Motor-Forum

Select Forum

Honda CBR1100XX Super Blackbird Topic Deel IV

Reg. datum:
21 feb. 2002
welke kleur dan ?
notting beats cubic inch

cbr 1100xx superblackbird

Reg. datum:
08 feb. 2011
quote:
West Rain schreef op 04 maart 2017 @ 21:41:
Vanmiddag lekker gesleuteld. Alles zit erop *O*

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

hoi west rain waar heb je sticker op de zij kuip vandaan ik moet ook aan nieuwe stickers ! en vind mem er mooi .
je snelheid zit in je rechterhand

Reg. datum:
08 feb. 2011
quote:

natuurlijk weer zwart

Reg. datum:
21 feb. 2002
ha ok lol
notting beats cubic inch

Need 4 Speed, Food 4 Thought!

Reg. datum:
21 jun. 2004
quote:
diverr xx schreef op 15 januari 2018 @ 11:47:

[...]

hoi west rain waar heb je sticker op de zij kuip vandaan ik moet ook aan nieuwe stickers ! en vind mem er mooi .

De CBR-3D-sticker is een originele Honda, en die heeft hij via mij. Net als de rest van het spuitwerk trouwens.....
www.motorbanden.eu

goes like a bullet

Reg. datum:
20 nov. 2010
quote:
diverr xx schreef op 15 januari 2018 @ 11:47:

[...]

Hoi,

Ja die chroom/alu 3D stickers heb ik bij Frank vandaan. Staat mooi hoor! Vanwege de special paint heb ik alleen voor CBR gekozen en niet voor de extra XX super blackbird sticker die er eigenlijk nog onder hoort. Anders zou het te druk worden.

Aanrader! Het zijn echt sjieke stickers!
E8D79B92-B745-4082-836E-F54E49FFF0ED.jpeg
2005 Honda CBR1100XX

Reg. datum:
08 feb. 2011
ja die gaan er op
dus frank je mag ze bestellen of als je ze heb liggen reserveren voor mij

goes like a bullet

Reg. datum:
20 nov. 2010
Mooi man. Doe je verder nog wat leuks met het spuitwerk? Blanke lak erover?
2005 Honda CBR1100XX

Reg. datum:
04 okt. 2011
Iemand enig idee wat het aanhaalmoment is van het dynamodeksel? Kan het zo 1 2 3 niet vinden in het wphb
318 curves, 11 miles, the tail of the Dragon!

Van DD naar BB

Reg. datum:
29 nov. 2007
Ik lees 12 NM in het manual van het 99 model.
Wie het kleine niet leert doet het grote verkeerd

Reg. datum:
04 okt. 2011
Heb t gevonden thx :) Lijkt me niet heel vast, ze zaten veel vaster voordat ik ze loshad :+

Yamaha Diversion XJ600S 1994

Reg. datum:
20 jan. 2007
Valt het jullie ook op dat er bijna geen BB meer op Marktplaats worden aangeboden?

Reg. datum:
04 okt. 2011
Yep. En ze vragen nog steeds wat ik 5 jaar terug voor de mijne moest betalen

Reg. datum:
21 jun. 2004
quote:
Mr. R. schreef op 07 februari 2018 @ 12:03:
Valt het jullie ook op dat er bijna geen BB meer op Marktplaats worden aangeboden?

Dat komt door een aantal redenen:
- het is winter, wacht maar tot Maart
- adverteren van een motorfiets is niet gratis meer
- het aantal BB's wordt schaarser. Er zijn er al een behoorlijk aantal gesloopt (meestal door ongevallen). Tgenewoordig is een BB al TL als je hem van de zijstandaard laat vallen.....
www.motorbanden.eu

Reg. datum:
08 feb. 2011
nou ik weet er alles van ;(
de mijne :] is omgewaaid met de januari storm :( :(
en ik ben nog bezig met de afhandeling van de verzekering |(
de expert is al langs geweest en ik wacht nu af :/

smakeloos en triest

Reg. datum:
07 apr. 2009
quote:
Super Blackbird schreef op 07 februari 2018 @ 13:20:

[...]

Dat komt door een aantal redenen:
- het is winter, wacht maar tot Maart
- adverteren van een motorfiets is niet gratis meer
- het aantal BB's wordt schaarser. Er zijn er al een behoorlijk aantal gesloopt (meestal door ongevallen). Tgenewoordig is een BB al TL als je hem van de zijstandaard laat vallen.....

ik zei van de zomer ook in dit topic dat er weinig BB's op MP stonden en dat de prijzen erg hoog waren. in de analyse hierboven kan ik me dus niet vinden.
- het was toen ik het zei zomer of lente, iig geen winter.
- adverteren van motorfietsen was ook al niet gratis toen er nog veel BB's op MP stonden
- ook ik heb een BB total loss gereden, maar op het enorme aantal dat er in NL is (toen ik dat excel-bestandje maakte waren het er 2.240!!!), zal 10 of desnoods 100 BB's minder (vanwege sloop) niet te merken zijn op MP of in de prijzen.

de enige juiste conclusie lijkt me dan ook:
de mensen hebben eindelijk door wat een geweldige motorfiets het is, en dat je voor dat geld niks beters koopt! :+ misschien speelt het ook een rol dat nieuwe motorfietsen zo belachelijk duur zijn en misschien spreken de nog extremere, nog meer overbodige prestaties en de uitgebreide elektronica (van moderne supersports en Hayabusa en ZZR1400) ook niet iedereen aan?

dus dan maar BB blijven rijden en hem niet op MP zetten. hoe minder BB's op MP, hoe meer je er voor kunt vragen. ik wilde snel van m'n zilveren BB uit 2003 af (zgan, 43.000 km), en deed hem geloof ik voor 3.000 euro weg om op te vallen tussen het toen nog grote aanbod. dat werkte wel, al was de koper aanvankelijk wantrouwig vanwege de lage prijs. nu vragen ze eerder 4.250 euro voor zo'n exemplaar (al was de mijne aan een beurt doe).

Reg. datum:
20 jan. 2007
quote:
diverr xx schreef op 07 februari 2018 @ 15:33:

Hoe was je verzekerd die van mij geen bb is ook omgewaaid, topkuip alle bevestigingen stuk, kapje rond tellers stuk, knipperlicht stuk, nieuwe kuip zit er al op. Kostte me een ritje naar Alkmaar maar voor € 60,- een gave kuip en tellerkapje en nog 2 zijkappen...

Reg. datum:
20 jan. 2007
quote:
MisterTwo schreef op 07 februari 2018 @ 16:58:

[...]

ik zei van de zomer ook in dit topic dat er weinig BB's op MP stonden en dat de prijzen erg hoog waren. in de analyse hierboven kan ik me dus niet vinden.
- het was toen ik het zei zomer of lente, iig geen winter.
- adverteren van motorfietsen was ook al niet gratis toen er nog veel BB's op MP stonden
- ook ik heb een BB total loss gereden, maar op het enorme aantal dat er in NL is (toen ik dat excel-bestandje maakte waren het er 2.240!!!), zal 10 of desnoods 100 BB's minder (vanwege sloop) niet te merken zijn op MP of in de prijzen.

de enige juiste conclusie lijkt me dan ook:
de mensen hebben eindelijk door wat een geweldige motorfiets het is, en dat je voor dat geld niks beters koopt! :+ misschien speelt het ook een rol dat nieuwe motorfietsen zo belachelijk duur zijn en misschien spreken de nog extremere, nog meer overbodige prestaties en de uitgebreide elektronica (van moderne supersports en Hayabusa en ZZR1400) ook niet iedereen aan?

dus dan maar BB blijven rijden en hem niet op MP zetten. hoe minder BB's op MP, hoe meer je er voor kunt vragen. ik wilde snel van m'n zilveren BB uit 2003 af (zgan, 43.000 km), en deed hem geloof ik voor 3.000 euro weg om op te vallen tussen het toen nog grote aanbod. dat werkte wel, al was de koper aanvankelijk wantrouwig vanwege de lage prijs. nu vragen ze eerder 4.250 euro voor zo'n exemplaar (al was de mijne aan een beurt doe).

BB mooie fiets en staat zeker (nog steeds ja) op mijn verlanglijstje....

Reg. datum:
04 okt. 2011
quote:
Mr. R. schreef op 08 februari 2018 @ 09:22:

[...]

Hoe was je verzekerd die van mij geen bb is ook omgewaaid, topkuip alle bevestigingen stuk, kapje rond tellers stuk, knipperlicht stuk, nieuwe kuip zit er al op. Kostte me een ritje naar Alkmaar maar voor € 60,- een gave kuip en tellerkapje en nog 2 zijkappen...

Bb kuip is vrij prijzig :+ een diversion zie je vaker en wordt ook geregeld voor loop/sloop aangeboden dus onderdelen zijn niet zo gek duur. BB s worden niet veel aangeboden en zijn dus duurder :P

Reg. datum:
08 feb. 2011
quote:
Mr. R. schreef op 08 februari 2018 @ 09:22:

[...]

ik ben wa + verzekerd en dus ook voor storm schade
en stuk zijn

topkuipframe
top kuip
ruitje
een spiegel kapje
spiegel verbreder
teller unit
kontje

Reg. datum:
08 feb. 2011
quote:
diverr xx schreef op 07 februari 2018 @ 15:33:

nou het is er door
de verzekering keert het grootste gedeelte van de schade uit *O*
en zijn er hier nog die de motor 11 steden gaan rijden. ik hoop de bb dan weer rijdend te hebben :] :]

fritura

Reg. datum:
12 jun. 2007
na 20 x rijden ben ik er wel beetje klaar mee.
alhoewel ik wel twijfel, want het is ook wel weer leuk.

heb inmiddels al bijna een jaar een andere motor.
wanna hear a joke about my penis??...never mind, it's too long ;)

Reg. datum:
21 feb. 2002
en wat mag dan leuker zijn dan een BB ??
notting beats cubic inch

aka Assman VTR FIRESTORM

Reg. datum:
11 jul. 2003
@bert111,
Een sportievere/lichte motorfiets met nog meer koppel en motorrem *O*

werd al eerder gepost, maar wat een hoge prijzen icm hoge km-standen voor een bb op marktplaats.
Ook bij mij staat deze nog op mijn verlanglijstje, maar zonder schade en in fatsoenlijke staat zijn ze vaak moeilijk te vinden voor een normaal bedrag.
Soms vraag ik mij af hoe het kan dat een fiets van 12 jaar oud eruit ziet alsof het van een flatgebouw is gegooid.
basman180 wijzigde dit bericht op vrijdag 09 maart 2018 15:26 (10%)
2x yamaha xs400 dohc
kawasaki gpx600r
suzuki gr650x tempter
2x honda vfr750f
kim holland
je moeder
honda dominator nx650
honda vtr1000 firestorm
GasGas TXT280

Reg. datum:
21 jun. 2004
Ik ben juist van mening dat de prijzen veel te laag zijn voor de Blackbirds......
www.motorbanden.eu

Select Forum

© 2001-2018 Motor-Forum - Served by Webserver 3

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.