XT660X Deel 11; The XTraordinary Mix

Meeting

  • 31 augustus

    Stemmen: 12 80,0%
  • 7 september

    Stemmen: 0 0,0%
  • 14 september

    Stemmen: 1 6,7%
  • 21 september

    Stemmen: 1 6,7%
  • 28 september

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5 oktober

    Stemmen: 1 6,7%

  • Totaal aantal stemmers
    15
Status
Niet open voor verdere reacties.
Jammer dat morgen de meeting al is,.. had geen idee welke datum er vast stond..:(..

Er is op de eerste pagina een poll gehouden voor een gewenste datum. De meeste kozen voor 31 augustus.
De initiatiefnemer van de poll heeft verder geen actie ondernomen om vandaag (31-08-2014) ergens een plek rond/in Utrecht af te spreken.
 
Er is op de eerste pagina een poll gehouden voor een gewenste datum. De meeste kozen voor 31 augustus.
De initiatiefnemer van de poll heeft verder geen actie ondernomen om vandaag (31-08-2014) ergens een plek rond/in Utrecht af te spreken.
Klopt. Omdat ik zelf als enigste op de 31e niet kan.
Dat heb ik nog aangegeven in dit topic. Maar ik dacht dat jullie zelf verder zouden organiser..

Nieuwe datum dan maar? :+
 
ik ben op zoek naar het achterkapje voor een XT660X bouwjaar 2004 in de kleur rood. Iemand deze toevallig nog ligggen of een goedkoop adres om deze nieuw aan te schaffen?
 
ik ben op zoek naar het achterkapje voor een XT660X bouwjaar 2004 in de kleur rood. Iemand deze toevallig nog ligggen of een goedkoop adres om deze nieuw aan te schaffen?

Termaat motoren in Nijmegen (Yamaha dealer)? Kost volgens mij iets van € 30,- nieuw..
 
Ok..
Nieuwe datum:


- 4 oktober -
- 11 oktober -
- 12 oktober -


Roept u maar
 
Laatst bewerkt:
Hmm ik bedacht me net dat ik eigenlijk nog de klepspeling moet controleren (zit nu op 21.000km). Woensdag ga ik op vakantie (3000km+), toch nog even laten doen of niet nodig? :P
 
Als de rest ook even reageert welke datum hen schikt dan kunnen de meeting eindelijk doorzetten :)

Hmm ik bedacht me net dat ik eigenlijk nog de klepspeling moet controleren (zit nu op 21.000km). Woensdag ga ik op vakantie (3000km+), toch nog even laten doen of niet nodig? :P
Ligt er ook een beetje aan wanneer de vorige beurt was.
Daarnaast kan controleren nooit kwaad. Lekker doen dus!
 
Laatst bewerkt:
Ligt er ook een beetje aan wanneer de vorige beurt was.
Daarnaast kan controleren nooit kwaad. Lekker doen dus!
Maar heb ik dan ook nieuwe pakkingen nodig?
Ik had even in de manual gekeken en het lijkt me verder makkelijk zelf te doen (had de voelertjes al gekocht), maar weet dus niet of ik snel genoeg aan de pakkingen kan komen als ik die nodig heb. In dat opzicht kan het dus wel kwaad, als er dan dingen gaan lekken. :P
 
Laatst bewerkt:
Had gisteren niet zo een toffe dag
FUCK
2ekmxy8.jpg
 
Ik ben er zelf afgekomen met een paar kneuzingen.
Gelukkig was ik volledig beschermd.
Aan alle medelezers, Bescherm je! Het is zeer belangrijk en je zal er geen spijt van hebben op het moment dat je het echt nodig hebt.

Ongeval gebeurde s'morgens op de autostrade op weg naar mijn werk. Ik heb een domme inhaal manoevre gedaan om een motorijder te passeren die 40km per uur op de autostrade aan het doen was -_- Kerel wou echt niet even opzij gaan, en ik heb dom gereageerd. Heb er wel mijn lesje uit geleerd.

Brommer ziet er minder goed uit. Stuur staat helemaal krom zoals je op de foto een beetje kan zien.
Benzinetank was aan het lekken en is overal gedeukt. Al mijn kappen zijn beschadigd.
De motor heeft niets gelukkig en start normaal. Wel krasjes op mijn mooie uitlaat :( :(
Voetsteun en achterrem wat krom etc...

Ik zal wat kosten hebben denk ik, maar al bij al valt het nog mee...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan