The Riding Game MF Style [Deel 13]

Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
Ja, is duidelijk ... maar een nieuwe opdracht bedenken vind ik nog steeds moeilijker dan eentje uitvoeren :P

Nieuwe opdracht:

Je motor bij een honden- en/of kattenkapsalon
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nieuwe opdracht:

Je motor bij minstens twee paarden*

* echte paarden, eventueel in de wei staand, lopend of liggend, of een voorbijrijdende koets met minstens een tweespan ...
 
Nieuwe opdracht:

Je motor bij minstens twee paarden*

* echte paarden, eventueel in de wei staand, lopend of liggend, of een voorbijrijdende koets met minstens een tweespan ...

mgqjBHp.jpg


Indien goed: Je motor op de foto met een auto met van die bassie en adriaan koplampen, dicht of open maakt niet uit.
 
MEME-2014-06.jpg


Kon het niet laten...

BTW, niet mijn motor, dus de opdracht loopt nog steeds.
 
Gezien ik nu ook een dag mijn 1e motor heb :P
IMG_20140727_191600.jpg

IMG_20140727_191611.jpg

Niet geteld, zijn er een heleboel.
Indien goed: Je motor bij minimaal 3 boten
 
Laatst bewerkt:
Nieuw dan jou motor op de foto met een reclame bord van mc donalds waar een glas op staat afgebeeld.
Ik bedoelde niet dat je een nieuwe moest verzinnen, bedoelde gewoon op het feit dat jij inging op het feit dat KBC niet (meer) bestaat in NL (gegoogle heeft mij duidelijk gemaakt dat dat tijdelijk wel zo was), maar dat Kwik Fit dan weer niet in B zit (denk ik toch) ...

... en het was ook niet serieus bedoeld, daarom ook het :+ icoontje achter mijn zin ;)

Ben al lang te oud om te gaan miepen over een wel of niet uitvoerbare opdracht hoor :P
Is maar een spel ... en daarbij ... momenteel buiten strijd, heb mijn kindjes, en dan ga ik echt niet motorrijden ;)
 
Nu met wat opmaak :P

[img=1890,2665]http://tweakers.net/ext/f/b8bf9z17JodJ97XQdumqGSOz/full.jpg[/img]

NEXT: Je motor bij een lokaal radio of TV station
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan