wie is mielko

Ja ik zie jou ook wel over de mmf's grenzen treden. Et halluflaaif, ik denk dat daan mielko kent, want voor dat soort welkoms hebben ze een andere afdeling op emmef
 
Ja ik zie jou ook wel over de mmf's grenzen treden. Et halluflaaif, ik denk dat daan mielko kent, want voor dat soort welkoms hebben ze een andere afdeling op emmef
Dat zal dan wel. Dat topic heb ik inderdaad wel eens in gekeken, allemaal mensen die het leuk vinden om een plaatje met welkom te posten.
Ook ik kijk wel eens over grenzen. Maar wel beperkt, het moet wel over knutselen gaan. Ik heb niets met kleding, merken en banden.
 
Hey Mielko,

Wat grappig je hier te treffen. We hebben elkaar al een aantal keer bij de Zeelandiarun gezien.
Dit jaar ga ik voor het eerst met mijn span de run rijden, als alles meezit met mijn gerommel aan de 3wieler.

Heb me al ingeschreven. Michiel heeft me verplicht de run met het span te rijden. Mag na 9 op een volgende jaren denk ik geen verkeer meer regelen :9
 
Dan ben jij die grote vent op die brullende tuono denk ik ?

Je weet dat op een 3 wieler rijden iets anders is dan laag vliegen op circuit veere neem ik aan
Dit is meer een vorm van onthaasten :-)
 
:Y Klopt.

Ik vind het heerlijk om rond te tuffen op mijn spannetje. Wordt ook een dagje ouder :+
Jij moet anders, van tijd tot tijd, ook serieus haast hebben met je Civic :}
 
Mijn cx 650 begint een beetje op te geraken.
Zuupt net zoveel olie als zn baas bier.........misschien wel meer eigenlijk :(

Ik miste ook wat powerrrrrr ..
Dus wilde wel iets zwaarders.Maar maar ben toch een zeeuw en wil dus geen zak geld uitgeven.

Ik wilde een twin,maar die zijn tering duur,vind ik.
Dus toen met het idee gelopen van een V4 .De magna v65.

Tot dat.........

YES!!!!!!!gevonden.
Nu hopen dat dit buitenkansje mn neus niet zo voorbij vliegt :o .

En YES,contact met de verkoper,en binnen hele korte dag een afspraak gemaakt.
Dus van morgen om 8uur in de auto met kar,om vanavond weer om 17uur weer thuis te zijn met ............





Een VT1100 voor 400Euro ,whoehoe
Foto550-Q6QFNI7R.jpg


Ik was toch van plan om de boel over te soppen met de roller,net als mijn huidige combi.Dus deze ongespoten fiets is ideaal!

LET THE BUILD BEGIN!
 
Komt weer helemaal goed met jou smurf mobiel :+

Mooie deal man, een lekkere trekker met V-power.

Kom maar door met de foto's *D
 
Ik ben een stukje gekomen met de nieuwe uitlaat,alles aan de linker kant,zodat mn passagier niet in de herrie of stank zou zitten
Dit is altijd een lastig klusje ,veel slijpen .Alleen een slijptol kan,maar ik heb een bandschuur machine ,dat is toch wel prettig om iedere keer het afgeslepen stuk te vlakken.
Foto-J3WTDF37.jpg

Foto550-WMVQDOVK.jpg


Ook de carburateurs er afgehaald voor inspectie ,was best nodig om deze te wassen
Foto-XWM4YRAK.jpg
 
Ik heb voor eline altijd oorproppen bij.
Ik vermoed dat deze fiets alleen iets hardere ploffen gaat geven dan het 650je
 
Terug
Bovenaan Onderaan