KTM 990 SuperDuke deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Da's nou niet echt uitnodigend om je een brommer aan te bieden, je vindt 'm gegarandeerd op voorhand al te duur..

Het ligt eraan wat er word aangeboden. Dus dat ik hem op voorhand al te duur vind is natuurlijk onzin. De motoren op MP etc. zijn gewoon niet de motoren welke ik zoek.
 
Goedemorgen mannen,

Tot mijn schrik zag ik dat er aan de rechterkant van m'n bike wat koelvloeistof op het puntbakje zat. Wanneer ik aan de flexibele slang/bocht voel zijn m'n vingers ook wat nattig. Het zijn geen hele grote hoeveelheden overigens. Ik heb wel eens wat gelezen over de slangklemmen...

Kun je deze gewoon strakker aandraaien en is het probleem dan verholpen? Of moet je de klemmen en wellicht ook de slang vervangen? Wat voor klemmen koop ik hiervoor? Geen originele neem ik aan omdat die vaak problemen geven? Lijkt me dan dat je met een paar jaar hetzelfde probleem hebt.

Hebben trouwens meer mensen last van spiegels die naar binnen klappen bij hogere snelheden? Is dit nog te stellen of is dan gewoon het kogelgewricht versleten?
 
Het is de RvS versie met de emblemen gepopnageld met Carbon eindstukken + y stuk. Onbeschadigd.
Helemaal compleet met doos en ce keur .
Prijs 600 euro.
reden ....ik vind ze net iets te hard en wil dan ook overstappen naar de akra's die zijn qua geluid net wat tammer. Foto kan ik altijd even mailen . Ze zitten nog onder de motor .
 
Laatst bewerkt:
Had vandaag dat de duke continu hoog in de toeren bleef terwijl ik geen gas gaf. Leek wel of het gas iets bleef steken. Stationair liep die bijna 3000 toeren! Had dit niet toen ik hem koud startte, pas onderweg en toen ik terug kwam. Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?
Heb je de goeie map er in zitten?
Ik had een verkeerde mapping erin zitten en toen deed hij dat ook.
 
Even een vraagje

Ik vind persoonlijk mijn open acrapovic uitlaten net iets te hard klinken ( zeker in de stad )
Met de originele db killers is het net weer een originele uitlaat.
Nu heb ik gezien dat er ook origineel grotere db killers bestaan bij ktm.
zou graag tussen in hebben toch de mooie sound maar toch niet overdreven luid.
Waar zou ik deze kunnen bestellen ?

Ik dacht dat het over deze partnummer ging ?

76505099020

Daar ben ik dus ook naar op zoek. Ik vind open Akra ook behoorlijk luid.
Heb je al iets kunnen vinden?
 
Goedemorgen mannen,

Tot mijn schrik zag ik dat er aan de rechterkant van m'n bike wat koelvloeistof op het puntbakje zat. Wanneer ik aan de flexibele slang/bocht voel zijn m'n vingers ook wat nattig. Het zijn geen hele grote hoeveelheden overigens. Ik heb wel eens wat gelezen over de slangklemmen...

Kun je deze gewoon strakker aandraaien en is het probleem dan verholpen? Of moet je de klemmen en wellicht ook de slang vervangen? Wat voor klemmen koop ik hiervoor? Geen originele neem ik aan omdat die vaak problemen geven? Lijkt me dan dat je met een paar jaar hetzelfde probleem hebt.

Hebben trouwens meer mensen last van spiegels die naar binnen klappen bij hogere snelheden? Is dit nog te stellen of is dan gewoon het kogelgewricht versleten?

originele klemmen vervangen door een schroefklem (jubileeklem) die je vrijwel overal kunt kopen, ik heb dit ook bij 1 gedaan, de rest lekte niet

spiegel;rubber lostrekken bij spiegel, je ziet dan 3 boutjes die je dan een klein beetje moet aandraaien (kruiskop)
 
originele klemmen vervangen door een schroefklem (jubileeklem) die je vrijwel overal kunt kopen, ik heb dit ook bij 1 gedaan, de rest lekte niet

spiegel;rubber lostrekken bij spiegel, je ziet dan 3 boutjes die je dan een klein beetje moet aandraaien (kruiskop)

Mooi man, bedankt! :}
 
Joh , ik wist niet dat ze zo hard in prijs waren gezakt. Maar als ik het goed begrijp dan kosten de dempers 700 en de katvervanger 232 , dat is dus het y-stuk.


Nope nog geen akra's gevonden
 
Even een vraagje

Ik vind persoonlijk mijn open acrapovic uitlaten net iets te hard klinken ( zeker in de stad )
Met de originele db killers is het net weer een originele uitlaat.
Nu heb ik gezien dat er ook origineel grotere db killers bestaan bij ktm.
zou graag tussen in hebben toch de mooie sound maar toch niet overdreven luid.
Waar zou ik deze kunnen bestellen ?

Ik dacht dat het over deze partnummer ging ?

76505099020

Al iets kunnen vinden? Lijkt mij ook een mooie tussen oplossing
 
Mijn koelvloeistof niveau staat plots ook wat laag. Ff opgezocht in de owners manual, maar vul je m bij via de radiateur opening? Niet via het tankje aan de rechterkant?
 
stickertje geplakt *D
full
 
Even een vraagje

Ik vind persoonlijk mijn open acrapovic uitlaten net iets te hard klinken ( zeker in de stad )
Met de originele db killers is het net weer een originele uitlaat.
Nu heb ik gezien dat er ook origineel grotere db killers bestaan bij ktm.
zou graag tussen in hebben toch de mooie sound maar toch niet overdreven luid.
Waar zou ik deze kunnen bestellen ?

Ik dacht dat het over deze partnummer ging ?

76505099020
wist niet dat er verschillende maten waren
Je kan ook in het binnenpijpje sleuven zagen en die wat open buigen:
superduke forum • View topic - Modified Akro Baffles
of het pijpje korter zagen,
superduke forum • View topic - Akrapovic.... Baffle mod?
Ask Bert ;)
 
Laatst bewerkt:
stickertje geplakt *D
[]]
ziet er goed uit janroelof
Ik heb vandaag ook wat stickers geplakt, een 1e poging met zelfgemaakte tankspoilersticker in 1290 stijl, maar dan iets simpeler

Even ter info voor diegene met matzwarte zijkappen achter:
Ik had daar wat lichte vegen/krasjes die je bij gewone glanslak weg poetst met wat cleaner, alleen bij matzwart krijg je dan een zijdeglans, wat dus niet uitziet
Nu heb ik een stukje proefgespoten met die geweldige lak van de action, en ik zag geen kleurverschil
Dus krasjes weggecleanerd en zijkappen allebei lichtjes gewaaierd met die action spuitbus en kappen zijn als nieuw
 
Gaat hard hier, een weekje weg en het topic is al bijna vol.
Tim gefeliciteerd met de snelle verkoop! Erg fijn en zeker niet vanzelfsprekend tegenwoordig.

@trunkenpolz: bijvullen kan volgens mij gewoon via de radiateur. Ontluchten is wel een beetje omslachtig, maar staat allemaal in je manual.

Aangezien deze bijna vol is, ben ik alvast zo vrij geweest om een deel 10 te openen.

Zal als ik maandag terug ben van vakantie de openingspost even fatsoeneren en de lijst bijwerken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan