Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 34

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weer eens even proberen bij te lezen, ben niet echt (eigenlijk niet) meer actief op het forum, maar ik rijd nog wel steeds, al is het altijd te weinig... de tijden dat ik met de sp1 naar isle of man ging of de dolomieten en frankrijk die zijn voorbij als gezinsman, maar zo nu en dan in het weekend mag mijn meisje de deur weer uit en geef ik haar de tijd en de ruimte om ff flink te brullen... heerlijk genieten. Leuk om te zien/te lezen dat er nog steeds veel van dezelfde mensen actief zijn hier.
 
Hoi Heren,

Even jullie hulp nodig. De vorige eigenaar heeft kleinere knipperlichten op de VTR gezet die ik nu heb, maar daarbij zijn deze gewoon in het open gat in de voorkuipen gestoken en ergens diep ver weg in schroefdraad gedraaid.

Ik zou deze graag willen vervangen voor een wat netter model.

Dacht aan bijvoorbeeld deze :

full


Iemand enig idee waar die op de foto te krijgen zin. Zoek mij helemaal scheel op inet maar het zijn of originele of Gregg customs. De opvulplaatjes voor voor in 31mmx55mm kan ik ook niet vinden. Ook weer allemaal een universele maat die niet overeen komt als ik zelf op meet.

Iemand suggesties ?
 
Oh ja die zijn er ook wel netjes uit. Is dat plug&play ? draadjes aansluiten, knippers de kuip indraaien en klaar. Of ook nog een apart relais erbij omdat die anders te snel knippert ?
 
Ik heb een ander relais genomen, hoeft je geen weerstanden te gebruiken, stelt zichzelf in, ik heb achter ook led.
 
Laatst bewerkt:
Ja oke, maar dan heb je het relais eigenlijk genomen voor je led knippers achter als ik je goed begrijp ?
Heb je ook een foto van je achter knippers ?
 
Hoi Heren,

Even jullie hulp nodig. De vorige eigenaar heeft kleinere knipperlichten op de VTR gezet die ik nu heb, maar daarbij zijn deze gewoon in het open gat in de voorkuipen gestoken en ergens diep ver weg in schroefdraad gedraaid.

Ik zou deze graag willen vervangen voor een wat netter model.

Dacht aan bijvoorbeeld deze :

[afbeelding]

Iemand enig idee waar die op de foto te krijgen zin. Zoek mij helemaal scheel op inet maar het zijn of originele of Gregg customs. De opvulplaatjes voor voor in 31mmx55mm kan ik ook niet vinden. Ook weer allemaal een universele maat die niet overeen komt als ik zelf op meet.

Iemand suggesties ?
Die gebruik ik ook al jaren, ook op mijn blades gehad. Ik heb de smoked versie, zijn rond de 5 euri op ebay. Passen ook in het gat, klemmen wat in de rubberen ringen die om de randen van dat gat zitten. Echt nodig is het niet, maar je zou voor de zekerheid nog een drupje kit er op kunnen doen. Ik heb van de oem knippers de stekkers afgeknipt en deze vast gesoldeerd aan de draden van die knippers, dat met krimpkous er omheen voor de nette afwerking.

1k0.jpg


Smoked versie...
https://www.ebay.co.uk/itm/Smoke-LE...241720?hash=item467ce743f8:g:iLwAAOSwf7Ja~4WP

Clear versie...
LED Turn Signals For Honda CBR 600 1000RR 2004-13 CBR954 02-03 CBR929 F4i F4 W A | eBay

Die Protons die Sneedee aankaarte zou ik ook wel willen, maar de prijs houdt mij nog ff tegen.

Ik gebruik ze ook icm hetzelfde achterlicht, oem looks, alleen smoked en led met geïntegreerde knippers.
 
Laatst bewerkt:
Het irritante bij mij is dat ik niet eens die rubbers erin heb zitten. Als ik daaraan kan komen ben ik ook al een heel eind.
 
Die rubbers kan je zo bij de dealer bestellen.64136-ML7-600

@Chris, ik vind het belangrijk dat ik goed zichtbaar ben als ik afsla. Er zit al zoveel geld in die motor dat die meier ook niet meer uitmaakt.
Die knippers van eBay zijn met daglicht of met een zonnige dag echt niet goed zichtbaar...
 
Laatst bewerkt:
Top, bedankt voor alle info!
Dan gaat de bestelling de deur uit.

Laatste dan, om die protons the monteren heb ik dan wel of niet die originele rubbers dan nog nodig, aangezien ze er nu niet in zitten.
 
Die rubbers kan je zo bij de dealer bestellen.64136-ML7-600

@Chris, ik vind het belangrijk dat ik goed zichtbaar ben als ik afsla. Er zit al zoveel geld in die motor dat die meier ook niet meer uitmaakt.
Die knippers van eBay zijn met daglicht of met een zonnige dag echt niet goed zichtbaar...
Klopt, daarom had ik die oem look spiegels met geïntegreerde knippers er ook bij gefixt. Ooit gaan ze er nog wel komen... :Y
 
ik heb inmiddels een MAP sensor binnen gekregen, nu nog even tijd vinden om te monteren.
ook had ik nog met de brandstofdrukregelaar geprobeerd met een vacuumpomp erop en dan het contact aan zetten. ook dan komt er geen benzine uit de vacuum aansluiting.

hopelijk kan ik binnenkort weer rijden want het weer is prima nu
 
Mogguh :W

Van de week wat foto's binnengekregen van het productieproces van de nieuwe Sato's, nog even wachten... *O* Volgende week maar een bestelling doen bij DHC voor een set carbon demper beugels daarvoor :)
 
Laatst bewerkt:
Mogguh :W

Van de week wat foto's binnengekregen van het productieproces van de nieuwe Sato's, nog even wachten... *O* Volgende week maar een bestelling doen bij DHC voor een set carbon demper beugels daarvoor :)

Laat maar zien hier hoor die foto's, zijn we gek op, of hou je het nog even spannend ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan