De Motobliekers 11 - meer gezelligheid dan kilometers..

Balen voor jullie allemaal.
Ik zou me bijna gaan schamen met een 31 jarig dienstverband bij een werkgever.
ja je leest het goed ik werkte bij deze baas al toen de meesten van dit topic nog niet eens geboren was.
ik ben van school stage militaire dienst zo aan het werk gegaan.
niet eens gesolliciteerd want ik heb hier stage gelopen.
Dat het lastig is weet ik wel van Richard
 
@Brian, thx! dat ga ik in de gaten houden.
Ja, ik weet dat ze bij de APM niet allemaal even slim zijn. Ik was wss de beste van de selectie qua test resultaten, dat zeiden ze zelf ook al. het waren 3 testen. schaal 1 tot 9. 2x een 8 en 1x een 9.
Waar gaat het dan fout...

@kimie. Ik loop ook al sinds november/december thuis. al diverse sollicitaties gedaan. heel veel open. maar niks. Soms hoor je niks en soms sluit je niet aan op het profiel. en soms ben je 2e...
ik wordt er zo moe van....
en nu ook weer. 3x naar de maasvlakte geweest. en weer niks.


Ik snap de frustratie, maar ik ben nergens nog tot een gesprek gekomen...
Ik wou dat ik zo ver kwam, maar ik val bij de voorselectie door gebrek aan ervaring al af...
En dan krijg je reacties als u bent 1 van de 500 en helaas!!!.....
Daarnaast vraag je soms om duidelijkheid en dan kunnen ze nog niks verzinnen....

Ik denk dat ik maar putjesschepper of schoonmaakster moet worden met me HBO....
Maar we blijven positief :+ :+
 
Balen voor jullie allemaal.
Ik zou me bijna gaan schamen met een 31 jarig dienstverband bij een werkgever.
ja je leest het goed ik werkte bij deze baas al toen de meesten van dit topic nog niet eens geboren was.
ik ben van school stage militaire dienst zo aan het werk gegaan.
niet eens gesolliciteerd want ik heb hier stage gelopen.
Dat het lastig is weet ik wel van Richard


Vroeger was het allemaal veel makkelijker ;)

Ik mocht ook van me stage begeleider blijven bij de KNMV als marketing assistente, echt heel gaaf!!! Maar toen werd het overlegd met de directeur en was er echt geen budget :( zo jammer, want ik had het er echt naar mijn zin!!!
 
Ze hebben mij geprobeerd op te voeden met de instelling mijn schooldiploma's te halen want dat was belangrijk als ik later ging werken.

Vervolgens kreeg ik met solliciteren te horen dat ik te veel diploma's had, dat ik overgekwalificeerd ben voor dat soort functies. Na enig aandringen om een uitleg bleek dat ze bang waren voor motivatie problemen (hallo, ik solliciteer zelf toch. Daarmee geef ik toch aan gemotiveerd te zijn?)

En als ik dan vroeg naar een functie die volgens hun wel bij mijn opleidingsniveau kwam, was ik niet geschikt omdat ik geen ervaring had. Hoe doe je ervaring op als je niet onderaan de ladder mag beginnen?

Ze weten zelf niet wat ze willen, en als sollicitant zit je met de problemen.
Ik ben blij dat ik klaar ben met dat gezeur
 
Ze hebben mij geprobeerd op te voeden met de instelling mijn schooldiploma's te halen want dat was belangrijk als ik later ging werken.

Vervolgens kreeg ik met solliciteren te horen dat ik te veel diploma's had, dat ik overgekwalificeerd ben voor dat soort functies. Na enig aandringen om een uitleg bleek dat ze bang waren voor motivatie problemen (hallo, ik solliciteer zelf toch. Daarmee geef ik toch aan gemotiveerd te zijn?)

En als ik dan vroeg naar een functie die volgens hun wel bij mijn opleidingsniveau kwam, was ik niet geschikt omdat ik geen ervaring had. Hoe doe je ervaring op als je niet onderaan de ladder mag beginnen?

Ze weten zelf niet wat ze willen, en als sollicitant zit je met de problemen.
Ik ben blij dat ik klaar ben met dat gezeur



Jah dat ken ik.
Waar ik voor solliciteerde in de Rotterdamse havens had je LBO nodig, ik heb volgens de testen die ik daar gedaan heb een HBO denk-werkniveau. Zegt die zielenknijper. jah zou je niet wat anders gaan doen? je bent veel te slim voor dit werk. dat zou problemen op kunnen leveren.

Ik weet zeker dat hij me expres genekt heeft. de rat.
 
Ze hebben mij geprobeerd op te voeden met de instelling mijn schooldiploma's te halen want dat was belangrijk als ik later ging werken.

Vervolgens kreeg ik met solliciteren te horen dat ik te veel diploma's had, dat ik overgekwalificeerd ben voor dat soort functies. Na enig aandringen om een uitleg bleek dat ze bang waren voor motivatie problemen (hallo, ik solliciteer zelf toch. Daarmee geef ik toch aan gemotiveerd te zijn?)

En als ik dan vroeg naar een functie die volgens hun wel bij mijn opleidingsniveau kwam, was ik niet geschikt omdat ik geen ervaring had. Hoe doe je ervaring op als je niet onderaan de ladder mag beginnen?

Ze weten zelf niet wat ze willen, en als sollicitant zit je met de problemen.
Ik ben blij dat ik klaar ben met dat gezeur


Echt heel irritant inderdaad!!!!

Ik ben ook van mening, hoe kan je nou ervaring krijgen als je nergens ervaring op mag doen....

Maar hopelijk gaat het ergens een keer lukken....
 
Vandaag bij Theo lamers geweest voor de ratel in de cilinder.
Fiets op de aanhanger gegooid en naar Nijmegen gereden.
Bleek uiteindelijk een gebroken klepstoot bout te zijn.

Regen pak aan en weer terug naar vuren gereden! Lekker was anders.

Ik ga is voor de verandering op Donderdag naar de motorbeurs. Heb er zin in. *O*
 
Laatst bewerkt:
Vandaag bij Theo lamers geweest voor de ratel in de cilinder.
Fiets op de aanhanger gegooid en naar Nijmegen gereden.
Bleek uiteindelijk een gebroken klepstoot bout te zijn.

Regen pak aan en weer terug naar vuren gereden! Lekker was anders.

Ik ga is voor de verandering op Donderdag naar de motorbeurs. Heb er zin in. *O*
Valt dan gelukkig dan nog mee.
mooi dat hij het weer doet. :]
 
whaha, het is dat ik wakker werd van een klapperend stuk draadglas (2x1m) op het balkon en ik het nu toch wel zo zat was dat ik het gelijk maar heb vastgezet :Y
 
Het is idd binnenblijf weer, al wordt je daar na een week thuis zitten met de griep ook best zat van :X en de griep is nog niet vertrokken B|
 
Voel me hier ook niet echt super, beetje aan t snotteren.

En vanmiddag 2 uur in t ziekenhuis geweest, dus zal wel weer genoeg bacillen hebben binnengekregen :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan