Mogelijkheid tot eenmalige nickname wijziging! (deel 3)

Status
Niet open voor verdere reacties.
OlafOnline - - - > Nairua

Danke.



Geregeld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hebben jullie dan een andere database dan die ik krijg als ik op de link uit de OP klik waar ik moet controleren of de naam niet al in gebruik is?
Als ik zoek op Ray dan is de eerste -ray- en als ik "Ray" als zoekopdracht doe (uitgaande dat dit ook hier betekend dat er puur op Ray gezocht moet worden) krijg ik de melding dat deze gebruiker niet bestaat.
Ik heb nog eens 2 keer (had ik al netjes gedaan) de 15 pagina's met resultaten nagekeken en er is wel een ray (allemaal kleine letters dus) maar geen Ray zonder enige toevoeging


Nogmaals: het gaat gewoon niet. Ik heb het drie keer geprobeerd, maar het systeem geeft aan " duplicate user" en dan houdt het voor mij ook gewoon op. Sorry.
 
Hebben jullie dan een andere database dan die ik krijg als ik op de link uit de OP klik waar ik moet controleren of de naam niet al in gebruik is?
Als ik zoek op Ray dan is de eerste -ray- en als ik "Ray" als zoekopdracht doe (uitgaande dat dit ook hier betekend dat er puur op Ray gezocht moet worden) krijg ik de melding dat deze gebruiker niet bestaat.
Ik heb nog eens 2 keer (had ik al netjes gedaan) de 15 pagina's met resultaten nagekeken en er is wel een ray (allemaal kleine letters dus) maar geen Ray zonder enige toevoeging
Dan is de conclusie (ook uit nader onderzoek) dat de MF software voor gebruikersnamen geen onderscheid maakt tussen kapitalen en onderkast.
 
Miran750 wil ik graag veranderen in MiranCB

MiranCB bestaat nog niet.

Alvast bedankt.



Nu bestaat MiranCB dus wel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Forbert komt meer van 'n autoforum, ben gek op Subaru en had toen 'n stokouwe Forester, naar Litouwen verkocht. Nu 'n '98 Legacy, maar legabert is ook niks, denken ze nog dat ik jurist ben!

Ff to the point: ik wil graag brikkebrak heten.

Zou mooi zijn.


Nou, is-ie mooi of niet?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
franticdj -> frantic

(volgens mij die laatste nickname ooit geregistreerd maar geen toegang meer tot bijbehorende emailadres naam bestaat dus al maar 0 posts)


Voor elkaar.

Danku!
 
Laatst bewerkt:
Naar rammie. Is een dood account voor een hulp vraag in 2006


Sorry, beleid is om een nick waarmee gepost is niet te wijzigen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
AUB

Thijsvandewouw > Wouws

Edit; ik zie net bij een 2e check dat deze al bestaat maar vrijwel niets post en meer dan 7 jaar non-actief. Is het dan toch mogelijk om mijn naam daarin te veranderen (m.a.w. die andere te wippen...)?


Helas, er is mee gepost dus kan ik hem niet opnieuw uitgeven. Heb je een ander voorstel?
 
Mijn 2e persoonlijkheid blijkt sterker, dus graag:

GSXF -> Bunky

:}


Welkom Bunky!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Van Racienne naar CBRchick

Alvast bedankt!!!!


Geregeld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Graag Freestyler187 veranderen in Beer (met hoofdletter bestaat nog niet op zichzelf of mag dat niet?)
 
Nee, dat doen we liever niet, de kans op verwarring wordt dan gewoon te groot.
 
Das jammer, volgens mij is ie ook niet meer actief, maar dat maakte niks uit las ik.
Kun je dan van Freestyler187 > Beer78 maken? Dan is er geen verwarring mogelijk.
Alvast bedankt.

done
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan