Suzuki GSR 750 deel 1

The2wheels.com heeft ook verschillende hendels. Ik heb laatst deze besteld voor 30 dollar: the2wheels - GP Adjustable Levers Online Store

via ebay heb ik ze gekocht...set was rond de €21,-

Thnx voor jullie reacties! Ik heb gekeken op zowel ebay als bij the2wheels maar om de een of andere reden heb ik een iets beter gevoel bij die laaste, ik lees er ook goede reviews over op internet. Alleen nou stond ik zojuist op het punt van bestellen bij the2wheels toen er in ene een berg vezendkosten op kwam, de hendels gingen van 30 naar 42 dollar!? Had jij dat toen ook? Het is nog niet extreem duur natuurlijk maar vind het wel een verschil om het maar eventjes te proberen zeg maar...
 
12 dollar valt nog mee, bij mij kwam er 22 dollar verzendkosten bij. Ik had wel wat meer dingen besteld, zoals spiegels en stepjes, dus het gewicht zal wel hoger geweest zijn. En wat niet zo'n leuke verrassing was waren de inklaringskosten die ik moest betalen bij de douane :( ik denk als je alleen hendels besteld dat je die wel kunt vermijden.
 
mijne kwamen uit hongkong via ebay...geen last van douane kosten etc...komen gewoon in envelope binnen! Heb nu al ongeveer 5 setjes via ebay besteld en nooit problemen!

Gr Ron
 
37%20-%20Graveyard%20-%20HARMSSEN%20ANDREA%20-%20germany.jpg




:N :N
 
Hallo Allemaal

Ik wil me (alvast) even voorstellen, ik ben Ron en zoals t er nu uit ziet ga ik deze week mn GSR750 bestellen. Het wordt de mat zwarte.
Ik woon zelf sinds vorig jaar in Oostenrijk en ben na een jaar of 10 met het racen gestopt en ga nu dus een leuke naked aanschaffen om hier in de bergen te knallen. Ik ga hem een beetje pimpen met wat greepjes, knippers, kentekenplaathouder en natuurlijk uitlaat. Dat wordt een demper van SC-project, lekker kort.

Ik heb een en ander in dit topic gelezen en kwam een paar dingen tegen zoals de vraag wat het inhoud om geen Ekeur in je uitlaat te hebben. Wat ik daar van weet is dat het in NL niet echt een probleem is alhoewel ze er wel steeds meer op letten. Maar... ga je met je fietsje toeren in Duitsland of hier in Oostenrijk en ze controleren je dan mag je geen meter meer verder. Ekeur met DB killer is de enige optie.
Wat betreft kentekenplaat houders en hendels, kijk eens gewoon op Aliexpress.com Kost een drol en past meestal prima. Net een en ander gemonteerd op de Yamaha MT-07 van mijn vrouw en past perfect.
En natuurlijk een lage factuur er bij laten stoppen dan heb je ook geen invoer kosten.

grtzz
 
Laatst bewerkt:
Welkom Ron, het is een beetje stil hier maar hopelijk leeft het strax weer wat op.
Foto's zijn altijd welkom en je kunt alles hier vragen.
Veel plezier met je gsr...
:W
 
Welkom Ron, het is een beetje stil hier maar hopelijk leeft het strax weer wat op.
Foto's zijn altijd welkom en je kunt alles hier vragen.
Veel plezier met je gsr...
:W
Plannen zijn wat gewijzigd, heb test gereden met de gsr en daarna met Yamaha MT09, keuze is op de laatste gevallen. Toch wel een verschilletje.
 
Hallo iedereen!

Mijn naam is Leslie, ik kom uit midden Limburg en heb 3 weken geleden een GSR 750 uit 2015 gekocht. Heb nu inmiddels 700 km gereden met goed weer en de motor bevalt prima. Hiervoor had ik een Yamaha Fazer 600. Dus dit is wel een redelijke upgrade geweest. Sindsdien heb ik nog niet veel gewijzigd aan de moto, alleen barracuda valdoppen gemonteerd (nog niet te zien op de foto).

Toekomstplannen:
- belly pan
- Garmin navigatie systeem monteren.
- Wellicht nog andere kleur striping, maar opzich vind ik het rood zo wel mooi staan.

Groetjes,
Leslie

full
 
Laatst bewerkt:
Hallo iedereen!

Mijn naam is Leslie, ik kom uit midden Limburg en heb 3 weken geleden een GSR 750 uit 2015 gekocht. Heb nu inmiddels 700 km gereden met goed weer en de motor bevalt prima. Hiervoor had ik een Yamaha Fazer 600. Dus dit is wel een redelijke upgrade geweest. Sindsdien heb ik nog niet veel gewijzigd aan de moto, alleen barracuda valdoppen gemonteerd (nog niet te zien op de foto).

Toekomstplannen:
- belly pan
- Garmin navigatie systeem monteren.
- Wellicht nog andere kleur striping, maar opzich vind ik het rood zo wel mooi staan.

Groetjes,
Leslie


[afbeelding]



Welkom Leslie, veel lees en natuurlijk rij plezier.
 
Laatst bewerkt:
Dag allemaal.

Ik ben van plan om een nieuwe GSR 750 te kopen, kleur is nog niet bekend. Maar ik heb twee vraagjes aan jullie.

Als ik de standaard versie neem, en ik zet er een andere uitlaat onder heb je dan nog wel recht op de fabrieksgarantie?.


Nu weet ik dat er ook een extreme uitvoering is, maar het gaat mij puur om de uitlaat. De extreme versie kost mij dan €9050 euro en de gewone versie €8350. Opgevraagd via offerte.
€700 euro vind ik te veel voor een uitlaat, waar mij het om gaat.
 
Laatst bewerkt:
Je kan volgens mij bij de dealert best vragen of ie los voor jou een arrow dempert (want daar werken ze mee samen) er op wil zetten. Hoe dat met andere uitlaten zit weet ik niet.

Oh en volgens mij was dat één vraag.
 
Voor 700 kun je toch wel een betere uitlaat demper kopen dan de Arrow :)

Tenzij een eventuele garantie claim voort vloeit uit het verwisselen van de uitlaat demper dan verwacht ik geen problemen bij de dealer. Voor de zekerheid zou ik het wel even navragen bij de dealer waar je de motor wilt gaan kopen.

Het verwisselen van de demper is niet meer dan bouten los en vast draaien dus dat kun je prima zelf dus als ik jou was zou ik vooral online kijken voor een mooie demper.
 
Je kan volgens mij bij de dealert best vragen of ie los voor jou een arrow dempert (want daar werken ze mee samen) er op wil zetten. Hoe dat met andere uitlaten zit weet ik niet.

Oh en volgens mij was dat één vraag.

Ga vanmiddag even naar de dealer toe om te vragen. Klopt was één vraag, had de andere vraag verwijderd. Ging over de Mat/zwart versie. Heb inmiddels bij Motoport Leek gezien dat die in de showroom staat dus ik ga hem even bekijken.

Voor 700 kun je toch wel een betere uitlaat demper kopen dan de Arrow :)

Tenzij een eventuele garantie claim voort vloeit uit het verwisselen van de uitlaat demper dan verwacht ik geen problemen bij de dealer. Voor de zekerheid zou ik het wel even navragen bij de dealer waar je de motor wilt gaan kopen.

Het verwisselen van de demper is niet meer dan bouten los en vast draaien dus dat kun je prima zelf dus als ik jou was zou ik vooral online kijken voor een mooie demper.

Oke, ik zal vanmiddag even vragen hoe dat precies zit. Of het effect heeft op de fabrieks garantie. Als het bij een officiële Suzuki dealer gebeurd zie ik geen probleem eigenlijk.


Zit inmiddels wel echte te Klooien met de kleur _O- , zien er allemaal mooi uit. Welke kleur zouden jullie kiezen als ik vragen mag. Puur een interesse vraag.
Vriendin, ouders en schoonouders vonden allemaal Mat/zwart mooi. :P
 
M'n pa heeft de matzwarte gehaald en ik moet zeggen dat wanneer ze naast elkaar staan (zwart en blauw) dat ik de zwarte toch iets volwassener/stoerder vind ogen. Heb je geen zaak in de buurt waar je ze (beide) even kunt bekijken.
 
Ik heb nu een witte...zou nu voor de blauwe gaan...;-)

Ik heb de blauwe versie nu wel gezien maar dan op de 1000 versie. Ziet er ook mooi uit.

M'n pa heeft de matzwarte gehaald en ik moet zeggen dat wanneer ze naast elkaar staan (zwart en blauw) dat ik de zwarte toch iets volwassener/stoerder vind ogen. Heb je geen zaak in de buurt waar je ze (beide) even kunt bekijken.

Ik heb de zwarte versie vandaag net gezien bij motoport leek. Ik vind hem persoonlijk niet mooi, puur de lak. Ik vind het matte echt tegenvallen, ik vind het echt jammer dat hij er niet is in de gewone metallic lak. Maar wat jij zegt klopt wel. De zwarte straalt wat meer uit inderdaad.


Heb nog geen dealer gevonden die ze allemaal heeft, dan kon ik ze echt goed vergelijken :P
Twijfel ligt nu tussen de blauw/wit en blauw
 
Laatst bewerkt:
Het wordt de blauwe versie 2016. Er komt dan een andere uitlaat onder ik denk de GP M2 uitlaat. Helaas nog wel even wachten tot Augustus, planning staat dat die de eerste week van augustus op gehaald word... heb er zin in *D
 
Het wordt de blauwe versie 2016. Er komt dan een andere uitlaat onder ik denk de GP M2 uitlaat. Helaas nog wel even wachten tot Augustus, planning staat dat die de eerste week van augustus op gehaald word... heb er zin in *D


Welkom biker, veel leesplezier totdat je je bike mag ophalen.
foto's zijn welkom...

:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan