MF 't Gooi Nummer 135 > Lentekriebels

Status
Niet open voor verdere reacties.
wou vandaag gaan maar lukte niet een weekend zit vol dus dan maar iemand anders blij.
is mischien beter ook ik krijg altijd rare ideen daar kost altijd geld dan en heb iedere euro nodig nu
 
geloof dat we eruit zijn met een leverancier. Het neergelegde voorstel ziet er goed uit *D
 
Om te bekijken als jij ze aan hebt ? prima, wij komen wel.

Maar goed nieuws dat het er goed uit ziet... Nu nog even verder timmeren, schilderen en aankleden en open met die handel :)

Bootjes beurs... ik heb er niets mee... word al zeeziek bij de gedachte. Heb het op verschillende boten en verschillende plekken geprobeerd... Het lijkt me echt leuk om te doen, maar zodra ik op een boot stap heb ik al last van zeeziekte. Helaas.
 
Dat zal je rap tegenvallen.... heb niet zo'n riant salaris vergeleken bij wat ik verdiende 165 km zuidelijker. ;)
Haha ;)


Gelukkig is't leven daar een heel stuk goedkoper.












wou vandaag gaan maar lukte niet een weekend zit vol dus dan maar iemand anders blij.
is mischien beter ook ik krijg altijd rare ideen daar kost altijd geld dan en heb iedere euro nodig nu
Gek. Waarom zijn de verstandigste beslissingen altijd de minst leuke?










geloof dat we eruit zijn met een leverancier. Het neergelegde voorstel ziet er goed uit *D
Goed bezig!
 
good-morning-coffee.jpg



Pfff, rommelig nachtje achter de rug :Z
 
Ow en mogguh allemaal.

Zelf ook natuurlijk weer amper geslapen, op tijd er in, wakker geworden, niet meer kunnen slapen en weer er uit om wat te eten en een aflevering van Homeland te kijken. Daarna weer wat geslapen maar rond 6 al weer wakker.

Zo de sportschool en de appie in. Even weer vers groenvoer halen, afgelopen week niet zo netjes gegeten en ik voel me dan ook gewoon "slapper" worden. Alsof je lijf gewoon vraagt om echt voedsel.

Hoor net t nieuws... Sneeuw en ijsel in t weekend. Straks de motor maar weer de schuur in..
 
blijf positief fox het kan nog erger... Ik heb de hele nacht niet geslapen
oh ja had dienst hihi telt dat :9 vier uur slaap over 2 nachten nee
blij dat ik in mijn bed lig. Drama nacht, bhv rare situatie en veel meldingen.

fns lekker motor pret en nu het weer nog.
cf rustig aan opknappen beter in één keer goed doen
achi hoe waren jouw nachten?
 
Mogguh

@Zot: *O*

Hoop alleen wel dat iedereen interesse heeft in bikini's
Om naar te kijken?
Komt er een bak met gratis remblokken van de onderbuurman? :+

@Hiswa: Niks met bootjes. Een keer mee geweest zeilen .. me nog nooit zo verveeld
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan