Motor-Forum

Select Forum

MV Agusta - bestaat er een mooiere?? Deel 6

F4 1078 RR & B3 800 RR

Reg. datum:
19 aug. 2003
Schijnt een kastje voor te bestaan.
L'essentiel est invisible pour les yeux!

Reg. datum:
14 feb. 2003
dit is de mijne, de mooiste :) file9.jpeg
Bart

Reg. datum:
14 feb. 2003
en nog eentje in actie, de fiets is volledig origineel en dat ga ik nu eens zo laten20170623nr167_actiefoto_0349.jpg
Bart

F4 1078 RR & B3 800 RR

Reg. datum:
19 aug. 2003
Heel mooi en welkom!

Reg. datum:
11 feb. 2016
quote:

Ziet er goed uit!
flat out until you see god, then brake

Reg. datum:
14 feb. 2003
overmorgen ga ik terug naar circuit zolder, eens zien of het nog wat rapper kan.
De laatste keer begon ik door concentratieverlies fouten te maken in de laatste sessie en toen ging het bijna mis met mijn gashendel. Dat reageert zo fel je moet er maar naar kijken dus ieder foutje wordt direct afgestraft...
Maar je merkt met die motor wel dat ie als het hardgaat ergens makkelijker te rijden is dan in stadsverkeer
Bart

Reg. datum:
06 aug. 2006
Ja, die reaktie op een minimale beweging v/h gashendel is absurd. Ik rijdt meestal op een andere motor (honda) maar als ik dan eens overstap op de MV moet ik altijd weer wennen. Vooral op rotondes is niet fijn omdat je het gas niet mooi kunt doseren.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.

Reg. datum:
11 feb. 2016
Iemand ervaring hier met dat, in dit geval de voorhand helemaal blauw is geworden? Gaat in dit geval niet om de banden van mijn Brutale (die zijn gewoon kaal😬) maar om de banden van m'n vriendin. Heb ooit gehoord dat je ze dan gelijk moet vervangen omdat je dan geen grip meer hebt bij sportief rijgedrag? Klopt dit?

Reg. datum:
06 aug. 2006
Heeft je vriendin een smurf platgereden?

Zoniet, dan : https://www.bikeminds.com...e-wear-patterns-explained

Banden vervangen dus.

Reg. datum:
11 feb. 2016
quote:
lambal schreef op 06 augustus 2017 @ 16:22:
Heeft je vriendin een smurf platgereden?

Zoniet, dan : https://www.bikeminds.com...e-wear-patterns-explained

Banden vervangen dus.

Dat was beter geweest, hoefde ze niet vervagen te worden.
Dank voor het artikel, had ik het toch goed

F4 1078 RR & B3 800 RR

Reg. datum:
19 aug. 2003
quote:
ymv schreef op 07 augustus 2017 @ 06:27:

[...]

Dat was beter geweest, hoefde ze niet vervagen te worden.
Dank voor het artikel, had ik het toch goed

Uit ervaring, maar ook als ik het artikel goed lees; als je blauw is dan is het nog oke.

Reg. datum:
11 feb. 2016
quote:
Maximum Velocity schreef op 07 augustus 2017 @ 10:59:

[...]

Uit ervaring, maar ook als ik het artikel goed lees; als je blauw is dan is het nog oke.

Ik las het dat de olie/weekmaker van je band er uit komt. En dus erg hard word. Of zal dat pas echt zijn als hij groen wordt? Nog nooit een groene band gezien maar wel banden van 15 jaar oud zonder grip.

F4 1078 RR & B3 800 RR

Reg. datum:
19 aug. 2003
quote:
ymv schreef op 07 augustus 2017 @ 23:15:

[...]

Ik las het dat de olie/weekmaker van je band er uit komt. En dus erg hard word. Of zal dat pas echt zijn als hij groen wordt? Nog nooit een groene band gezien maar wel banden van 15 jaar oud zonder grip.

Ouder dan 5 jaar is af te raden.

Reg. datum:
11 feb. 2016
quote:
Maximum Velocity schreef op 07 augustus 2017 @ 23:43:

[...]

Ouder dan 5 jaar is af te raden.

Vervangen dus haha
Wat voor banden gebruiken jullie onder de MV? Ben zelf goed te spreken over de Michelin 2ct. Of hebben jullie een beter alternatief?

F4 1078 RR & B3 800 RR

Reg. datum:
19 aug. 2003
quote:
ymv schreef op 08 augustus 2017 @ 06:25:

[...]

Vervangen dus haha
Wat voor banden gebruiken jullie onder de MV? Ben zelf goed te spreken over de Michelin 2ct. Of hebben jullie een beter alternatief?

Voor een redelijke prijs is dat 1 van de beste opties.

Reg. datum:
11 feb. 2016
quote:
Maximum Velocity schreef op 08 augustus 2017 @ 09:38:

[...]

Voor een redelijke prijs is dat 1 van de beste opties.

Mooi! Vind het een fijne band. Voor m'n gevoel altijd grip. En slijtage niet al te snel.

F4 1078 RR & B3 800 RR

Reg. datum:
19 aug. 2003
quote:
ymv schreef op 08 augustus 2017 @ 09:50:

[...]

Mooi! Vind het een fijne band. Voor m'n gevoel altijd grip. En slijtage niet al te snel.

Absoluut! Ik heb nu op mijn F4 de Power RS en dat is de waanzin. Top band, maar dan moet je er ook op rekenen dat het minder dan 4000 km meegaat en bovendien aan de hoge prijs zit.

MV F3 675

Reg. datum:
22 apr. 2017
zou iemand mij kunnen adviseren welke weerstand ik moet gebruiken voor de huidige 6watt achterste knipperlichten te vervangen voor led knipperlichten 0,5 watt
andre

Reg. datum:
11 feb. 2016
quote:
Dre MV schreef op 08 augustus 2017 @ 21:55:
zou iemand mij kunnen adviseren welke weerstand ik moet gebruiken voor de huidige 6watt achterste knipperlichten te vervangen voor led knipperlichten 0,5 watt

Nee sorry. Ik heb voor mijn brutale een geďntrigreerd knipperlicht in het achterlicht gekocht. Ook LED, maar daar zat de weerstand al in.

Piet piraat

Reg. datum:
07 jun. 2005
Het mooiste is om een ander relais te plaatsen, dan hoef je niet te kloten met weerstanden.
Il Corsaro č il potere di stretto.

Reg. datum:
06 aug. 2006
Ik heb ook zo'n geintegreerd achterlicht....ik weet niet of dát de oorzaak is van het feit dat de knipperfrequentie hoger wordt als de motor zeer warm is.

Reg. datum:
11 feb. 2016
Heeft iemand hier een goede manier op een navigatie of het liefst nog een houder ofzo op de MV te zetten voor je telefoon. Dat lijkt mij de beste optie. Heeft iemand een product dat daar voor geschikt is en goed te bevestigen op een brutale?
ymv wijzigde dit bericht op woensdag 23 augustus 2017 18:14 (1%)

Reg. datum:
25 okt. 2009
Wie hier heeft een extra fan geplaatst ? Dat ding van mij wordt de laatste tijd zo heet bij lagere snelheid... gaat om een F4 1000 S. Op m'n vorige een grotere waterpomp maar dat hielp niet echt. Hoor dat een fan van een 1098 Duc helpt..

Reg. datum:
06 aug. 2006
Mwah, 104 graden celsius zie ik ook wel eens op de temperatuurmeter. Doet je fan het wel? Anders misschien Water Wetter gebruiken, daar heb ik ook wel positiefs over gehoord.

MV Agusta Brutale 1078 RR

Reg. datum:
03 jun. 2013
Ik heb laatst 105 graden gezien. Wordt binnenkort door iemand in de ecu gekeken of ie er wat mee kan om m onderin in ieder geval wat rijker te zetten :)

Select Forum

© 2001-2018 Motor-Forum - Served by Webserver 3

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.