Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 28

Status
Niet open voor verdere reacties.
very off topic sorry guys
heb een witte iphone 4s 32gig te koop
heb je intresse let me know
 
Net nog even een klein ritje gedaan. Had alleen 2 uurtjes overleg op het werk, icm het droge weer op dat moment, wilde ik maar gelijk van de gelegenheid gebruik maken om de sp even uit de schuur te trekken... :] Toen ik thuis kwam en 'm weer de schuur in reed, begon het te druppelen, mooi op tijd dus *O*
 
Dat was mijn 1e, toen ik mijn nickname had aan laten passen naar gb... :P Beetje gangster bassie :+
 
Laatst bewerkt:
Net nog even een klein ritje gedaan. Had alleen 2 uurtjes overleg op het werk, icm het droge weer op dat moment, wilde ik maar gelijk van de gelegenheid gebruik maken om de sp even uit de schuur te trekken... :] Toen ik thuis kwam en 'm weer de schuur in reed, begon het te druppelen, mooi op tijd dus *O*

Ah nice, ik wilde vandaag met de motor naar t werk, gelukkig niet gedaan want terugweg was drama qua weer -O-
 
Ik dacht dat het weekend juist wat beter weer zou worden..

Zondag wordt wel OK toch?.. B| :X

Edit: NOPE |( .. Zaterdag OK, volgende week beter, 18/19 graden en geen regen. Week daarop ook zeggen ze :) en dan ist nog maar HEEL even tot 30 mei *O*
 
Laatst bewerkt:
Zondag wordt wel OK toch?.. B| :X

Edit: NOPE |( .. Zaterdag OK, volgende week beter, 18/19 graden en geen regen. Week daarop ook zeggen ze :) en dan ist nog maar HEEL even tot 30 mei *O*
nog maar +- 5 weken:-(
als het zulke weer wordt op 30mei ga ik echt huilen sniksnik
 
Duotechs,Hotcams....
hoe hou je ze uit elkaar? :?
Wie weet mag het zeggen.

Ohja, bougies zijn ook eindelijk binnengekomen....
Duotechs zijn ovale dempers, hangengewoon "recht" en Hotcams zijn wat "druppelvormig" en hangen wat schuin naar binnen, zie je goed vanaf de achterzijde. (Hotcam eigenaren weten wel wat ik bedoel)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan