Ducati Due Valvole specials en racers topic

Mooi dat er weer wat leven in dit topic zit! Zijn er nog meer mensen bezig met projecten of 2klepper racers in opbouw? Of iemand nog plannen voor komend winter? Zo ja, graag plaatjes!!

Ter inspiratie;

full

full

full
 
Fred, helemaal linksonder staat reageren (dus niet reageren in het witte vlak onder dit bericht, deze is alleen voor snel reageren...) dan zie je onder de icoontjes nieuwe bijlage toevoegen, klik op bestand kiezen en klik de foto aan op je computer die je wilt uploaden.

Eventueel nog tekst toevoegen en klik op verstuur reactie, kan niet simpeler..

Gr. Harry
 
Mooi dat er weer wat leven in dit topic zit! Zijn er nog meer mensen bezig met projecten of 2klepper racers in opbouw? Of iemand nog plannen voor komend winter? Zo ja, graag plaatjes!!

Hier in de schuur alleen een 900SS, een 900SL en een 900SS met een 748/916 voorkuip. (En geen enkele is van mij ;) )
 
Geweldig gaaf ding en wat een verschil van hoe die was *D Erg mooi gemaakt :} maar zou het kontje iets meer aan de achterzijde omhoog maken.

Emiel, dat is waarschijnlijk een kwestie van smaak. ik heb juist mijn best gedaan hem zo "vlak" mogelijk te krijgen omdat ik juist een omhoogstekende kont niet mooi vind. (daarom vind ik denk ik ook de 999 serie het mooist van de 4 kleps Ducs) Komt ook nog bij dat ik hem nu heerlijk vind sturen dus wil voor de looks niet aan de geometrie sleutelen.
 
Das inderdaad kwestie van smaak :) ,maar vanaf de lijn van de bovenzijde tank lijkt het nu net of die van achter wat doorgezakt staat.(Zou alleen het zitje heel iets verhogen niet het rijwiel gedeelte)
Maar het is een super gaaf ding geworden *D
Deze kwam ik gister tegen,dikke 2takt en werkelijk super opgebouwd als je goed kijkt naar de details ,ding klopt aan alle kanten :} :} Is dan wel geen Duc maar o zo mooi *D *D
Emiel, dat is waarschijnlijk een kwestie van smaak. ik heb juist mijn best gedaan hem zo "vlak" mogelijk te krijgen omdat ik juist een omhoogstekende kont niet mooi vind. (daarom vind ik denk ik ook de 999 serie het mooist van de 4 kleps Ducs) Komt ook nog bij dat ik hem nu heerlijk vind sturen dus wil voor de looks niet aan de geometrie sleutelen.
full
 
Laatst bewerkt:
Das inderdaad kwestie van smaak :) ,maar vanaf de lijn van de bovenzijde tank lijkt het nu net of die van achter wat doorgezakt staat.(Zou alleen het zitje heel iets verhogen niet het rijwiel gedeelte)
Maar het is een super gaaf ding geworden *D
Deze kwam ik gister tegen,dikke 2takt en werkelijk super opgebouwd als je goed kijkt naar de details ,ding klopt aan alle kanten :} :} Is dan wel geen Duc maar o zo mooi *D *D[afbeelding]
vette fiets!!
 
Maar even het topkuipje laten spuiten ben nu bezig met een twee in één uitlaatset erop te bouwen.......

Foto-BGIFVFLP-D.jpg



Foto-TOWJWORG-D.jpg


Denk er maar om 16 kg gevechtsvlees is zich al aan het voorbereiden

Foto-4TNSDKHA-D.jpg
 
Mooi hoor.

Op deze foto's van supermono lijkt kontje inderdaad wat hoger te staan maar lijn van tank en kontje loopt niet evenwijdig.

[afbeelding]

[afbeelding]

Volgens mij is het verschil met de supermono inderdaad minimaal en wordt het vooral veroorzaakt doordat ik de bevestiging van het subframe aan de voorzijde iets omhoog heb moeten zetten om ruimte te bieden aan de dikke keihin gasfabrieken :) Simpel achter ook omhoog brengen gaat niet ivm het kantelen waardoor ik weer geen ruimte voldoende heb en dus voor nog hoger moet zetten wat echt geen porum is.
Enige simpele oplossing is de achtershokker verlengen of een iets langere plaatsen. (wat ook niet eenvoudig is omdat elke veer het reservoir weer anders heeft zitten en ik daar totaal geen ruimte heb) Ook zal dan de ketting een behoorlijke knik maken.(Hij zal dan als bij een crosser over de brug lopen.) En wat ik al zei hij stuurt super strak nu dus onzin om voor de looks aan de geometrie te sleutelen.


full
 
Terug
Bovenaan Onderaan