Almelo en omgeving deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die gele hesje zijn toch voor Warkverkeer.. :P hahaha


Motorrijden zit veel Risico , gisteren middag weer motor opgehaald van de vakantie trip.
Paar keren mee gemaakt dat de Mensen in het Hoge noorden de auto's gewoon keren op de N-wegen (100 kilometers)... :(
 
Die gele hesje zijn toch voor Warkverkeer.. :P hahaha


Motorrijden zit veel Risico , gisteren middag weer motor opgehaald van de vakantie trip.
Paar keren mee gemaakt dat de Mensen in het Hoge noorden de auto's gewoon keren op de N-wegen (100 kilometers)... :(

:Y

Gisteren nog, auto aan de kant van de weg. Ik denk nog als die maar niet de weg opdraait, laat ik het maar even rustig aan doen. En jawel hoor, rijdt gewoon de weg op zonder dat hij kijkt of me ziet...

Gelukkig anticipeerde ik op tijd...
 
er zijn mensen die zelfs een motor agent over het hoofd zien met sirene en zwaailicht aan.....

maar ik weet wel dat met fluor hesje of fluor accenten op je pak je vaker en eerder gezien word ,, al zijn er altijd mensen die niks zien,, dat ligt dan niet aan het fluor maar puur aan het gezichts vermogen en verwerkings vermogen van bepaalde mensen.

ik gok er niet op, en heb de nodige fluor accenten op mijn pak en kijk goed uit want je heb van die ezels achter het stuur al dan niet met een smartphone in hun klauwen ....
 
Wat mij echt steeds vaker opvalt is dat mensen uberhaupt geen idee meer hebben wat er in hun omgeving gebeurt. Ik kom net samen met iemand aanfietsen bij een kruising. We gingen links. Staat er links in de berm een man die met blik op oneindig ineens wegfietst... Hij heeft niet links of rechts gekeken. Gewoon ineens wegfietsen _O-

En met m'n knalgele winterjas word je ook vaak gewoon niet gezien. Wat ik wel mis zijn uitlaten met herrie. Werkelijk, bijna geen enkele fietser hoort me nu nog, terwijl voorheen ze altijd al ruim van tevoren omkeken. Dat ga je echt missen.
 
Ik ben weer veilig thuis aangekomen....ondertussen een nieuwe H7 lamp vervangen want die is vanmiddag stukgegaan. Nu een std Philips ipv Philips extreme geval. Extreme heeft het slechts een paar maand volgehouden, en natuurlijk bonnentje niet bewaard.... |(
 
Ik ben weer veilig thuis aangekomen....ondertussen een nieuwe H7 lamp vervangen want die is vanmiddag stukgegaan. Nu een std Philips ipv Philips extreme geval. Extreme heeft het slechts een paar maand volgehouden, en natuurlijk bonnentje niet bewaard.... |(
Ze zeiden niet wat er extreme was. Deze was extreme slecht :o
 
Ja, zo kun je het ook uitleggen... _O-

Met beetje freubelen had hem binnen 10 min vervangen....alhoewel het blijft prutsen met die rubberen dop en klem die je opzij moet drukken...

Kortom ik ben dubbel zo zichtbaar.... ;)
 
Laatst bewerkt:
:Y

Gisteren nog, auto aan de kant van de weg. Ik denk nog als die maar niet de weg opdraait, laat ik het maar even rustig aan doen. En jawel hoor, rijdt gewoon de weg op zonder dat hij kijkt of me ziet...

Gelukkig anticipeerde ik op tijd...


Tis soms wel Triest jah..

Kom net weer uit Italië , maar is ook niet veel anders hahahaha..
 
Wat mij echt steeds vaker opvalt is dat mensen uberhaupt geen idee meer hebben wat er in hun omgeving gebeurt. Ik kom net samen met iemand aanfietsen bij een kruising. We gingen links. Staat er links in de berm een man die met blik op oneindig ineens wegfietst... Hij heeft niet links of rechts gekeken. Gewoon ineens wegfietsen _O-

En met m'n knalgele winterjas word je ook vaak gewoon niet gezien. Wat ik wel mis zijn uitlaten met herrie. Werkelijk, bijna geen enkele fietser hoort me nu nog, terwijl voorheen ze altijd al ruim van tevoren omkeken. Dat ga je echt missen.


90% rijdt met koptelefoon op.. :/

Door m niet aan te trekken :P_O-
52km gedaan vandaag. Fiets dus. Was me het tochtje wel weer :).


:}
 
die zombies met een koptelefoon op en al dan niet met een smartphone in de hand neemt zorgwekkende vormen aan,, bijna iedere keer als ik de weg op ga zie ik iemand wel afgeleid zijn door deze dingen.....
 
Zand moet je naderhand weer opvegen.
Bij zout hoef je dat niet. Dat 'verdwijnt' bij een regenbui vanzelf zo de bodem in.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan