Willen wij meer of minder OBT’s in Nederland?!!!

Meer of minder OBT's ?

  • Meer !!!

    Stemmen: 39 75,0%
  • Minder !!!

    Stemmen: 4 7,7%
  • Ik haat OBT's !!!

    Stemmen: 9 17,3%

  • Totaal aantal stemmers
    52
Maarre.... E.G.J.?
Ik sta nog steeds niet op 13 in de lijst.... wil je me er niet bij hebben ofzo? '(



Volgens mij is EGJ een beetje druk met werken.
En heeft hij dus geen tijd om de OP bij te werken.
Daarom heb ik de route ook maar op mij genomen. ;)

Dat zegt natuurlijk niets over het al dan niet welkom zijn.
Iedereen is natuurlijk even welkom.
Zelfs als er mensen zijn die zich niet aangemeld hebben, die kunnen gewoon aanhaken. :]



Let er wel even op dat zondag de zomertijd precies begonnen is.
Als je daar even niet aan denkt, kan je zomaar een uur te laat bij de start zijn. 8-)

:Y
Elke dag 5:30 tot + - 21:00, eten, douchen, masturbe....., uh nee, dat zit er niet meer in dan. Gewoon slapen. :+

En ze moet niet jammeren, want in de op heb ik haar allang de 13 terug gegeven. :P

Maar goed, ik zal nu onder het genot van een bakkie bruinsap eens kijken wie er ziek zwak en misselijk is, of door andere problemen niet mee kan ;)
 
Stemming :?

Ik vind er nu al niks meer aan.... B|






full
 
Net Lola even aangeslingerd. Twee keer hoesten en proesten maar daarna een tevreden gebrom. Ik ben er klaar voor! Alleen is deze dame op leeftijd licht incontinent aan het worden. En ik heb de juiste maat tenalady nog niet gevonden. Nu ja, dat mag en zal de pret niet drukken ;)
 
Net Lola even aangeslingerd. Twee keer hoesten en proesten maar daarna een tevreden gebrom. Ik ben er klaar voor! Alleen is deze dame op leeftijd licht incontinent aan het worden. En ik heb de juiste maat tenalady nog niet gevonden. Nu ja, dat mag en zal de pret niet drukken ;)

Dan hoop ik dat je ons niet op een dwaalspoor zet.....
 
@ @nne, ik denk dat je in het zijspan moet blijven zitten morgen, de achteropzit is er niet wegens ziekte, ik ben de hele week al niet zo lekker, en natuurlijk in het weekend slaat het toe...
Ik moet me helaas afmelden
 
-O-
Wat jammer, long time no see
Beterschap Nohome en tot een volgende keer
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan