Bmw S1000r de koning van de nakeds

Veel lichter inderdaad, maar op je mobiel vind ik hem nu wel veel chiller. Al mensen die zijn wezen knallen?? Ik haal hem denk volgende week uit de stalling als het weertje zo blijft 🙂
 
ik heb dagen ff in de middag gereden, uit de winterstop gehaald ervoor, het was heerlijk! Dit weekend zeker ook even rijden, het wordt boven de 10 graden!
 
Vraagje...

Is er toevallig iemand hier die al eens heeft geprobeerd of de handkappen van de S1000XR gewoon op de S1000R passen?

Het ziet er niet uit, dat laten we even achterwege. ;)

Maar smorgens, bij het vriespunt, kan de handvatverwarming zelfs in stand 2 0,00 verwarming in mijn handjes krijgen.
Zou ze dan eens willen testen voor in deze frisse periode.

Ideaal zou dan bv zijn om ze smorgens erop te zetten (werk rit/ardennenrit/ noem maar op) en als ze dan snel verwijderbaar zijn, ze eraf te halen wanneer het voldoende opgewarmd is. :D

Of ben ik nu een luxe-hoer? :D
 
vrees dat je jezelf al een naam gegeven hebt, ik het ook nog nooit een s1000r rijder gezien met handkappen, je bent dan wel een innovator!
 
:X :Y _O- *O*

oxford-rainseal-muffs.jpg
 
Dag,
Heeft iemand hier interesse in origineel BMW windscherm zoals te zien op picture hieronder.
1 seizoen gebruikt maar nog in nieuwstaat.
Koopprijs Euro 195,- ,maar mag weg voor Euro 150,-


4e765f04e8e04c307253e7e0e67573da.jpg


Voor evt. persoonlijk emailadres zie onder gnoe logo.
Met groet.
 
smoel wel he, hahaha, maak eens een foto met het kontje erop, dan zie je het duidelijker hoe breed het nu is, vanwege het contrast van de spitse kont
 
Boo!!!! Ff leven inblazen hoor, mensen de brommers al uitgelaten hier?! Boven de 10 graden dan mag het he!!! :Y
 
Vandaag ook weer voor het eerst gereden! Wel is waar naar school maar was lekker! Hebben jullie ook dat je een aantal keer flink met de voorkant moet remmen voordat die pas lekker aangrijpt?
 
Ik zag de titel van jullie topic en moest wel gelijk aan 1 ding denken...

als je denkt dat de s1000r de koning van de nakeds is, heb je nog nooit op een speed triple gezeten

ok ok ok.... ik ga weer verder.... maar moest het ff kwijt :X
 
Ik zag de titel van jullie topic en moest wel gelijk aan 1 ding denken...

als je denkt dat de s1000r de koning van de nakeds is, heb je nog nooit op een speed triple gezeten

ok ok ok.... ik ga weer verder.... maar moest het ff kwijt :X

Haha heb ik opgezeten hoor, maar is te klein voor mij ;)
 
Gisteren enkele upgrades uitgevoerd:

Comfort zadel
Stuur verhogers
Wunderlich touring scherm.

Ik moet zeggen de zithoogte door het nieuwe zadel is een stuk beter. Het zit ook een stuk beter.

De windbescherming is nu ook een stuk beter.

Dus upgrade is voor mij geslaagd.




full
 
Terug
Bovenaan Onderaan