Suzuha TR1

Niet een goed teken nee.....sterkte Wijnand en zeker succes met de verkoop.
 
wat nou kerel , alles te koop ?
klote dat het niet meer wil , succes met de verkoop


Hoi Zenabi en andere mannen :W

Het wil idd niet meer en ik loop mijzelf alleen maar voor de gek te houden met 2 van die dingen in mijn schuur.......waar ik nooit meer op zal rijden......MAAR!

Ik probeer de andere (uit dit topic) nog wel te houden hoor....dus de Suzuha moet ooit nog een keertje afkomen *O*

Het gaat eigenlijk te k.tterig voor woorden...maar ik houd moed ;)
 
Balen om dit ge horen wijnand!
We duimen allemaal voor je in ieder geval.
En er zijn zat gasten die wat voor je willen en kunnen betekenen als t om de je tr1 gaat denk ik zo!
Kan vast wat klusjes uitbesteden
 
Hoi Zenabi en andere mannen :W

Het wil idd niet meer en ik loop mijzelf alleen maar voor de gek te houden met 2 van die dingen in mijn schuur.......waar ik nooit meer op zal rijden......MAAR!

Ik probeer de andere (uit dit topic) nog wel te houden hoor....dus de Suzuha moet ooit nog een keertje afkomen *O*

Het gaat eigenlijk te k.tterig voor woorden...maar ik houd moed ;)

is zwaar klote , (klein beetje (echt maar klein beetje hoor) ervaring mee) maar voor mij gelukkig alles wel vrij goed afgelopen , ken je nog niet persoonlijk maar leef met je mee sterkte
 
Inderdaad....one step at the time.....

Ik heb een bod van €400.00 op de complete voorkant van de andere XV, is een radiale USD van een GSXR750 van 2007 of `8 en dan inclusief velg/band/schijven/klauwen/T-stuk/kroonplaat en clip-ons.......is dat een mooi bod mannen? Denk het wel, toch?

Niet de koplamp enzo....
 
Suzuha ook maar even bij jou in de winkel kijken. Ik zie het al jij bent geen prutser! Mooi werk maat.

Ach maar een plaatje erbij van mijn droom fiets!
full
 
Dan heb je wel echt mazzel gehad hoor, helemaal compleet ook? met rempomp (die was ik vergeten te noemen) of hij is gej.. geweest.. :X
geen idee ,maar was helemaal compleet en id spotgoedkoop ,was jonge vent en wou er wel snel vanaf geloof ik ,Was toen voor mij ook de reden om toch maar direct aan te pakken
 
Toch mooi dat je 1 project houd Wijnand,hoop vanharte dat je de dag mag meemaken dat je op jouw eigen gebouwde droomfiets de weg weer op kan,het zei je zeker gegund! :Y
 
Toch mooi dat je 1 project houd Wijnand,hoop vanharte dat je de dag mag meemaken dat je op jouw eigen gebouwde droomfiets de weg weer op kan,het zei je zeker gegund! :Y

Dank je wel Gerard..Hoop doet toch leven, een hoop hoop nog meer :Y
 
Pics or it didn`t happen....de Honda heeft een bromfiets kenteken
full

full


De schoenen heb ik trouwens al weggeflikkerd, lijk wel een pipo met die dingen aan (jaja ik zal de rest en mezelf erbij ook wegflikkeren... :P )

Volgende probleem.....**(*^&^%&%^()*(_)( dat ding zien te verzekeren voor mijn zoon, op mijn naam is tegenwoordig geen optie meer en nu kom ik op een premie ergens tegen de €600.00
full
....................iemand tips :?
 
Pics or it didn`t happen....de Honda heeft een bromfiets kenteken[afbeelding]
[afbeelding]

De schoenen heb ik trouwens al weggeflikkerd, lijk wel een pipo met die dingen aan (jaja ik zal de rest en mezelf erbij ook wegflikkeren... :P )

Volgende probleem.....**(*^&^%&%^()*(_)( dat ding zien te verzekeren voor mijn zoon, op mijn naam is tegenwoordig geen optie meer en nu kom ik op een premie ergens tegen de €600.00 [afbeelding]....................iemand tips :?

Kan toch gewoon verzekerd worden op een oldtimer verzekering ? .. :/
 
Nope.....20 bij de 1 en 25 jaar bij de ander moet je da bij de verz. mij`en minimaal zijn, echt gestoord!
 
Laatst bewerkt:
Pics or it didn`t happen....de Honda heeft een bromfiets kenteken[afbeelding]
[afbeelding]

De schoenen heb ik trouwens al weggeflikkerd, lijk wel een pipo met die dingen aan (jaja ik zal de rest en mezelf erbij ook wegflikkeren... :P )

Volgende probleem.....**(*^&^%&%^()*(_)( dat ding zien te verzekeren voor mijn zoon, op mijn naam is tegenwoordig geen optie meer en nu kom ik op een premie ergens tegen de €600.00 [afbeelding]....................iemand tips :?
Heb net een brommer voor m'n dochter verzekerd voor €13,50 per maand.Viel me niet tegen voor een schakelbrommer.
Twee motoren kost me €18/maand.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan