Ducati Due Valvole specials en racers topic

Grotefoto-R34S8IYV.jpg
 
1100 met 999 puntcarter :?

Bijna goed. Is 998 rs zandgegoten race Carter. Met monster 1100 evo cilinders, big bore pistal kit, close bak met lange 1, koppen geflowed, ncr nokkenassen, corse slipper, magnesium deksels, 700 grams vliegwiel ipv 2 kilo, 1098r kabelboom met dubbele injectoren, 748rs gasklephuis pas gemaakt voor 2 Klepper, enz....
 
Bijna goed. Is 998 rs zandgegoten race Carter. Met monster 1100 evo cilinders, big bore pistal kit, close bak met lange 1, koppen geflowed, ncr nokkenassen, corse slipper, magnesium deksels, 700 grams vliegwiel ipv 2 kilo, 1098r kabelboom met dubbele injectoren, 748rs gasklephuis pas gemaakt voor 2 Klepper, enz....

:$ 8-) :} :9~ vermogen en koppel :?

wat n lijst.... 8-)
 
Bijna goed. Is 998 rs zandgegoten race Carter. Met monster 1100 evo cilinders, big bore pistal kit, close bak met lange 1, koppen geflowed, ncr nokkenassen, corse slipper, magnesium deksels, 700 grams vliegwiel ipv 2 kilo, 1098r kabelboom met dubbele injectoren, 748rs gasklephuis pas gemaakt voor 2 Klepper, enz....

Gaaf hoor!
En dan lopen kutten met een foto *D
Als je maar meer verstand hebt van motoren....
 
Gasklephuis nog ff pas maken, is ook nog heel gevecht maar ok, knappe oliekoeler scoren nog. Een die beneden hangt. Ergal tandwielen ernog op zoeken en dekseltjes etc, maar geen haast en kan altijd nog. Eerst maar eens kijken wat erin zit...
 

Gasklephuis nog ff pas maken
, is ook nog heel gevecht maar ok, knappe oliekoeler scoren nog. Een die beneden hangt. Ergal tandwielen ernog op zoeken en dekseltjes etc, maar geen haast en kan altijd nog. Eerst maar eens kijken wat erin zit...

daar ben ik benieuwd naar ss zit naast elkaar en de 4 kleppers achter elkaar..
het foto uploaden heb je nu ook onder controle... zo nu en dan n picci hiervan 8-)

je neemt n kabelboom van 1098, kan deze zo de injectie aansturen en wat voor computer hang je hier dan weer aan....
maar geweldig project :} :} :}
 
zou voor de mono zo'n 1098 kabel ook goed zijn hoor via verschillende kanalen dat die echt goed te strippen zijn
 
ik heb hier anders nog wat onderdelen liggen als iemand nog een projectje wil beginnen.
-kaemna tank cover
-2 in 1 uitlaat
-magnesium koppelinhshuis.

henk!!!

s2sa6w.jpg
 
Kan ik je vertellen als ie ingebouwd is, maar hoop minimaal 110 pk, voorezichtig geschat.
Vind het vooral bijzonder dat het allemaal op elkaar past. Zonder geen of minimale aanpassingen. Tussen de blokdelen onderling zitten soms 10 jaar verschil....
Potverdorie Fred, dat wordt erg fraai!!!! Die 110 pk zou wel moeten lukken.

We krijgen zo een mooi groepje 2-kleppers tijdens de DCR....

ik moet ook maar weer ns wat gaan doen aan de brommer.
 
daar ben ik benieuwd naar ss zit naast elkaar en de 4 kleppers achter elkaar..
het foto uploaden heb je nu ook onder controle... zo nu en dan n picci hiervan 8-)

je neemt n kabelboom van 1098, kan deze zo de injectie aansturen en wat voor computer hang je hier dan weer aan....
maar geweldig project :} :} :}

Klopt, maar kan de gasklephuis uit elkaar halen zodat je twee losse kelken hebt en die dan naast elkaar zetten zodat je met die ene as de beide gaskleppen kan bedienen. En die kun je zo draaien dat ze op de inlaat van een twee klepper passen. Dan een beugel maken zoals op een rs zodat de beide injectoren boven de inlaat hangen en kun je dus met een enkele gashendel het spul bedienen. En is een kabelboom van een 1098r dus met dubbele injector. Heb dus een normale 1098 ecu(5am) die geherprogameerd wordt. Met een aim pista dash en alle bijbehorende toeters en bellen. En race stuurschakelaars. Rij nu ook met mijn radical van hierboven met een 1100 hyper blok, 1098 draadboom en ecu met 848 map met translogic dash en gaat perfect. Dat is alleen een twin spark blok met 1098 enkel spark draadboom, dus de moet je bij de bobines ff splitsen naar 2 stuks. Moet een ecu hebben dus vanaf een 749s/999s tweede generatie/848/1098/1198/Multi/sf/ waar 5am op staat, die kun je herprogrameren en met een 1098 draadboom aansturen. 1098 draddboom is t meest uitgebreide van allemaal en kun je dus alle kanten mee op. Dus beste boom voor een zelfbouw project.
 
Bijna goed. Is 998 rs zandgegoten race Carter. Met monster 1100 evo cilinders, big bore pistal kit, close bak met lange 1, koppen geflowed, ncr nokkenassen, corse slipper, magnesium deksels, 700 grams vliegwiel ipv 2 kilo, 1098r kabelboom met dubbele injectoren, 748rs gasklephuis pas gemaakt voor 2 Klepper, enz....

zijn dat gewone cilinders van een 1100 evo of ook van ncr

Tom zal het morgen ook wel vragen :Y

heb alles liggen voor een 2 klepper te bouwen buiten het blok , heb een 999 blok liggen maar als het redelijk te doen is wil ik wel is zien voor ander cilinders en koppen

of als iemand intresse heeft voor een 999 blok om te ruilen of te kopen
 
Terug
Bovenaan Onderaan