hondjes in Oberwolfach in het Schwarzwald. Rijden we op een gegeven moment richting de supermarkt en door een straat heen waarbij ik dacht hé, dat herken ik! En zo waar.. Wolfach Hauptstrasse!!!

Daar hebben we op 31 augustus 2013 met z'n alleen zitten gebakken en koffieleuten:
zie topic: https://www.motor-forum.nl/threads/motor-forummende-gooiers-gaan-het-zwartewoud-onveilig-maken.365954/

Nog een leuke foto van ons daar:
IMG_1855.JPG

IMG_1851.JPG



p.s.: al rijdende daar door de bergen met de auto besef je je hoe leuker dat is op de motor :)

:W
 
Bij deze ook hier nog beste wensen voor allen en dat het maar een mooi motorjaar mag worden.

dan.. waren wij afgelopen kerst tot en met eerste week januari op vakantie met de hondjes in Oberwolfach in het Schwarzwald. Rijden we op een gegeven moment richting de supermarkt en door een straat heen waarbij ik dacht hé, dat herken ik! En zo waar.. Wolfach Hauptstrasse!!!

Daar hebben we op 31 augustus 2013 met z'n alleen zitten gebakken en koffieleuten:
zie topic: https://www.motor-forum.nl/threads/motor-forummende-gooiers-gaan-het-zwartewoud-onveilig-maken.365954/

Nog een leuke foto van ons daar:
Bekijk bijlage 1961605
Bekijk bijlage 1961606


p.s.: al rijdende daar door de bergen met de auto besef je je hoe leuker dat is op de motor :)

:W
Dat was mijn eerste of tweede buitenland ritje met de motor. (Met de GSR toen)
 
Van dit Zwarte Woud weekend heb ik nog een enkele foto. Het jaar daarna heb ik op film vastgelegd, toen Fred nog aanwijzingen gaf bij ieder beetje grind en CorFreek nog deed alsof hij op motorrijden zat. :Y

 
Na een paar uur zonneschijn aan één begon het toch te kriebelen :)

De KTM dan ook maar weer eens uitgelaten afgelopen weekend!
Al zat er nog kilo's stof en bende op wat al vanaf Italië meelift :X ging 't toch best lekker :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan