Het YAMAHA WR/YZ-(F) Enduro, Cross en Supermoto Topic Deel 3

Ik wil een goldspeed remklauw kopen met adaptor voor een 320schijf. deze komt van een alu model frame. hij zegt dat deze ook op stalen frame past.

iemand die dat kan bevestigen?
 
Vandaag met mn nieuwe wr450 gereden. (Tussen de buien door). Eerste indruk is dat deze fiets erg soepel is,Vergeleken met mn 450 yzf.
Smalle motor qua zithouding.
Vering voelt slap aan maar dat zal ff wennen zijn hoop ik.

Nu ff een offroadrit inplannen.
 
Vering heb ik direct laten doen, zou er ook direct andere eind demper op zetten is heel dunne kwam doorloop standaard. Ik heb na 500 km ook nog ff na de mapping laten kijken werd hij ook nog fijner. verder alle schakelaars eraf en kleintjes erop en de toeter verplaatst naar achter de koplamp


Is hele fijne brommer de mijne heeft al bijna 3000 km gelopen ben helemaal happy mee
 
Vering is gedaan door ultimate. Achter is wilbers pomp.
Afgesteld op 83 kg. ( weeg zelf 90 incl kleding) dus moet nog juiste setting vinden.
Uitlaat is akrapovic. Dus goed.
Motor lijkt me bij het opakken wat slapjes. Heb zojuist op een 2013 wr450 gereden waarvan de mapping meer op cross gericht waren. Dit beviel me qua acelleratie eigenlijk wat beter.
Maar over het algemeen zeer tevreden.
 
Hey,

Ik ga dit weekend kijken naar een WR426F uit 2001, dit wordt mn eerste enduro/cross motor.

Waar moet ik op letten, en wat zijn zoal de gevoelige punten bij deze motoren?

Alvast bedankt.
 
Hey,

Ik ga dit weekend kijken naar een WR426F uit 2001, dit wordt mn eerste enduro/cross motor.

Waar moet ik op letten, en wat zijn zoal de gevoelige punten bij deze motoren?

Alvast bedankt.


let goed op de versnellings bak 3e & 5e versnelling en goed kijken of tie lekker door de bak heen schakelt bekend probleem zelf ervaring mee met een 426 met 6000km op de klok!
 
Heeft iemand deze toevallig liggen? en je wil 'm nog kwijt ook? :P


full
 
Als iemand het kapje los heeft... gaat daar mijn voorkeur naar uit, maar dank voor dit aanbod :P
 
Ik ben sinds kort in het bezit van een WR-250X; eindelijk weer een motor... ;)
 
Laatst bewerkt:
Morgen mijn recent aangeschafte karretje eens proberen. Bij gebrek aan trekhaak de tuinbank maar gebruikt. Uiteindelijk nog wel wat verzwaard want hij ging er vandoor met het oprijden. :+
d98w.jpg

q2gb.jpg


Klaar voor de start ......... :]
 
Mooi klein karretje :Y



Heb gelukkig voor werk een bus waar er twee in kunnen, maar dit is een oplossing.
 
in die bus passen waarschijnlijk geen 2 f800gs'n :+ , dit mecano bouwpakket kan ik uitbreiden zodat er 2 op kunnen. *O*
De BMW heb ik voor de lange ritten ;)


De R1's mochten altijd achterin naar Italië, maar tegenwoordig rijden we erheen *O*


 
hmm,.,... hoewel interessant, kost mij ex verzenden €550.-
reken nog eens €50.- voor verzenden.. maakt €600.-
wordt dan ineens weer beetje veel.. :N
 
Ik wil een goldspeed remklauw kopen met adaptor voor een 320schijf. deze komt van een alu model frame. hij zegt dat deze ook op stalen frame past.

iemand die dat kan bevestigen?

Met een lasapparaat krijg je alles passend :Y

Geintje. De laatste 450's met stalen frame hebben dezelfde vork als de eerste met allu frame, dus waarschijnlijk past het wel.
 
hmm,.,... hoewel interessant, kost mij ex verzenden €550.-
reken nog eens €50.- voor verzenden.. maakt €600.-
wordt dan ineens weer beetje veel.. :N
Ik heb heel lang op mp zitten loeren tot er 1'tje voorbij kwam. Wel 2 borgpennen kwijtgeraakt vandaag .... oeps .... :o
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan