Triumph Speed Triple topic deel 51

Status
Niet open voor verdere reacties.
niet alle triples benne fraai...
iets met een plank en misslaan

full
 
Ja die dingen stellen echt niks voor. Het blijkt dat zodra er water bij is gekomen dat ze gaan corroderen en dan is het klaar. Ik heb overigens inmiddels de bevestiging binnen dat ze onderweg zijn. Dus ik reken op een week of 3/4 dat ze binnen komen.

Heb overigens 2 soorten besteld, ook nog een waterproof versie. Die gingen per 100. Ik krijg nu dus 150 van die dingen totaal binnen _O-. Voor totaal € 3,10. Kan straks wel een handeltje beginnen als die dingen werken :+. Voor MFers blijven ze gratis natuurlijk!

Nou nogmaals, ik hoor het graag. Even wachten maakt niet uit, het heeft geen haast.
Ik doe gewoon zelf. Ben altijd wel met electronica bezig.
 
Vraagje aan iedereen hier. Wie van jullie heeft een paddocstand voor achter en waar hebben jullie hem vandaan?

Nou ja, nu het hier toch over gaat:
Kan iemand de diameter van de achteras roepen?
Ik heb 2 achterbokken voor enkelzijdige wielophanging omdat ik 2 Ducs had. De 996 heeft plaatsgemaakt voor de Speed dus kan ik 1 van die bokjes wel verbouwen met een andere as. Zodat die dan dus voor de Speed wordt.
Verder heb ik 1 voorwielbok (past denk ik wel op beide motoren) en 1 inrijklem.
 
Nou ja, nu het hier toch over gaat:
Kan iemand de diameter van de achteras roepen?
Ik heb 2 achterbokken voor enkelzijdige wielophanging omdat ik 2 Ducs had. De 996 heeft plaatsgemaakt voor de Speed dus kan ik 1 van die bokjes wel verbouwen met een andere as. Zodat die dan dus voor de Speed wordt.
Verder heb ik 1 voorwielbok (past denk ik wel op beide motoren) en 1 inrijklem.


van een '08 is het 29mm en een '02 27mm
 
.... foutje... had het zelfde antwoord op de vraag voor een bokje
 
Laatst bewerkt:
Nog steeds aan het kijken voor een vervangingsdemper... pfff om gek van te worden.
Via ebay bijna een dubbele Arrow gewonnen. helaas de laatste seconde overboden met 1 f*cking euro :(

Zit nu weer te kijken naar de sc-project conic carbon. iemand daar ervaring mee? donker diep geluid?
Filmpjes op youtube zeggen ook niets, ligt er helemaal aan met welke camera het is opgenomen.
De arrow lowboy ga ik ook steeds mooier vinden, maar die prijzen nieuw '( (en helaas geen e-keur)

Heeft iemand nog wat moois liggen voor de '11-'15 :?
Ik heb SC Projects carbon, heel mooi om te zien, maar (denk ik) door het knallen bij gas los zit er nauwelijks demping meer in. (Dempingsmateriaal verbrand denk ik)
Klinkt niet mooi meer en enorm luid.
Vind de arrows full ook te duur, maar wel heel mooi, dus waarschijnlijk ga ik ook maar eens op zoek naar andere slipon (mischien wel opnieuw SC) en dan afstellen om het knallen en poppen te verminderen.
 
Ik heb SC Projects carbon, heel mooi om te zien, maar (denk ik) door het knallen bij gas los zit er nauwelijks demping meer in. (Dempingsmateriaal verbrand denk ik)
Klinkt niet mooi meer en enorm luid.
Vind de arrows full ook te duur, maar wel heel mooi, dus waarschijnlijk ga ik ook maar eens op zoek naar andere slipon (mischien wel opnieuw SC) en dan afstellen om het knallen en poppen te verminderen.

Remus is ook erg vet vind ik :Y maar er gaat niets boven een Arrow :9
 
Laatst bewerkt:
Okee ik ben weer bijgelezen:

Middenbok is een no-go?

Alleen maar weer extra gewicht. En die zou ik dan alleen nodig hebben voor het smeren van mijn ketting. Kan ik net zo goed voor een stand gaan.

Sorry, ik ben een beetje traag

Ik ook, ik reageer nu pas.

Dan zal het wel 28mm zijn...

_O-

Staat er een op marktplaats. ;) ik heb ze zelf van powerplustools. Prima spul

Die had ik gezien, maar die is voor een 2010. Plus dat het in Schiedam is. Dan kan ik denk ik net zo goed er een bestellen.


Windmee? Jaaa moet lukken. })

Eens! Spaakwielen zijn vet! :9~~

Als ik ooit de centen heb en ik koop een beetje knappe SP. Dan is de eerste optische aanpassing spaakwielen!!!

Ik heb er nog een mooie in de verkoop

Ook verkeerde jaar voor mij. En in Groningen voor FS! :(

Komt iemand hier uberhaubt uit de buurt van Amsterdam?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan