Motor-Forum

Select Forum

Yamaha MT 09 2016 Dark Side deel 2

Reg. datum:
28 okt. 2017
Bedankt allen voor het advies over wel of geen SP versie. Ik heb een zwarte MT-09 2018 besteld, afgelopen week nog een goed eindejaarsaanbod gekregen bij Motoport in Eindhoven. Wordt eind januari geleverd en ik kijk er naar uit.
Yamaha YZF-R6 '03, Yamaha MT-09 '18

MT-09

Reg. datum:
28 jul. 2008
Stomme vraag, iemand al een keer het probleem gehad dat je zadel er niet afgaat..gisteren niks aan de hand, vandaag wilde ik de accu eruit halen en nu draait het slot door:(.

Iemand enig idee hoe het zonder kapot te maken los te halen is of ervaringen mee??

Da ha-k al wel dacht.

Reg. datum:
29 jul. 2006
quote:
Jelmer32 schreef op 19 december 2017 @ 21:00:
Iemand nog interesse in een bagage rek voor een mt 09 ?

Je hebt een PB ;)

Reg. datum:
11 dec. 2017
Hi guys, kan iemand me vertellen wat het aandraaimoment is voor het uitlaatspruitstuk? Ik ga zaterdag mijn Black Widow monteren, maar wil wel dat alles met de juiste kracht vast zit natuurlijk.

PS, ik zal gelijk een nieuwe foto uploaden als Ūe eronder zit:)

Da ha-k al wel dacht.

Reg. datum:
29 jul. 2006
quote:
Babytank schreef op 11 januari 2018 @ 09:00:
Hi guys, kan iemand me vertellen wat het aandraaimoment is voor het uitlaatspruitstuk? Ik ga zaterdag mijn Black Widow monteren, maar wil wel dat alles met de juiste kracht vast zit natuurlijk.

PS, ik zal gelijk een nieuwe foto uploaden als Ūe eronder zit:)

Moeren van de uitlaatflenzen: 20 [Nm].

Reg. datum:
11 dec. 2017
Dank je Kees!

Da ha-k al wel dacht.

Reg. datum:
29 jul. 2006
-
KeesH wijzigde dit bericht op zaterdag 13 januari 2018 12:49 (111%)

Reg. datum:
11 dec. 2017
https://www.instagram.com/p/Bd211McDKRA/

Zoals beloofd een filmpje van de Black Widow. In het echt nog gaver!

WT Motogp-stem-kampioen 2017

Reg. datum:
01 jul. 2012
quote:
Babytank schreef op 12 januari 2018 @ 21:39:
https://www.instagram.com/p/Bd211McDKRA/

Zoals beloofd een filmpje van de Black Widow. In het echt nog gaver!

:9~ :9~ :9~

Welke maat had je weer gekocht?
Jimmeh Kawa ninja 250R '09 300 '14 Yamaha MT-09 Sport Tracker

MT-09

Reg. datum:
28 jul. 2008
Nou gooi ik de mijne er ook maar op. Lang leve Black Widow 🎉😁

https://www.instagram.com...vJO_0DOa_KeX5qRPSKU9BsM0/

WT Motogp-stem-kampioen 2017

Reg. datum:
01 jul. 2012
quote:

Nice! Hoe luid zijn die nog als ge de demper er in steekt?

quote:
Kevinvans schreef op 12 januari 2018 @ 22:03:
Nou gooi ik de mijne er ook maar op. Lang leve Black Widow 🎉😁

https://www.instagram.com...vJO_0DOa_KeX5qRPSKU9BsM0/

Ook :9~ :9~ :9~

:}
Jimmeh Kawa ninja 250R '09 300 '14 Yamaha MT-09 Sport Tracker

Reg. datum:
11 dec. 2017
dB killer zit er gewoon in!

greetz bart

Reg. datum:
26 apr. 2012
Heb 2 weken geleden ook een black widow gemonteerd. De 200mm carbon. En ritje gedaan van 160km zonder db killer. Ik ga die toch maar terug monteren. Vlammen werpen en veel te luid. Leuk om eens even de hooligan uit te hangen maar niet voor een hele dag bovenop te zitten
yamaha FZS 600 '02, yamaha FZ6 '06, yamaha MT-09 '15

Reg. datum:
11 dec. 2017
quote:
bartvh schreef op 14 januari 2018 @ 21:12:
Heb 2 weken geleden ook een black widow gemonteerd. De 200mm carbon. En ritje gedaan van 160km zonder db killer. Ik ga die toch maar terug monteren. Vlammen werpen en veel te luid. Leuk om eens even de hooligan uit te hangen maar niet voor een hele dag bovenop te zitten

200mm lijkt me sowieso iets teveel van het goede! Heb ik nog wel over getwijfeld, maar dat is denk ik wel echt te luid, ook met DB killer. Ben benieuwd of het veel verschil maakt?

greetz bart

Reg. datum:
26 apr. 2012
quote:
Babytank schreef op 15 januari 2018 @ 09:28:

[...]

200mm lijkt me sowieso iets teveel van het goede! Heb ik nog wel over getwijfeld, maar dat is denk ik wel echt te luid, ook met DB killer. Ben benieuwd of het veel verschil maakt?

Ik zal het laten weten na mijn volgende toertje. 😀
yamaha FZS 600 '02, yamaha FZ6 '06, yamaha MT-09 '15

recalcitrant in de wieg

Reg. datum:
22 apr. 2010
Hoeft, in het geval van een uitlaat zonder de tegendruk van een kathalysator, de ecu niet aangepast te worden omdat ie anders te arm loopt? Ik denk namelijk dat ze af fabriek al redelijk arm lopen ivm die euro-4 norm.
vf750s vfr750f vfr750f cbr1000f gsxr1100w gsxr1100w fireblade xt660x akrapovic KTM 990 smr

Reg. datum:
11 dec. 2017
quote:
Toktok schreef op 15 januari 2018 @ 18:38:
Hoeft, in het geval van een uitlaat zonder de tegendruk van een kathalysator, de ecu niet aangepast te worden omdat ie anders te arm loopt? Ik denk namelijk dat ze af fabriek al redelijk arm lopen ivm die euro-4 norm.

De Mt09 schijnt, zeker sinds 2017, best veel bij te kunnen regelen. De dealer gaf ook aan dat als hij gewoon mooi loopt er geen aanpassingen nodig zijn. Overigens schijnt dat zonder DB killer anders te zijn. Trouwens veel info en ideeŽn haal ik ook van het YouTube kanaal Twowheelsobsession vandaan!

recalcitrant in de wieg

Reg. datum:
22 apr. 2010
quote:
Babytank schreef op 15 januari 2018 @ 23:20:

[...]

De Mt09 schijnt, zeker sinds 2017, best veel bij te kunnen regelen. De dealer gaf ook aan dat als hij gewoon mooi loopt er geen aanpassingen nodig zijn. Overigens schijnt dat zonder DB killer anders te zijn. Trouwens veel info en ideeŽn haal ik ook van het YouTube kanaal Twowheelsobsession vandaan!

Nou, ik vraag het gewoon uit interesse, ik zou in zo'n geval toch willen laten meten of ie niet te arm loopt met op den duur verbrandde kleppen tot gevolg. Ik weet dat ik toen ik op mijn KTM open dempers monteerde ik op advies van de uitlaat fabrikant een andere (rijkere) mapping heb laten laden. Bij een MT 09 zou dat betekenen dat je de ecu zou moeten laten reflashen. Kan goed zijn dat dat met de db-killer erin niet nodig is maar ik kan er weinig over vinden behalve op commerciŽle sites maar die zijn dan ook belanghebbend.
vf750s vfr750f vfr750f cbr1000f gsxr1100w gsxr1100w fireblade xt660x akrapovic KTM 990 smr

Reg. datum:
24 mrt. 2015
Hi Gents,

Kort vraagje.. Zit er op de MT ook een aansluiting fabriek af voor een acculader? Op mijn vorige motor was deze standaard aanwezig, weliswaar een beetje verstopt maar wel aanwezig.

Vandaag mijn vraag! :)

Reg. datum:
11 dec. 2017
quote:
Toktok schreef op 16 januari 2018 @ 08:35:

[...]

Nou, ik vraag het gewoon uit interesse, ik zou in zo'n geval toch willen laten meten of ie niet te arm loopt met op den duur verbrandde kleppen tot gevolg. Ik weet dat ik toen ik op mijn KTM open dempers monteerde ik op advies van de uitlaat fabrikant een andere (rijkere) mapping heb laten laden. Bij een MT 09 zou dat betekenen dat je de ecu zou moeten laten reflashen. Kan goed zijn dat dat met de db-killer erin niet nodig is maar ik kan er weinig over vinden behalve op commerciŽle sites maar die zijn dan ook belanghebbend.

Wat je zegt klopt, je kunt nooit zomaar afgaan op de verhalen... Daarom heb ik het wel gedaan iom de dealer en zo'n 500km voor de beurt, zodat ze ernaar kunnen kijken.

Reg. datum:
05 dec. 2011
Na lang meelezen ga ik morgen een MT-09 kopen, nu snappen jullie uiteraard dat ik er ook snel op rond wil rijden mits de weergoden beetje normaal blijven doen:-) Hoe lang is de levertijd van die machines gemiddeld? Wil bij 3 dealers langs gaan Moto store Barendrecht, Motoport Rdam en bij Goedhart in Bodegraven, hou zijn jullie ervaring bij genoemde dealers? Verder wil ik hem uit laten rusten met een akra carbon pijp is het handig als ik dit meteen bij de dealer meeneem of toch eerst de machine inrijden en dan installeren?

Bedankt alvast en zal zeker wat foto's plaatsen zodra ze er is:-)

Yamaha Tracer 900

Reg. datum:
25 jun. 2005
quote:
PixM schreef op 16 januari 2018 @ 12:50:
Na lang meelezen ga ik morgen een MT-09 kopen, nu snappen jullie uiteraard dat ik er ook snel op rond wil rijden mits de weergoden beetje normaal blijven doen:-) Hoe lang is de levertijd van die machines gemiddeld? Wil bij 3 dealers langs gaan Moto store Barendrecht, Motoport Rdam en bij Goedhart in Bodegraven, hou zijn jullie ervaring bij genoemde dealers? Verder wil ik hem uit laten rusten met een akra carbon pijp is het handig als ik dit meteen bij de dealer meeneem of toch eerst de machine inrijden en dan installeren?

Bedankt alvast en zal zeker wat foto's plaatsen zodra ze er is:-)

Motoport Rotterdam is sowieso geen Yamaha dealer dus die valt af.
Goedhart is super om veel te kunnen vergelijken maar veel te groot naar mijn zin.
Moto Store (of Motoport Rockanje) heeft dan absoluut mijn voorkeur.
Horsepower outweight my talent

Wolves in sheeps clothing

Reg. datum:
12 mrt. 2009
Moto Store prima zaak...

Select Forum

© 2001-2018 Motor-Forum - Served by Webserver 3

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.