KTM 690 SMC (-R) DEEL 8 Let the sun shine!

Vandaag olie en filters vernieuwd.

Deze keer Motul 7100 10W60 gebruikt. (op aanraden van iemand hier...was al een tijd geleden...ben z'n nick even kwijt)

Ben benieuwd of het olieverbruik (drastisch) minder zal worden ten opzichte van Motorex olie.

en Harry, merk je al iets van de andere olie?

gr, Look.
 
als je voor mij een uitlaat kapje namaakt dan mag je mijn andere uitlaat kapjes gebruiken. ik heb mijne aangepast. veel kleiner nu. wil hem graag in carbon.

Waarschijnlijk ben ik al voorzien, maar toch bedankt.

mooi ding hoor.

Ik zou ook nog een zwart achterspadbordje er bij kopen. Iets bij buigen en daar je kentekenplaat en knipperlichten aan monteren. ;)

gr, Look.

Thanx!

Ik monteer de kentekenplaat denk ik gewoon op de originele houder en misschien dat ik hem iets bij buig. Ik moet eerst nog even mooie knipperlichten vinden al hoewel ik nog niet gezocht heb.

Wel kwam ik er vandaag achter dat mijn handkappen al flinke schade hebben en dat is niet door mij veroorzaakt :X. Meteen de dealer maar een mail gestuurd voor een oplossing.

Morgen in het daglicht maar eens een goede inspectie doen en ff al het montage vet verwijderen. Daarna :]
 
Vandaag 160 heerlijke km's gereden :]. Heerlijke fiets met flink wat herrie zonder db in de akra :9.
Heb alleen het idee af en toe wat power te missen, maar dat zal wel komen omdat ik van een 1000 af kom.

Had alleen een houten aars na een middagje rijden :X.
 
[quote Had alleen een houten aars na een middagje rijden :X.~[/quote]

Een andere buddy is wel een goeie investering.
full

Ik heb deze op m'n enduro zitten.
full

Dik 600 Km per dag is geen probleem.
 
iemand interesse?

150 KM op de motor gezeten dus eigenlijk nog splinternieuw

150€ ex verzendkosten

full


tig kilo lichter als het origineel exemplaar
wordt absoluut niet heet , btere doorstroming
wel luid (heel luid0
 
Heeft iemand hier een voorbeeld van kleine knipperlichten voor achter en eventueel met link? Op ebay krijg ik niet echt een idee van hoe groot ze zijn.
 
Pb!
Waarom een blok wissel?

Ik kreeg de mogelijkheid om te swappen naar een ride by wire blok.
Voordelen tov 2012-2013 blok. Dubbele ontsteking en ride by wire, wat resulteert in een soepeler lopend blok.
En ik had op het oude blok al 12.000km weg dees was niet eens ingereden *O*
 
Ik kreeg de mogelijkheid om te swappen naar een ride by wire blok.
Voordelen tov 2012-2013 blok. Dubbele ontsteking en ride by wire, wat resulteert in een soepeler lopend blok.
En ik had op het oude blok al 12.000km weg dees was niet eens ingereden *O*


Je hebt pb voor de foto's (telefoon nummer)
 
Terug
Bovenaan Onderaan