Bmw S1000r de koning van de nakeds

Vanochtend de motor op RAIN en demping soft gezet.
Dat rijdt erg fijn. :t

Midden in de plaatselijke wegwerkzaamheden oprit A4 Schiedam wel twee kleine glippertjes over opgeplakt asfalt waar de elektronica nog niet ingreep. Maar was er zelf op bedacht en verwacht.

Bij het parkeren hier voor de deur ging de boordcomputer van twee naar één kilometer actieradius.
Heeft er iemand ervaring hoeveel er dan nog in zit? _O-

Het dichtstbijzijnde pompstation is 1,5 kilometer.
Die haal ik natuurlijk wel. :P (Zal ik ook wel doen)

Maar eigenlijk wil ik over 12 km tanken. :$ :+
 
Laatst bewerkt:
Appart inderdaad ☝🏼 Misschien klunzige monteur 🙈
Geen BMW dealer.. maar de monteur was wel BMW opgeleid. :? :X

Nou is het niet heel erg, maar ik heb nog vier liter 5W40 liggen.
Dus die gaat er dinsdag in. :t (Woensdag naar Zandvoort)

De 30K beurt volgend jaar ga ik wel gewoon bij de BMW dealer doen denk ik. :Y
(Voor de boekjes met stempel)
 
Laatst bewerkt:
Hmmm, A4 bij Schiedam... daar rij ik ook regelmatig 😁
:o

Tussen 7.55 en 8.05? :+ :+

Is nu een zootje daar, oprit en afslag Vlaardingen. ;) :t


Edit. Jij hebt risers van Wunderlich, heb je daar een foto van? :)
Wel eens de tank leeggereden?
 
Laatst bewerkt:
Actieradius 1km. Heb dat volgens mij in Luxemburg keer gehad, maar toen zat er nog 1 a 1,5L in me tankje.
 
Geen BMW dealer.. maar de monteur was wel BMW opgeleid. :? :X

Nou is het niet heel erg, maar ik heb nog vier liter 5W40 liggen.
Dus die gaat er dinsdag in. :t (Woensdag naar Zandvoort)

De 30K beurt volgend jaar ga ik wel gewoon bij de BMW dealer doen denk ik. :Y
(Voor de boekjes met stempel)

Mwa persoonlijk zou ik het er lekker laten inzitten. Kan weinig kwaad :9
 
Mwa persoonlijk zou ik het er lekker laten inzitten. Kan weinig kwaad :9
Het scheelt inderdaad niet gek veel, maar ik ga sowieso verversen, dat is mijn tik. (Burgerking kent mij langer :+ )
Dit jaar zeven keer de olie ververst bij mijn drie motorfietsen - die ondertussen verkocht zijn.
Geen dank voor de goede zorgen, maar het geeft wel een goed gevoel. / helder peilglas

10W50 deed ik voorheen trouwens altijd afvallen in mijn TL1000R's/ZX-10R's/ZX-12R's/RSV4.
Bij incidenteel circuitgebruik kan de temperatuur oplopen.

Totdat het blok van de Aprilia verdacht bleek met de krukaslagers i.c.m. terugroepactie en blokwissels.
En ik reed de afgelopen winter ook door, iedere dag.
Sinds die tijd overgestapt op dunnere olie.

En heb de 5W40 dus nog op de plank, dus het kost ook even niks.
Want het saldo deze maand is wel even op. :+
 
Actieradius 1km. Heb dat volgens mij in Luxemburg keer gehad, maar toen zat er nog 1 a 1,5L in me tankje.
12 kilometer zou dan nog net lukken. _O-

Nu zeg ik niet doen, maar op de motor straks.. ik hou wel van een gokje. O-)
 
:o

Tussen 7.55 en 8.05? :+ :+

Is nu een zootje daar, oprit en afslag Vlaardingen. ;) :t


Edit. Jij hebt risers van Wunderlich, heb je daar een foto van? :)
Wel eens de tank leeggereden?


hangt een beetje van mijn diensten af... maar mocht ik late dienst hebben of vrij zijn cross ik daar rond die tijd ook nog weleens langs, onderweg naar de sportschool in de auto.

foto's van die risers heb ik niet direct, ben nu op werk. maar zal van de week ff foto's maken als ik eraan denk.
is niet zo heel veel bijzonders hoor, blokjes onder het stuur, maar voor mij in elk geval een stuk comfortabeler.
 
hangt een beetje van mijn diensten af... maar mocht ik late dienst hebben of vrij zijn cross ik daar rond die tijd ook nog weleens langs, onderweg naar de sportschool in de auto.
Fit for free? Naar de sportschool met de auto? :+ ;) :t
foto's van die risers heb ik niet direct, ben nu op werk. maar zal van de week ff foto's maken als ik eraan denk.
is niet zo heel veel bijzonders hoor, blokjes onder het stuur, maar voor mij in elk geval een stuk comfortabeler.
Ja, graag, ik ben serieus benieuwd hoe het eruit ziet. :t

Maar een kroonplaat met vaste clip-ons lijkt me ook wel mooi. :9
 
yes, moet na echt vele langdurige blessures weer eens wat proberen te doen aan het iets minder aerodynamische lichaam.
Is juist aerodynamisch een druppelvorm. :Y :+

full


Wie doet de hemelsluizen dicht? Wil om vijf uur terug rijden. :P
 
Laatst bewerkt:
whahahahahaha ja, maaar dat red ik gelukkig nog niet ;)
80% is voeding discipline, maar dat is ook het meest lastige om 100% perfect te houden.
Je moet ook nog leven en genieten.
Tot voor mijn blessures sportte ik daarom 'gewoon' vijf keer en ongeveer tien per week.

Veel duurtraining vind ik niet erg, maar een koekje paar pakken koeken bij de koffie missen wel. _O-
Ter compensatie ontbijt ik wel met een groenteshake. :$
 
Laatst bewerkt:
80% is voeding discipline, maar dat is ook het meest lastige om 100% perfect te houden.
Je moet ook nog leven en genieten.
Tot voor mijn blessures sportte ik daarom 'gewoon' vijf keer en ongeveer tien per week.

Veel duurtraining vind ik niet erg, maar een koekje paar pakken koeken bij de koffie missen wel. _O-
Ter compensatie ontbijt ik wel met een groenteshake. :$


er is hulp onder weg ;)
 
Even de portemonnee getrokken voor een uitgebreide doppenset Torx. :+

[afbeelding]

+/- 10 euro free shipping. O-)

krent :+ ververs dan eens wat minder vaak olie dan blijft er geld over voor een beetje fatsoenlijk gereedschap ;)

net een sleutel setje gekocht voor m'n stratjes gitaren, was 3 keer zo duur 8-)
 
Hoi Roderik, wil je er over praten? :t ;)
er is hulp onder weg ;)
Kan het iets specifieker? :+
krent :+ ververs dan eens wat minder vaak olie dan blijft er geld over voor een beetje fatsoenlijk gereedschap ;)

net een sleutel setje gekocht voor m'n stratjes gitaren, was 3 keer zo duur 8-)
U heeft gelijk. ;)
Maar ik koop geen Bahco of ander mooi merkspul om er vervolgens als een botte boer mee om te gaan. :+

(De koper van mijn Raptor drie weken geleden heeft een oliesensor te hard aangedraaid.. blok gescheurd :') )
(Signaaldraad was blijkbaar losgekomen na twee weken, maar hij ging hem gelijk even versleutelen)
 
De Chinese beschermkappen zijn binnen. :o
Vier augustus besteld en vijftien augustus werden ze al aangeboden bij een dichte deur.

Ik zal nog even wat foto's schieten bij het monteren. :P
 
Gisteren 16,74 liter getankt + 350 ml toevoeging erbij, dus de tank was aardig leeg. (BMW geeft letterlijk op +/- 17,5 liter)
Het pompstation is twaalf kilometer vanaf mijn werk, de werkelijke actieradius was dus totaal 17 kilometer vanaf nul. :)

Selfie erbij omdat de gewone camera aan de andere zijde van mijn mobiel is overleden. (Uit China van 60 euro :') )

full


Dit had ik nog liggen..
 
Laatst bewerkt:
Lekker glijden 😜
Voor het geval dat. :$ Kan ik in ieder geval naar huis komen of grotere schade voorkomen.

Ik kleed de motor altijd zo aan, maar ben gelukkig sinds 2006 op Zandvoort niet meer gevallen.
Afkloppen dus. :}

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan