Het nieuwe W650 topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo net weer terug ,mooi rondje gemaakt door de polder
full

:W
 
Ik ben ook net terug, en bij de ophaalbrug in Lune aan de Vecht kwam ik een andere W650 :] :] uit Hilversum *O* :t
Het was aangenamer dan gisteren 8-) :t
Groeten Iwan

full
 
Hallo allemaal,

gisteren de ketting even goed op spanning gebracht en wat gepoetst, maar het was mij te warm om te gaan rijden.

Ik was vanochtend bijtijds vertrokken en heb een mooi ritje gemaakt van Zoetermeer naar de Meern via Gouda-Haastrecht-Montfoort en terug over Lopik-Polsbroek-Vlist :] Geen snelweg gezien. Prima weer om te rijden vandaag, het lijkt wel of de W650 dat ook fijn vindt want hij loopt als een zonnetje. :Y

Groet :W

Karel
 
Mooi ritje Karel , ik had je tegen kunnen komen ik ben vanmorgen om 7:30 uur gaan tuffen achter mijn neus aan door de polder richting Nieuwkoop en zo via Gouda naar de dodeweg en zo weer op huis aan ,mooi ritje
:W
 
Ik ben al een paar niet lekker dus de garagedeur is niet open geweest. :N :N :N Het was trouwens ook veel te heet :( :( :( om te :] :] :] Zaterdag 33 graden hier in het zuiden. Zeker geen lekker weer voor een ritje. Volgende week is het weer wat meer aangenaam en als ik me dan wat beter voel dan maak ik weer een :] :] :Y .
Groet Jan :W
 
Het was wel bloedheet maar je moet er wat voor over hebben.
full

Een prachtige Brabantse boerderij :t :t
full

Wat een schoonheid :9~ :9~ .
Groet Jan _O-
 
Na alle mogelijkheden te hebben overwogen heb ik besloten om naar Nol Bikker te rijden. Geen prettig ritje, veel te druk op de snelweg en veel vrachtwagens. Uiteindelijk bij Nol blijkt hij het zo druk te hebben dat zijn beschikbare tijd ongeveer 10 seconden was. Verder was iedereen druk bezig met de voorbereidingen voor de motorcros van aanstaande maandag. Bakkie koffie genomen en dan weer maar richting huis. Wederom harstikke druk en dus bij Werkendam van de snelweg af. Lekker toeren door de polder en wat foto's geknipt. Nabij Sprang Capelle moet ik vol in de remmen voor een of andere blonde truttebol die mij niet heeft gezien en ook geen voorrang verleend. Zo hard mogelijk remmen en de berm insturen en gelukkig we blijven overeind. Na enkele kilometers begint mijn anders zo trouwe W-tje heel raar te sturen. Jawel hoor een lekke achterband. Heel voorzichtig naar het nabijgelegen tankstation en ja, gelukkig een perslucht automaat. Euro er in en het vulpijpje op het ventiel, jammer past niet euro pleitte. Wat nu? Geweldig aan de overzijde is een scooter winkel, daar naar toe. Vraag, kunnen jullie mijn achterband repareren? De man kijkt zeer ongeïnteresseerd en dat voorspelt niet veel goeds. Nee hoor dat gaat niet lukken daar heb ik geen gereedschap voor. Ik zal hem voor je oppompen en vier kilometer verder zit een banden service en die kan je wel helpen. En jawel we halen de volgende pitstop. Wederom de zelfde vraag gesteld en ik kreeg wederom het zelfde antwoord. De man had geen tijd maar was wel bereid de band op te pompen naar 4 bar en wellicht zou ik dan wel thuis kunnen komen. Snel de handschoenen aan en wegwezen. Ik ben al redelijk in de buurt van mijn thuisbasis als ik bedenk dat mijn neef aan deze weg woont. Dus op naar mijn neef en gelukkig hij is thuis. Motor in de schuur gereden en morgen zien we wel weer. Dus alles bij elkaar EEN KLOTE DAG.
Groet Jan :W
 
Ha Jan, klote dag dus!
Automobilisten blijven een gevaar op de weg, jammer dat er zoveel van zijn |(
Hou je taai, groet Peter :]
 
We blijven optimistisch *D *D Peter. Morgen het achterwiel demonteren en naar de bandenservice en dan weer gaan |( :] :] :] met die banaan.
Groet Jan :Wv


Das klote Jan :o :o :o , maar had ook de voorband kunnen zijn :( :( en dan weet je niet, wat dan geburen kan :( :? dus binnenband plakken, en gaan met die banaan :] :] :] zoals je zelf ook zegt :t :W *O*
Groeten en fijne Pinksteren
Iwan
 
het beste een nieuw binnen band , een plakker kan los gaan bij warmte ,
mijn ervaring , en ja ik lees nog steeds mee :)
 
ik ben een stille mee lezer en vind de W een mooie motor.
rijd op moment geen motor meer, alleen nog mobylette brommer als hobby,
als mijn dochter haar motor rijbewijs heeft doe ik weer mee
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan