Triumph Speed Triple topic deel 51

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die had ik gezien, maar die is voor een 2010. Plus dat het in Schiedam is. Dan kan ik denk ik net zo goed er een bestellen.

Ook verkeerde jaar voor mij. En in Groningen voor FS! :(

Komt iemand hier uberhaubt uit de buurt van Amsterdam?

in ieder geval de paddock stands tm speed triple 2010 passen ook op een 2006 :)

Yes, woon in Zaandam :t
 
Dan zou je ook eens naar GPR kunnen kijken.

Goed geprijsd, maar persoonlijk niet mijn smaak.


Ik heb een SC demper bij Bolski besteld goeie demper met een mooi geluid voor niet teveel geld.
Kortom aanrader :Y

niet te luid met db-killer?

Ik heb SC Projects carbon, heel mooi om te zien, maar (denk ik) door het knallen bij gas los zit er nauwelijks demping meer in. (Dempingsmateriaal verbrand denk ik)
Klinkt niet mooi meer en enorm luid.
Vind de arrows full ook te duur, maar wel heel mooi, dus waarschijnlijk ga ik ook maar eens op zoek naar andere slipon (mischien wel opnieuw SC) en dan afstellen om het knallen en poppen te verminderen.


Ik heb ooit een z750 met leovince conische demper gehad, deze was nieuw al luid, maar na een maand helemaal (met bd-killer), dat ik niet meer lekker rondreed.

Ik zoek eigenlijk een demper die met db-killer een mooi geluid maakt, maar niet overdreven "sjonnie" hard.

Af en toe snap ik niet dat die italiaanse pijpen e-keur hebben. Bijna alle pijpen uit Italië die ik heb gehoord, zijn met db-killer uit de fabriek al flink luid.


Remus is ook erg vet vind ik :Y maar er gaat niets boven een Arrow :9

Bedoel je de remus hypercone of dubbele pijpen?
 
Ik bedoel die hypercone.. Die lage uitvoering.. Erg vette sound zonder killer(heb proefgereden op een Speed met Remus) en heb je als ik mij niet vergis 2 soorten db killers. Een stille en een sport killer
 
Luid :Y

Ik heb proef gereden op een "05 met zo'n open mivv demper, zat gek genoeg nog een E keurmerk op ook :X
Mijn sjonnie/aso norm ligt vrij hoog maar deze demper overschreed de norm zeker :Y

Dan gaat dat hem niet worden. Denk niet dat mijn buren het mij in dank af gaan nemen als ik om 7:00 naar m'n werk ga.
 
Luid :Y

Ik heb proef gereden op een "05 met zo'n open mivv demper, zat gek genoeg nog een E keurmerk op ook :X
Mijn sjonnie/aso norm ligt vrij hoog maar deze demper overschreed de norm zeker :Y
E-keur geldt alleen met de killer erin natuurlijk ;)

Ik vind 'm zonder killer wel acceptabel O-)
 
Over dempers gesproken. Ik zie dat het overgrote deel een Arrow of een Zard heeft. Is er ook iemand die weet hoe die Zard lookalike van MIVV klinkt?

Deze dus:
Uitlaat MIVV R.V.S./Inox Triumph Speed Triple 2005-2006

Relatief stille dempers kennen ze bij Mivv niet. Is altijd hard maar wel erg mooi!

Arrow en Leovince ook.
Akrapovic is vaak heel diep maar niet overdreven luid, de lange hexagonal dempers dan. Korte GP pijpjes zijn altijd hard.
 
De mijne heeft ook een E keurmerk maar hoe dat getest is snap ik bij God niet want met db killer zit er ook nog wel aardig geluid in.
 
Okee ik ben weer bijgelezen:Alleen maar weer extra gewicht. En die zou ik dan alleen nodig hebben voor het smeren van mijn ketting. Kan ik net zo goed voor een stand gaan.Ik ook, ik reageer nu pas._O-Die had ik gezien, maar die is voor een 2010. Plus dat het in Schiedam is. Dan kan ik denk ik net zo goed er een bestellen.Windmee? Jaaa moet lukken. })Als ik ooit de centen heb en ik koop een beetje knappe SP. Dan is de eerste optische aanpassing spaakwielen!!!Ook verkeerde jaar voor mij. En in Groningen voor FS! :(

Komt iemand hier uberhaubt uit de buurt van Amsterdam?

Wtf is er mis met Groningen? Je hebt er iedere dag nog voordeel van.... :) ;)
 
Vraagje aan iedereen hier. Wie van jullie heeft een paddocstand voor achter en waar hebben jullie hem vandaan?

Ik heb een paddockstand van datona liggen. Die hangt een beetje door, maar is wel veilig. Mag je hebben, ophalen in Zwanenburg.
 
Mannen, e-keur zegt niks!
Bij controle geldt maar een ding: de gemeten waarde op de dB meter.
Ook al staan er 100 e-keurs op, en heb je de homologatie papieren, doet allemaal niet ter zake. Gemeten dB's is enige wat telt.
Al eerer gezegd: mijn boete (met auto) was over 400,- dus zijn geen grappen...ondanks e-keur.

Dus als je de uitlaat zelf al luid vindt, dan loop je risico.
(Geldt dus ook voor mij met mijn SC projects)
 
Mannen, e-keur zegt niks!
Bij controle geldt maar een ding: de gemeten waarde op de dB meter.
Ook al staan er 100 e-keurs op, en heb je de homologatie papieren, doet allemaal niet ter zake. Gemeten dB's is enige wat telt.
Al eerer gezegd: mijn boete (met auto) was over 400,- dus zijn geen grappen...ondanks e-keur.

Dus als je de uitlaat zelf al luid vindt, dan loop je risico.
(Geldt dus ook voor mij met mijn SC projects)
Nou, dat is wel zo, maar ze hebben bijna nooit meetapparatuur bij zich. Dus als je bijvoorbeeld in Deutschland staande gehouden wordt zonder E-keur, dan wordt de kans dat je een probleem hebt ineens een stuk groter ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan