Suzuki GSR 750 deel 1

Motor terug. Bleek een foutmelding te zijn van de bobine. Ze hebben hem nagekeken, uit elkaar gehaald, schoongemaakt. Maar was niks mee aan de hand. Doorgemeten, ook gewoon goed. hij vond het ook maar raar. Melding is eruit gehaald. Is voor de rest in ieder geval niks mee aan de hand zover als ze konden zien en uitlezen.
 
Eindelijk had ik me motor woensdag kunnen ophalen en heb vandaag een foto gemaakt om te posten ( ja hijs vies )

Hier is ie dan. Enige wat er nog opkomt zijn kleine hendels en een klein schermpje. Ik maak wel een nieuwe foto als die er ook zijn.

Accesoires:
Spiegels (Mizoma geloof ik)
Uitlaatdemper (Bodis)
Xenon
Tomtom houder
Hendels(moeten nog komen)
Schermpje (Van bike-design gekocht) (moeten nog komen)
Integreerde knippers in achterlicht en voor kleine knippers

Staat hem netjes die Bodis.
[afbeelding]
 
Motor terug. Bleek een foutmelding te zijn van de bobine. Ze hebben hem nagekeken, uit elkaar gehaald, schoongemaakt. Maar was niks mee aan de hand. Doorgemeten, ook gewoon goed. hij vond het ook maar raar. Melding is eruit gehaald. Is voor de rest in ieder geval niks mee aan de hand zover als ze konden zien en uitlezen.

Goed dan weten ze in ieder geval wat het is, bij nog een storing de bobine vervangen onder garantie....
 
Eindelijk rode 750 stickers gevonden op ebay, en toevallig ook nog een kettingbeschermer met gsr logo voor weinig geboden en gewonnen op een ebayveiling.
 
Kettingbeschermer gemonteerd, alleen is nu de originele hugger eraf.
Om de achterveer te beschermen tegen vuil en dergelijke nu maar een r&g hoes aangeschaft.


Is iedereen slapie slapie doen ?? :z :z :z
 
Was vandaag ook lekker weer :)

maar ik had nog ff een vraagje.

Iemand hier bekend met een GoPro HD 2 Camera + mount etc?
Waar kan je zoiets bekijken bij een winkel? Het is er alleen op internet enzo en ik zou dat in het echt wel eens willen bekijken voordat ik besluit zo'n ding te kopen
 
Was vandaag ook lekker weer :)

maar ik had nog ff een vraagje.

Iemand hier bekend met een GoPro HD 2 Camera + mount etc?
Waar kan je zoiets bekijken bij een winkel? Het is er alleen op internet enzo en ik zou dat in het echt wel eens willen bekijken voordat ik besluit zo'n ding te kopen

Heb ze ooit eens staan te bekijken in een Kamera Express Superstore in R'dam (zit er ook een in A'dam).
Even bellen is weten of ze op voorraad zijn.
:W
 
Hiephoi,

Gisteren een witte GSR750 gespot in Amsterdam. Stond in de Leidsekruisstraat voor de deur bij Moshi Moshi. Toevallig iemand van hier? Jammer dat je beide knippers achter kapot zijn.
Heb nog foto gemaakt van je motor in de hoop dat je naar buiten zou komen maar er gebeurde niets. Wel lekker gegeten bij de buren (Granada).
 
Was vandaag ook lekker weer :)

maar ik had nog ff een vraagje.

Iemand hier bekend met een GoPro HD 2 Camera + mount etc?
Waar kan je zoiets bekijken bij een winkel? Het is er alleen op internet enzo en ik zou dat in het echt wel eens willen bekijken voordat ik besluit zo'n ding te kopen

Mediamarkt
 
Mag ik aan mijn mede gissers (jaja gixxers maar dan anders :p) vragen of zij nog tips hebben voor mijn advertentie? of misschien weten ze nog mensen die wel interesse hebben in een mooie in nieuwstaat uitlaat?

Krijg tot nu toe nog niet veel reacties en ik was benieuwd naar wat jullie dachten van de prijs etc en misschien het hele verhaaltje eromheen?

Supahfly in "G&G Uitlaatdemper Zwart RVS Spitse Endca..."

Groetjes!!
 
Mag ik aan mijn mede gissers (jaja gixxers maar dan anders :p) vragen of zij nog tips hebben voor mijn advertentie? of misschien weten ze nog mensen die wel interesse hebben in een mooie in nieuwstaat uitlaat?

Krijg tot nu toe nog niet veel reacties en ik was benieuwd naar wat jullie dachten van de prijs etc en misschien het hele verhaaltje eromheen?

Supahfly in "G&G Uitlaatdemper Zwart RVS Spitse Endca..."

Groetjes!!

Al op marktplaats gezet, niet elke gsr rijder zit op motor-forum.
Iedereen zit wel op marktplaats.... :W
 
Mag ik aan mijn mede gissers (jaja gixxers maar dan anders :p) vragen of zij nog tips hebben voor mijn advertentie? of misschien weten ze nog mensen die wel interesse hebben in een mooie in nieuwstaat uitlaat?

Krijg tot nu toe nog niet veel reacties en ik was benieuwd naar wat jullie dachten van de prijs etc en misschien het hele verhaaltje eromheen?

Supahfly in "G&G Uitlaatdemper Zwart RVS Spitse Endca..."

Groetjes!!

het is en blijft November, en het is en blijft crisis... ik zou me er niet teveel over verbazen en hem vasthouden tot het nieuwe jaar, dan verkoop je hem makkelijker. Ik kan hem ook op de Motorbeurs neerleggen in consignatie, wellicht dat dat helpt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan