MF 't Gooi Nummer 140 > Eindelijk warmte

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met dank aan Bierelier....


respect voor deze man

IMG_0845-Border_zps7a0da5cb.jpg




1

IMG_0819-Border_zps02a8f8eb.jpg



2
IMG_0634-Border_zpsb142f2c9.jpg


3

IMG_0642-Border_zpsf21d16c4.jpg
 
Laatst bewerkt:
zo, vering doet het. Straat afstelling scheelt voor denk ik maar 3 klikjes ingaand van terrein afstelling. Was nog ff zoeken naar de achter setup, want die had ik afgesteld op een foute voorvork, zodat het nog rijdbaar was. Nu kan ik gas geven bocht uit, met feedback van de band ipv een kruisje slaan en op goed geluk.
 
Laatst bewerkt:
Gedag :W

Bweuh Corvette Nederland zijn maar sufferds...helemaal geen C7 te bekenen...maar toch n tof dagje gehad tussen de Vette's en op de motor :]

Mooie foto's van de TT hierboven :9

VIP dagje, klinkt super gaaf! *D En die terugrit, volgend jaar toch eens proberen daar iets van mee te krijgen :9
 
Tadaaaa, wat een lekker middagje zo :]

Lekker ritje met genoeg calorieen tussendoor in de vorm van warme appeltaart met ijs, slagroom en vanillesaus.

Spotjes van Grote voet met zn club en WB 8-)
 
[me="spookz0r"]zwaait vanaf het werk :W[/me]

Beetje jammer dat het mooi weer werd toen ik op het werk aankwam :P
 
Laatst bewerkt:
Gisteren mount voor de Zumo 350 ontvangen. Binnenkort maar eens mee gaan spelen :D Die mount ook nog maar is zien te monteren :)
 
Laatst bewerkt:
:W

Ik heb geen meter op de motor gezeten en toch een superleuke dag gehad! *O*
Dankzij de oproep van WestBest aan de Vechtloop meegedaan. Die kende ik nog niet, kom eigenlijk nooit in die buurt. Overigens weet ik er nu nog de weg niet, want we hebben voornamelijk heen en weer gelopen. :P Inclusief een stuk onverhard, dat dan weer wel!

Het viel me niet mee, ik had het erg warm, maar het resultaat mocht er wezen. Stiekem toch ongeveer de tijd kunnen lopen die ik vooraf in mijn hoofd had. *O* En gelukkig geen enorme 'hanging bastard' gewonnen. :')

En Maike, ik blijf je een bikkel vinden, hoor. Gewoon blijven lopen terwijl je er geen bal aan vindt. Mentale hardheid, heet dat! :} Nog bedankt voor de tip van deze loop. ;)
En die Jopje loopt gewoon haar eerste 15 km in een superlekkere tijd! :} You go, girls!

En dan Jantah, onze trouwe supporter! Thanks! *O*

Bedankt voor jullie gezelligheid, ik vond het leuk om jullie in het eggie te ontmoeten. :Y
 
27 graden net op het display van de Astra. 8-)

Auto had toen al wel een uurtje in de zon gestaan, dat dan weer wel. :+
 
Dank, tOOter. Leuk dat je meedeed :Y En erg goed gedaan natuurlijk :} JJ ook: :} mooie tijd!
Ik vond het lopen echt vreselijk inderdaad, maar het was een leuk evenement, gezellig :)

Net nog even heerlijk uitgewaaid en Gooiers gespot 8-)
 
Was wel heel toevallig. Twee spotjes gedaan in Wijk bij de molen, rijden we weg en de 2e mfiets die ik zie was Wilco. :W

Prachtig weer om te rijden - net iets meer dan 200km erbij met brik.
:D Leuk!

Heb jou denk ik ook gezien, maar weet niet zeker :$

Mooi ritje van 200km op 't oude spul :)






Lekker middagje brommeren gehad ook. Was leuk mensen :Y
 
41 graden op de display van mn voorhoofd.....


T is nog lekker warm buiten #hardlopen en krachttraining weer in de pocket#
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan