MF-Oost # 162 - Oost West, .... Zucht..

Status
Niet open voor verdere reacties.
met deze temperaturen word het wel een stuk minder leuk, zolang je rijd gaat het wel maar je komt toch wel stoplichten tegen, en aangezien ik de motor ook woon & werk gebruik dus de nodige spits drukte heb ,, dan is de airco in de auto toch wel erg fijn
 
afgelopen dinsdag morgens nog een stukje gedaan voor de echte hitte komt.....
vandaag word het toch weer een 32 C ....

maar even zien of ik dat van de week weer zo kan doen voor het 30 C is wil ik weer binnen zijn.
 
afgelopen dinsdag morgens nog een stukje gedaan voor de echte hitte komt.....
vandaag word het toch weer een 32 C ....

maar even zien of ik dat van de week weer zo kan doen voor het 30 C is wil ik weer binnen zijn.
Zat vanochtend om 07:20 op de motor voor een rondje Twente.. :] moest rond 08:30 bij de dealert zijn..
Bijna tijd voor de Siësta :Z
 
Gewoon s’avonds lekker ritje maken, gisteravond ook gedaan :Y

Afgelopen dinsdag (eindelijk) de TomTom gemonteerd, dus die moest even getest worden, niks verloren 8-) ( de weg en de TomTom zelf :+ )

Nu nog even pielen hoe ik routes moet maken/downloaden en erop zetten :P
 
Gewoon s’avonds lekker ritje maken, gisteravond ook gedaan :Y

Afgelopen dinsdag (eindelijk) de TomTom gemonteerd, dus die moest even getest worden, niks verloren 8-) ( de weg en de TomTom zelf :+ )

Nu nog even pielen hoe ik routes moet maken/downloaden en erop zetten :P
Moet je 's avonds wel nog een beetje energie over hebben :') Had de oogjes gisteren voor 20:00 dicht :z

Dus vanochtend maar een erg mooi rondje Veluwe gedaan, nut tijd voor de Siësta :Z

Veel succes met de TomTom.. heb begrepen dat die Garmin inmiddels ingehaald hebben qua motornavigatie :/
 
Moet je 's avonds wel nog een beetje energie over hebben :') Had de oogjes gisteren voor 20:00 dicht :z

Dus vanochtend maar een erg mooi rondje Veluwe gedaan, nut tijd voor de Siësta :Z

Veel succes met de TomTom.. heb begrepen dat die Garmin inmiddels ingehaald hebben qua motornavigatie :/

Als je weer eens zo dicht in de buurt bent kom eens koffie doen :t
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan