Oldskool GSXR topic deeltje 40

Klopt, net jammer dat het spatbord dat ik zelf had verkocht is een paar maanden terug. De YZF is verkocht nog geen maand geleden, staat nu in Ierland. Ik houd het in de gaten voor je. Op zich verkoopt iemand op ebay in duitsland ook wel goede replica's

Had je een spatbord dubbel?
Waarom heb je de YZF verkocht? Je had er twee toch?
Ja graag. Wil het liefst een originele mar alles heeft geen haast.
De zon moet eerst weer gaan schijnen want begint weer te kriebelen!
 
heb nog een nieuwe luchtfilter gevonden :z :z

13780 - 17c00

Iemand interesse [ zit nog in originele doos :Y ]
 
Ik had een origineel spatbord maar dat paste voor geen meter met die 2 oliekoelers, en ik vond het zonde om de originele te verzagen, zodoende heb ik er 1 in duitsland gekocht van polyester.
Ik had maar 1 SP en die is voor een behoorlijk goed bod naar Ierland verhuist..
 
Klopt, net jammer dat het spatbord dat ik zelf had verkocht is een paar maanden terug. De YZF is verkocht nog geen maand geleden, staat nu in Ierland. Ik houd het in de gaten voor je. Op zich verkoopt iemand op ebay in duitsland ook wel goede replica's
 
Klopt, net jammer dat het spatbord dat ik zelf had verkocht is een paar maanden terug. De YZF is verkocht nog geen maand geleden, staat nu in Ierland. Ik houd het in de gaten voor je. Op zich verkoopt iemand op ebay in duitsland ook wel goede replica's

De waarde van de zxr750r en YZF750sp zijn ook behoorlijk omhoog gegaan de laatste jaren en zijn door de RC30 prijzen meegetrokken.
Bedoel je die pferrer spatborden? Liefst zoek ik door voor een originele.
Mocht je ooit een gereedschapsetje voor een RC30 tegen komen..
Mijne kwam zonder de set. Wel van een kennis een deel van de set gekregen maar mis nog de ratel met de doppen en nog wat klein spul.
 
Klopt inderdaad, ze zijn populair. Ik bedoel inderdaad die Pferrer spatbordjes ja, er staat trouwens nu ook een complete originele uitlaat op Yahoo voor de RK.
Ik had het geluk dat er bij mijn RC30 echt nog alles zat, tot op de originele remleidingen aan toe. Heb je al op CMSNL gekeken? sommige delen van het gereedschap zijn gewoon nog nieuw te koop. (waar blijft de foto van de RK??)
 
Ja mijn RC30 ook afgezien van het gereedschapssetje helaas.
Ja al gekeken. Sommige delen zijn nog te koop maar niet de ratel en de dopjes.
Foto van de RK komt op het moment dat alles rond is :)
 
Zaterdag toch nog ff lekker toerke gedaan van 180km :)

16831052_1246298772084730_2189518052332629494_n.jpg
 
Wel ff afgespoten na gebruik uiteraard ;)

Ik ga zaterdag & zondag. Overmorgen de motor brengen :)
 
mijn beurs is ook leeg haha. paar mooie paddockstands gekocht 8-)
mooie spullen gezien,en dikke motoren waaronder een hele dikke oldskool gixxer dragracer :}
 
Gents,

Al een tijdje niet meer actief geweest op t forum (en dus ook ww en username kwijt).
Anywho, rijdt al ruime tijd GSRX 1100 W, ondertussen al aan mn 3e bezig ('95).

Nu wil ik graag mijn schokdemper achter vervangen, heb er al een ruime tijd geleden er een gekocht (is hier op t forum ook aan de orde geweest). Maar ligt me nog steeds aan te kijken vanuit de kast.
Om e.e.a. in gang te zetten heb ik een motor lift gekocht om het achterwiel los te krijgen (iets zoals deze)

Helaas blijkt de lift net te kort om het frame op te tillen (wou met een paar blokken hout de uitlaat vrij houden). Nu vraag ik me af, hoe doen jullie zoiets? andere lift, tillen door achterbrug as wellicht?

Alvast bedankt,

Mark
 
ik zet dan de voorkant vast op de brug dmv. spanband

met een krik het frame liften . dan plaats ik pootjes [driehoekjes , weet de naam zo ff niet ] onder het frame .

zo ben je vrij om alles te doen .

succes :Y
 
Rij hem aan de voorzijde in zo,n inrijklem en dan takel ik de achterzijde op met een kettingtakel
Gaat ook perfect, ;)
Zo zie genoeg manieren
 
Terug
Bovenaan Onderaan