MF “vergrijst”

Wel de mogelijkheid, ik werk in de 5 ploegendienst. Maar het werk wat ik nu doe geeft mij voldoening en de fysieke factor is ook (nog) goed te doen. Maar zodra dat gaat veranderen dan ga ik zeker de 80/90/100 regeling in. Dus dan 5 dagen op en 5 dagen af.
Ik leef met je mee🫠
Ik hoop het 2-2-2-4 systeem?
Ik ben er na 33 jaar nu 3 1/2 maand vanaf.
heerlijk regelmaat,kom helemaal tot rust😎
De laatste 10 jaar had ik al deeltijd,28 ipv 33.3333 uur met telkens de eerste vroege vrij (je 5 dagen op/5 dagen af verhaal)
Zo veel lever je niet in
 
Wrijf het maar in. :(

Work till you're musclebound, all night long
Work till you're musclebound, all night long
Work till you're musclebound, all night long

🤗

Daarbij heb je straks veel geld nodig voor al de schadeclaims van naieve mensen die je een HD aangesmeert hebt:+
Tip : werk over.........bigtime 🤗
 
Laatst bewerkt:
Ik leef met je mee🫠
Ik hoop het 2-2-2-4 systeem?
Ik ben er na 33 jaar nu 3 1/2 maand vanaf.
heerlijk regelmaat,kom helemaal tot rust😎
De laatste 10 jaar had ik al deeltijd,28 ipv 33.3333 uur met telkens de eerste vroege vrij (je 5 dagen op/5 dagen af verhaal)
Zo veel lever je niet in
Idd het 2-2-2-4 systeem
 
Als je een vroege dienst minder werkt ging bij mij ook de ploegentoeslag iets omhoog.
Van 30 naar 31,5 % doordat ik in verhouding meer nachturen ging werken.
Das een goeie om mee te nemen, hoewel ik de laatste nacht liever zou hebben. Dan ben ik fitter als ik uit de eerste nacht kom en dus meer quality time heb voor mijn gevoel
 
Nope.

Het is simpel.

Heb je een tollie, dan ben je een man.
Heb je een yoni, dan ben je een vrouw.

Heb je een motor, dan ben je motorrijder.
Heb je een scooter dan ben je scooterrijder.

Het leven kan zo simpel zijn.
Moet je dan je scooterrijbewijs ook hebben?
 
Wat is vergrijzen, verouderen, verjongen?
Ben er niet zo mee bezig, in mijn vorige baan had ik een collega die was 72 jaar en in tempo van doen en denken niet bij te houden.
Collega’s van rond de 25 jaar konden het soms niet bij benen.
Je moet uiteraard een beetje geluk hebben, maar het geheime recept was en is goed voor jezelf zorgen en genieten van de dingen die je doet.
Werken met plezier iedere dag weer, en genieten van je vrije tijd, dat de doelstelling laten zijn.
Dat is een machtig mooi uitgangspunt in deze zeg maar bijzondere wereld vandaag de dag.
Ik heb het als voorbeeld genomen, een eerlijk gezegd lukt het mij niet iedere dag of soms langer.
Ik weer dus niet wanneer het omslagpunt van jonge lul naar ouwe lul is.
De motorhobby is voor mij een verrrijking op alle gebied, niet alleen rijden maar ook sleutelen ouwehoeren, ontmoeten, delen, geven en nemen.
Dan zijn er m.i. geen grenzen in leeftijd te stellen, ieder beleefd het op zijn of haar manier en dat is prachtig.
 
Wat is vergrijzen, verouderen, verjongen?
Dan zijn er m.i. geen grenzen in leeftijd te stellen, ieder beleefd het op zijn of haar manier en dat is prachtig.
Oud of jong zijn is mss van buiten niet altijd goed vast te stellen.

Voor jezelf dus wel.
Als je op leeftijd geraakt en je wordt met alles beperkt door pijntjes en ongemakken, ga je jezelf automatisch beperken.
Vanwege onbehagen, wil je veel dingen niet meer gaan doen. Dan word/ ben je dus een ECHTE ouwe Lul!!
 
Oud of jong zijn is mss van buiten niet altijd goed vast te stellen.

Voor jezelf dus wel.
Als je op leeftijd geraakt en je wordt met alles beperkt door pijntjes en ongemakken, ga je jezelf automatisch beperken.
Vanwege onbehagen, wil je veel dingen niet meer gaan doen. Dan word/ ben je dus een ECHTE ouwe Lul!!
Je hebt w.s nog nooit een scheet dwars hebben zitten :N en dat is fijn voor jou hoor :t
 
Je vergist je als je denkt dat mij nog nooit een scheet heeft dwars gezeten.
Ik praat er niet graag over maar uitvallen door geweld op mij als persoon tijdens het uitoefenen van mijn beroep is er bijvoorbeeld één van.
Dat zet niet alleen je eigen leven op zijn kop maar ook dat van je gezin.
Zo genoeg hierover.
Vandaar dat ik ook schreef dat ik probeer om zo positief mogelijk in het leven te staan.
En dat lukt mij ook niet altijd, en besef me vanuit mijn eerdere werk dat je door allerlei omstandigheden vreselijk veel pech kunt hebben; ziekte, ongeval, etc.
Zo heeft iedereen zijn verhaal, vandaar dat een fijne hobby, passie er toe kan bijdragen dat het allemaal net even anders voelt.
 
Je vergist je als je denkt dat mij nog nooit een scheet heeft dwars gezeten.
Ik praat er niet graag over maar uitvallen door geweld op mij als persoon tijdens het uitoefenen van mijn beroep is er bijvoorbeeld één van.
Dat zet niet alleen je eigen leven op zijn kop maar ook dat van je gezin.
Zo genoeg hierover.
Vandaar dat ik ook schreef dat ik probeer om zo positief mogelijk in het leven te staan.
En dat lukt mij ook niet altijd, en besef me vanuit mijn eerdere werk dat je door allerlei omstandigheden vreselijk veel pech kunt hebben; ziekte, ongeval, etc.
Zo heeft iedereen zijn verhaal, vandaar dat een fijne hobby, passie er toe kan bijdragen dat het allemaal net even anders voelt.
ik citeerde jou niet :N , zelf nu genoeg meegemaakt en nog ,om ongewild toch wat een ouwe lul te moeten worden en dat is k*t
 
Mijn kinderen noemen mij ook gekscherend ouwe lul 😄😄

Maar als ik ze uitnodig voor een mtb tochtje van een paar uurtjes bedanken ze omdat ze binnen een half uur moeten afhaken wegens te weinig conditie. Idem met een kwartiertje sparren met kickboksen.

Zelfs op de motor ben ik nog sneller 😁😁😁

Dat ouwe lul is voor mij dan ook eerder een geuzennaam.
 
Mijn kinderen noemen mij ook gekscherend ouwe lul 😄😄

Maar als ik ze uitnodig voor een mtb tochtje van een paar uurtjes bedanken ze omdat ze binnen een half uur moeten afhaken wegens te weinig conditie. Idem met een kwartiertje sparren met kickboksen.

Zelfs op de motor ben ik nog sneller 😁😁😁

Dat ouwe lul is voor mij dan ook eerder een geuzennaam.
Dat hadden wij ook als we een middagje offroad gingen met de motor, de broekjes zouden die ouwe lullen wel ff wat laten zien. Gingen te kwistig met hun energie om, en halverwege de middag compleet gesloopt vragen hoe lang we nog blijven rijden. Als we stil stonden, en ze vielen spontaan omver was het tijd om huiswaarts te gaan. Dan wist je dat ze puur op adrenaline liepen.
 
Je hebt w.s nog nooit een scheet dwars hebben zitten :N en dat is fijn voor jou hoor :t
Toen ik jong was heb ik vele ziekenhuizen gezien en werd aangeduid als 'kasplantje'.
Sinds dat ik mezelf 'bejaarde' kan noemen heb ik nog nooit een arts gezien. Ik haal nu de schade weer in!

Inhakend op de opmerkingen hierboven: Alles komt goed met op tijd een BIER. 🍻
(die dronk ik nog niet toen ik klein was/ mss was dat dan wel de reden?)
 
Toen ik jong was heb ik vele ziekenhuizen gezien en werd aangeduid als 'kasplantje'.
Sinds dat ik mezelf 'bejaarde' kan noemen heb ik nog nooit een arts gezien. Ik haal nu de schade weer in!

Inhakend op de opmerkingen hierboven: Alles komt goed met op tijd een BIER. 🍻
(die dronk ik nog niet toen ik klein was/ mss was dat dan wel de reden?)
owwwwwww fuck , ik moet eerst bejaard zijn *O* *O* alcohol drink ik dan weer niet ,misschien is dat t probleem wel.
,of toch aan de q10,bij mij is t precies andersom , jong nooit in een z-huis :N nu veel te vaak :r.
 
Terug
Bovenaan Onderaan