JAWA MENGSMERING & PLZEŇSKÝ PRAZDROJ, ČÁST DESET

He sammie welkom terug!
Ik gebruik inmiddels imgur. die werkt wel en vergelijkbaar met photobucket. Photobucket heb ik weggedaan. diue hebben hun beleid aangepast en daar mag je iuneens een hoop geld betalen pe jaar voor de foto's die je deelt op een forum :r
Imgur.. dat werkt soortgelijk? Na m'n bak koffie ga ik eens kijken..
edit.. hmm moet ik 'auto resize'en 'add to album'op 'ja'zetten?
 
Laatst bewerkt:
even kijken.. ik heb nu de bbcode gepakt;
XZQywuo.jpg
 
..en die moet je kennelijk idd hebben.. ik ben benieuwd of ze er strax ook nog op staan;
RpeMpQa.jpg
 
Voor de liefhebbers, ik kwam op facebook: oldtimers tekoop pagina een velorex tegen. 3750 word er voor gevraagd.
20993023_1413990755316736_6347275641523784003_n.jpg
 
mja, ik heb 2 onderdeeltjes nodig.. 1 omdat ik die gewoon kwijt ben, het andere is een intact lufideksel.. ;)

Dat moet toch niet zo ingewikkeld zijn.
Heb je Vd Biggelaar in Oisterwijk al eens gevraagd?
Of anders gewoon Boonstra

Damn, ik had die vroeger gewoon liggen en weggedaan omdat iedereen toen 'open' ging rijden, ik stel me voor dat er daarom ook bij de div dealers vast nog wel zo'n deksel ligt
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb even terug wat tips gekregen.. ik meld me anders t.z.t wel weer in het ducati topic..
Het is ook uitstelgedrag, ik heb helemaal geen zin in't ding...het ding is niet eens normnaal de bocht door te krijgen.. :N
 
Hahaha, zelfkennis?
Maar dat laatste hoort echt niet en daar kan ik je evt wel mee helpen
Ik weet iig hoe 'het ding' hoort te rijden, en die hoort goed een bocht door te kunnen komen
Als die eenmaal goed loopt...

Anyway, back on topic: ben benieuwd naar je reisverhalen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jawaparts.com is idd een erg uitgebreidde webshop, doch kan ik 4 dingen niet vinden die ik eigenlijk wel nodig heb.. andere webshops lijken ze ook niet te hebben.. hmmm.
 
Je zou F2 motorcycles eens kunnen mailen in Engeland. Daar ben ik eens geslaagd wat ik elders niet kon vinden. :)
Of Jaap L eens bellen, al was het maar om te vragen hoe't met de beste man gaat..
F2motorcycles verkoop ook uitlaat/opvoerkitjes.. je zou er een groter voortandwiel om kunnen monter4en, maar dit zou wel/niet/alleen werken bij ?engels geïmporteerde jawa's.. Zelf kan/wil David er niet iets duidelijks over kwijt..?
 
Achter de koffie; eh de rubber pakkingen tussen demper en bocht (40 bij 4 ringen) het veertje van de remklauw die de remblokjes op hun plek houden en nog wat spul..
Die rubber ringen heb ik toevallig twee weken geleden bij Jaap L. besteld (en ontvangen). Remklauwen en "nog wat spul" weet ik niet.
 
Inderdaad, ik zocht via de dinges jawa 634-640, en dan vind je ze niet..ik zal hem hierop tippen.
Dank voor je dinges!
Alleen het veertje voor de remklauw heeft hij niet zegt hij.. het is een klein ding en door de pekelwinters wat aangetast.. ik moet er niet aan denken wat er kan gebeuren als dit kleinnood breekt...
 
Intussen het enfield voorwiel ingebouwd, had ik terug gekregen van rembedrijf nr 2 waar ik eerder goede ervaringen mee had.. maar het is nog steeds niet goed..
voor leedvermaak zie m'n topic in techniek.. -O-
 
Inmiddels wat leuke ritjes gemaakt met mijn 638 span.
Hij loopt ook weer lekker stationair zonder dat ik de carberateur uit elkaar heb gehaald. Wellicht moest hij gewoon wat km'ers maken.

Het enige euvel is dat hij af en toe uit de versnelling valt. In z'n 4e en zeker als ik even het gas los laat valt hij er uit. Heeft iemand daar een idee over?

En ik heb in mijn onkunde de accu waarschijnlijk verkeerd aangesloten.... De DC power regulator rookte als een stoomboot. Even een nieuwe bestellen maar. Iemand in de omgeving Utrecht die even mee kan kijken om de accu aan te sluiten?

Tweetakten is trouwens echt super leuk! Het is net alsof ik weer op mijn mt5 zit!

https://youtu.be/FRLD3JjpXM0
 
Laatst bewerkt:
Inmiddels wat leuke ritjes gemaakt met mijn 638 span.
Hij loopt ook weer lekker stationair zonder dat ik de carberateur uit elkaar heb gehaald. Wellicht moest hij gewoon wat km'ers maken.

Het enige euvel is dat hij af en toe uit de versnelling valt. In z'n 4e en zeker als ik even het gas los laat valt hij er uit. Heeft iemand daar een idee over?

En ik heb in mijn onkunde de accu waarschijnlijk verkeerd aangesloten.... De DC power regulator rookte als een stoomboot. Even een nieuwe bestellen maar. Iemand in de omgeving Utrecht die even mee kan kijken om de accu aan te sluiten?

Tweetakten is trouwens echt super leuk! Het is net alsof ik weer op mijn mt5 zit!

https://youtu.be/FRLD3JjpXM0
..is dit een geintje??
 
Terug
Bovenaan Onderaan