MF 't Gooi Nummer 140 > Eindelijk warmte

Status
Niet open voor verdere reacties.
Denk dat ik om 13.00 uur in breukelen ben afhankelijk van het weer.

moet de voorvering van de crf afstellen
 
Sworddance gespot op de A28 :W ;)

cool! 8-) :W

Jeroen, misschien heb ik er overheen gelezen, maar gisteren nog de goede parkeerplaats bereikt? Dacht dat je die afrit 32 zou nemen, maar je reed achter ons aan.


Nee, had nog niks gepost sinds gister :+
Ja, had de goede parkeerplaats bereikt, kwam ongeveer tegelijk met Phoenie aan _O-
Heb een heel stuk tegen de stroom in terug moeten rijden, dus was een half uurtje langer bezig :')

VIP kaarten waren gaaf :Y
Rondje door de pits straat gelopen, hele dag klasse eten en drinken gehad en echt straks langs de baan gestaan vanuit de M Scape VIP lounge, leuk hoor :Y
en dan ook nog allerlei goodies mee krijgen :9

wat een herrie maken die MotoGP motoren :+

Ook de heen en terugweg hebben indruk op me gemaakt, tering wat veel motoren 8-)
elk tankstation stond bom vol met motorrijders en op de terugweg allemaal mensen langs/ op de vangrails en bruggen die stonden te zwaaien, gewoon weg gaaf :Y
 
cool! 8-) :WNee, had nog niks gepost sinds gister :+
Ja, had de goede parkeerplaats bereikt, kwam ongeveer tegelijk met Phoenie aan _O-
Heb een heel stuk tegen de stroom in terug moeten rijden, dus was een half uurtje langer bezig :')

VIP kaarten waren gaaf :Y
Rondje door de pits straat gelopen, hele dag klasse eten en drinken gehad en echt straks langs de baan gestaan vanuit de M Scape VIP lounge, leuk hoor :Y
en dan ook nog allerlei goodies mee krijgen :9

wat een herrie maken die MotoGP motoren :+

Ook de heen en terugweg hebben indruk op me gemaakt, tering wat veel motoren 8-)
elk tankstation stond bom vol met motorrijders en op de terugweg allemaal mensen langs/ op de vangrails en bruggen die stonden te zwaaien, gewoon weg gaaf :Y
Klinkt als een topdag *D 8-)
Die mensen langs de snelweg en op de viaducten is heel gaaf ja :Y
 
TT was gaaf :)
Vorig jaar vond ik vooral de terug rit leuk, nu was de wedstrijd zelf ook gewoon kicken om te zien
Foto's op FB en jep, SD gespot op de snelweg :W
Moet de foto's van de normale camera nog bekijken, die komen later nog op FB

Dacht eigenlijk dit wordt mn laatste TT, maar sleep mij volgend jaar gewoon weer die kant op *O*

Vandaag dagje ikea en later nog F1 kijken. Eind van de week weer zomers hoorde ik net 8-)
 
Kan ik mooi de BMW nog ff uitlaten. Morgen ff wassen en controleren voor de trip.



Pas allemaal op voor Tosie trouwens. Als die over Schotland begint te vertellen moet je erheen :+
 
Zonnetje breekt eiiindelijk door, enjoy peeps!! *D :]
 
Laatst bewerkt:
Ritje rijders veel plezier.... guess dat ik dan toch een keer ga buurten voor Schotland bij Tosie, maar eerst de trip van dit jaar doen. Stel je voor de we op twee gedachten gaan hikken.

Renners..... run!!!!! *O*

SS400, beterschap voor mevrouw SS400. :Y

Fox, hoe is het met het beurs lijf?

Kato is lekker een blokkie aan het rijden op het pk pakhuis.
Kleine man ligt in bed. Even een bakkie koffie pakken en chillen.
Vanmiddag even kijken bij de vrijbuiter, tenten en outdoor zaak. :P

Edit... oh ja... Teun, dat saaie komt misschien doordat boksen ook wel veel heftiger is? Hetzelfde heb ik trouwens met Formule 1. Dat is inmiddels meer een tactisch en strategisch spel geworden dan een race. Daar ben ik afgehaakt.
 
Laatst bewerkt:
Ritje gaat hem niet worden, mevrouw SS400 verzorgen, veel plezier, het is mooie weer :Y
 
Kan ik mooi de BMW nog ff uitlaten. Morgen ff wassen en controleren voor de trip.



Pas allemaal op voor Tosie trouwens. Als die over Schotland begint te vertellen moet je erheen :+

:P

Girly girly: zie je wel verschijnen :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan